eka suudelma

rakkaus<3

millo,missä,miten saitte ensimmäise suudelman??

26

4935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt15v

      13v puistossa hyvän kaverin kaa kait iha huviksee ruvettii nuolee

    • lalalaland

      Mun ensimmäinen suudelma oli aivan ihana!! Oikeesti tää tarina kuulostaa tosi kliseiseltä, mut näin tää meni!

      Oltiin ihastukseni kanssa ajelemassa kahestaan sen mopolla toissa kesänä. Ei oltu vielä yhessä, mutta vietettiin paljon aikaa yhessä. Ajettiin sit illalla yhteen rantaan ja maattiin laiturilla ja mä nojasin siihen. Oli aika myöhä, mut aurinko näky vielä. Se oli just laskemassa järven toisella puolella olevien puiden taakse. Koko taivas oli ihan oranssinpunanen ja oli tosi lämmintä. Ihmiset alko lähtee sieltä rannalta, jäätiin kahestaan ja sit sen mun ihastuksen oli mentävä. Mentiin sen mopolle ja vielä jotain halailtiin siinä. Se tilanne ja tunnelma oli niin jotai sellasta, en osaa selittää :D mut musta tuntu et nyt on niiku just oikee hetki. Kysyin, "saanko mä pusun?" :DD::D:D ja joo sain. Olihan se semmosta säätöö, mut ainahan eka pusu on sellasta. Muistan vielä, mun jalat täris ihan sairaasti ja olin ihan fiiliksissä kun se heitti mut kotiin.

      Nykyään ollaan yhessä, oltu jo yli vuos :)

      • prob?

        oliko hiki ku heräsit ?


    • toivoton tapaus

      pane sitä

      • lahtirules

        haha riippuu mikä lasketaa :d jos se lasketaa et on vaa huulille sillee nii sit leirikoulus tänä vuon :) mut jos sen pitää kunno imuttelu olla nii sit en oo :D


    • didiidid

      Sain ensimmäisen suudelman kun olin 5 luokalla :) eräs poika oli silloin ihastunut minuun niin siinä kävi että se tuli mun luo ja pussas tosta noin vaan, aluksi olin vähän järkyttyny kun en osannu odottaa tuota. Heti seuraavana päivä oltiin yhdessä ja sitä kesti neljä vuotta :D nykyään ollaan hyviä ystäviä :)

    • gdsndyyty7vewaT

      Pari päivää sitte, unessa :D , tavallisest kait

    • asdfghj ;);(;;)

      olin mun ihastuksen kans niillä ja sitte oltii siinä näi ja halailtii ja sitte aattelin että vittu ny se pittää tehä ja sitte vaa kattoon sitä ja sitte se tuli lähemmäs ja sitte se pussas mua :) sitte kattoon sitä ja sitte mä ja sitte paljo lisää:D:D:D::D mutta se eka oli kyllä ihanempaa ku orkku :)

      • google

        ekan sain leirikoulus (:(: olin yksin illal menos iltapalalle, ja kävelin siel pimees pihatiel päärakennukselle ja sit se vaan tuli sielt päärakennuksen luota ja suuteli suoraa suulle. oltii sen jälkee vuos yhes, ja nykyää frendejä ku kasil ollaa (:


    • Ou jeah!

      Se ensimmäine tais tulla kun olin yhen tytönkaa yhes ja maatiin(ei pantu!!) maassa ja kateltiin auringon laskuu ku yks tosi kaunis ja mukava tyttö samalta luokalta mun kaa ja se oli kuses muhu käveli siihen mun viereen ja meni kyykyyn ja suuteli n.2minuutii kielen kans. Sit se juoksi nopeesti pois ja jäin mun entisen tyttö ystävän kaa siihen ja se jätti mut.
      Seuraavana päivänä menin koulussa kysymään miksi se teki sen ja se ei vastannu vaa veti mut kulman taakse ja siellä suudeltii ja pussailtiin joku 10min(välkkä kestää 15min). Olaa yhes oltu vast kuukaus mut paljo olaan suudeltu ;)

      • Kdkkzjzjdjzjddjdjjddj

        En oo suudellu t. 17v poika


      • En oo koskaan seurustellut tai suudellut
        T: 17 vuotias tyttö


    • Pähkinä<3

      Päiväkodis... Olin silloin mun bf:n isoveikan kaa bestikset ja mun äiti on kertonnu, ett mä ja se veikka pussailtii pusikos XD Ihan totta!!!

    • räkäääääääääääääää

      JAtkojen jatkoilla räkäkännissä.

    • Mun eka oli leirikoulus

      Eka tuli leirikoulus ku vaeletii johonki ja menin mun kaverin kaa ja kahe tytön kans samaan teltaa. Oltiin totuut vai tehtävää ja toine tytöist sai tehtäväks tulla mun vieree nukuu. Yöllä heräsin siihen ku se tyttö kuka nukku mun vieres istu mun päällä. Se kumartus ja vetäs siitävaa kialarin. Vedetii kialareit jtn 20min ja aletii nukuu. Heräsin taas samana yönä siihen kun se tyttö sanos et se halus panna mua. Vastasi. Et ei täs teltas viitii ja se veti mut ulos metään (oli kuivaa :D) ja pantiin siel vaateet pääl. Se olis halunnu alaasti mut mä en halunnu. Oltiin siel tasasel alueel metäs jtn 2tuntii ku lopetetii ja mentiin takas leirii. Jtn 25-30metrii leirist. Ei löydetty takas leirii jote mentiin siihe lähel olevaa puusta tehtyy ruoka aluet jos oli katot jne. Siin oli ovi jona vei pienee tilaa joho laitetii valot pääl. Ei tajuttu et siel oli koko luoka ruuat. Mentii siihe yhel patjal nukuu ja laitetii peitot päälle(opettaja oli ottanu ne varmuude vuoks) siinä nukutii kunnes herätii kovaan nauruun. Koko luokka nauroi meille koska emme löytäneet leiriin joka oli suoraan vieressä XD olaan vielläkin yhessä ;) ja tapahtumasta on 2vuotta aikaa. Se oli romantinen leirikoulu. Ps. Kaikki tapahtui 6luokalla.

