Päivitin uuden ios iphoneen. Nyt kun yritän kopioida kuvaa netistä, laite ilmoittaa copy. Kun menen filmirullalle, kuvaa ei löydy. Sama ongelma ipadissa. Voisiko joku kertoa mihin se kuva nyt tallentuu?
Iphone ei tallenna kuvia netistä.
8
1359
Vastaukset
- TimppaTT
Leikepöydälle. Tarttet jonku sohelluksen mihin voi pasteta kuvia leikepöydästä. Itekin oon vähän harmitellu ku niit ei saa suoraan rullaan talteen joka paikasta! :/ .. Toisaalt Safarissa kylläkin skulaa toi jos pitää sormee paikallaan kuvan päällä ja valkkaa sen "Tallenna Kuva" vaihtoehdon
- TimppaTT
... Ainiijoo sul onki se iOS 6? ... Sitten en o varma tostakaan et toimiiks yo.
- Kopsari
TimppaTT kirjoitti:
... Ainiijoo sul onki se iOS 6? ... Sitten en o varma tostakaan et toimiiks yo.
Kiitos, kokeilen leikepöytää.
- Nimetön
Tietääkö kukaan että miten tallennetaan ios7~iphone 5s~
Liikkuvia kuvia??- näin luulisin
Ai meinaat giffejä, .gif ei niitä kai pysty tallentaa suoraan tuollein
- Nimetön
näin luulisin kirjoitti:
Ai meinaat giffejä, .gif ei niitä kai pysty tallentaa suoraan tuollein
No miten niitä tallennetaan we heart itistä?? Ku tää vaa tallentaa kuvan joka ei liiku
- näin luulisin
Nimetön kirjoitti:
No miten niitä tallennetaan we heart itistä?? Ku tää vaa tallentaa kuvan joka ei liiku
Epäilen ettei niitä kait mitenkään voi tallentaa toimivina filmirullaan ellet sitten jailbreikkaa käyttistä
- Nimetön
näin luulisin kirjoitti:
Epäilen ettei niitä kait mitenkään voi tallentaa toimivina filmirullaan ellet sitten jailbreikkaa käyttistä
Okei no entä jos lataan ne koneelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657