Jos olet nuori, käyny merillä, tai halukas lähtee, ja etkä mikään kiltti poika/Tyttö, ja haluaisit seikkailla niin lähe mukaani Merirosvolaivaan!Tarvitsen miehistön, ja enkä ole oikein asian tuntia vesillä, mutta merirosvona ois kiva, kun niit ei nykyään niinkään ole, niin sais nyky päiväkin hieman seikkailua, kun puhutaan vain sodist ja politiikast, ja oon varma etten oo ainut kuka haluaa seikkailla. Kaksi asiaa puuttuu:
1: Saari jota ei niinkään tunnettais majoituksiin.
2: Mies, tumma silmäinen ja kiintoisa ja salaperäinen katse, tummat silmät, pitää olla rento, ja halukas, ja pieni parta ei haittaisi, eli minulle tietenkin ajajaksi, ja peti kaverix.;)
Merirosvoja??
Kapteeni Ms Black
1
676
Vastaukset
- Il Capitano
Saari löytyy ja toi kuvaus sopii muhun ihan helv...n hyvin,mutta mites rosvolaiva...löytyykö sitä?
Jos löytyy,ni koska lähetään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892