    • ninni998

      No oltii sen hetkisen poikaystävän kaa juteltu pusuist chatis ja olin luvannu pussata sit ku nähtäis seuraavan kerran. Sit istuttii vaa mun huonees ja se muistutti siit lupauksest ja pussasin sitä :P Se oli mun eka poikaystävä varmaa tajusitteki tost jo xD Pusui ei koskaa pitäs sopii etukätee :P

    • vsisbfosnzkd

      mun oli aivan pakko kans kertoo! mulla on ollu toosi pientä säätöö yhen parii vuotta vanhemman jätkän kansssa. no eilen olin mun kaverin kanssa kattomassa leffaa kun tää jätkä tulee sinne. se mun kaveri sit lähti ja me jäätiinkahestaan. siellä sit oltiin sylikkäin ja se hipsutt mua kädestä. lähettuiin sit sen asunnolle jossa sit makoiltiin sohvalla ja nukahin hetkeksi sen syliin kun heräsin ja vaihdettiin asentoa se jätkä hivuttautui aivan mun naamaan kiinni ja sit se suuteli mua ja mä suutelin taks. ja tätä jatku varmann 15minuuttia kunnes sen kaveriolikin tullut siihen meijän viereen istuamaan ja mä olin ihan nolon:'D mut hauskaa oli ja tänää se aiko tulla meille:)

    • loveloveovelovelobe

      tää tapahtu tänää
      Eli olin menossa mun nykyisen poikakaverin kaa ulos. Me mentii sellasee puistoo ja siel oli tooooosi kylmä siis ihan oikeesti kylmä ja sitte se oli sillee et " sä et tiiä kui paljo sä merkkaat mulle" ja sitte olin sillee et " no et säkää tiiä kui paljo sä merkkat mulle sitte me halttii siin joku puol tuntii ja puhuttii kaikkee ja sitte se aina välil pussas mua poskelle ja sit mäki sitä välillä. sitte oli menny joku puol tuntii nii sitte se vaa tuli mua lähemmäks ja sitte se suuteli mua :3 joo se oli mun eka oikee sellane nii se kesti vaa joku 10-15 sekkaa mut oli silti ihana❤️
      Tuun aina muistaa sen!

    • puspus:*

      Tää ei oo mun ensisuudelma, mut tää on varmaa yks merkittävimmist. Olin ihastuksen luon kattomas leffaa ja sen porukat eikä sisko ollu koton. Leffan aikana piettii käsist kiinni ja ku leffa loppu päädyttii pussailee siin sohval. Sit se poika ehottaa et mennää sen huoneesee ja siis siirryttii sinne. Siellä pimeessä huoneessa jatkettii pussailuu ja oli kyl yks parhaimmist illoist pitkää pitkää aikaa!

    • hejjkaikki

      Siis tänää, discois ja istuttii vaa lavan reunal yhen pakolaisen kaa ja sit hierottii vaa päitä jotai vastakkai sitte vaa käännyttiin ja pussattiin semmone semi märkä pusu:))
      T:10v:')

    • 45631

      Eipä ole kukaan pussannut ja näyttää siltä ettei niin tule koskaan käymäänkään.

      T. 28v mies

    • Unicorniii

      Oli melkein 12v ku oli ihastunut yhteen jätkään ja me molemmat harrastettiin ratsastusta ja oltiin ilmottauduttu samaan estekisaan. sen kisan jälkeen ku mä voitin meijjän luokan nii se onnitteli mua 15 min kestävällä kielarilla ja ruusukimpulla. Sen jälkeen ollaan seurusteltu nyt puolitoista vuotta

    • Kipeestiapua

      No siis en oo viel pussannu ketää mut kuulemma täl viikol mun nykynen bf pussaaa ja se halus tehä siit romanttista. Mut mua vähä jännittää et osaanks mä tai yskäsenks mä tai et joku menee pielee ja et onks se märkä 🌸

    • seerser

      Oisko OLLU 16.2.1999 eli silloin kun olin reilut 15v ja 7kk. Senpä jälkeen ei oo tullukkaan. Eikä sekään sillon saatu tullu suulle vaan poskeen, meni ihan poskelleen siis

    • Anonyymi

      mun eka. mä sit kysyin bff vois tehdä munkaa semmosen videon missä tyttö pussaa toist tyttöö ja sit me tehtii se video. mut mun aito oli mun tän hetkinen tyttökaveri ja mä sit kerron miten menin sen kaa yhtee eli. mä olin senkaa koulul me juteltii et yks poika tykkäs siit mut se ei tykänny siit pojast ja se sano et se tykkää toises. ja sit mä olin sillee kenest ja sit se sano et must mä olin sillee oikeest sit se oli sillee joo oikeest. sit mä no haluuks olla yhes ja sit se sano joo . alettiin pussaa ja jonku kuukauden pääst kerrottiin vanhemmil.

      • Anonyymi

        ja oon 9v tyttö


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe