Jos olet nuori, käyny merillä, tai halukas lähtee, ja etkä mikään kiltti poika/Tyttö, ja haluaisit seikkailla niin lähe mukaani Merirosvolaivaan!Tarvitsen miehistön, ja enkä ole oikein asian tuntia vesillä, mutta merirosvona ois kiva, kun niit ei nykyään niinkään ole, niin sais nyky päiväkin hieman seikkailua, kun puhutaan vain sodist ja politiikast, ja oon varma etten oo ainut kuka haluaa seikkailla. Kaksi asiaa puuttuu:
1: Saari jota ei niinkään tunnettais majoituksiin.
2: Mies, tumma silmäinen ja kiintoisa ja salaperäinen katse, tummat silmät, pitää olla rento, ja halukas, ja pieni parta ei haittaisi, eli minulle tietenkin ajajaksi, ja peti kaverix.;)
Merirosvoja??
Kapteeni Ms Black
1
696
Vastaukset
- Il Capitano
Saari löytyy ja toi kuvaus sopii muhun ihan helv...n hyvin,mutta mites rosvolaiva...löytyykö sitä?
Jos löytyy,ni koska lähetään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694