Siis olen 17 w poika ja minulla on erektio ongelma... ei mikään tavallinen vaa kun mulla ei lakkaa seisomasta!!!
AUTTAKAA!!! tarttenko salvaa toi jotai?
Minulla on Eektio ongelma!! Auttakaa
17
392
Vastaukset
- homo_poka69
oot homo kumminki
- Vemuli
Joo no asia on nyt näin...sä kuolet todennäkösesti viikon sisällä.
tähän ongelmaan ei ole muuta ratkaisua kuin harras rukoilu
- Lucifer_Saatananpalv
Nyt kyllä olet väärässä. Parasta ois mennä Saatana puheille
- EiMitäänToivoa
Sä oot mennyttä kamaa
- seppo-62
Mä voin tulla katkasee sen
- dfgrt
Jokaisellahan lakkaa laukeamisen jälkeen ainakin hetkeksi seisomasta.
- LateThePilvi
Voi ei. Toivo on nyt menetetty. Sinulla on peniksen verisuonien pullistuma mikä muuttuu krokotiilitaudiksi eli peniksesi lohkeilee pikku palasina pikkuhiljaa pois. Toivotan onnea ja voimia vielä!
LateThePilvi kuittaa.- Hohh
Ootkyl vitu homo jätkä ilma vehjettä
- enoolehintti
oo kui söpöö mä panisin kestostondist millo vaa
- rautakanki sisäl
No mul ei seiso vaik tungen rautalangan sisää et sun on helppo hymyillä
- Eektio ongelma!!
Suomi24:llä on velvollisuus voimassaolevien lakien mukaisesti luovuttaa viestien kirjoittajien tiedot poliisille
- safdaf
Ja mitkähän ne lait on?
- isän poeka
Mä puhuin samasta ongelmasta muin iskälle vaik noloo oli!
Iskä kyl sit vaan lohdutti et POIKA se on sukumme KIROUS aina kun näemme vilauksenkin pimpasta veri PAMAHTAA Pipp**liin heti ja se lähtee vain NUSSIMALLA ;) - ainoakeino
Kirveksellä poikki vaan, ei siihen muu auta.
- Zzzz..........
Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.
- ohihkahaoak
erektio ei ole vaarallinen jos se ei kestä pitempään kuin 4 tuntia uskon että sun erektiot ei kestä neljää tuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564