Saaristo sanoi konsertissaan kerran Finlandiatalolla, että Anssi Nykänen on hankala treenikaveri, koska hän ei aina tule treenipaikalle tai myöhästyy sieltä pahasti. Mutta toisaalta hänen ei ehkä tarvitse, koska hän osaa.
http://www.youtube.com/watch?v=DGfQ0ty21Iw
Aloitetaan alusta, siis Anneli
8
1339
Vastaukset
- enmuistanikkiäni
Luuta kävi ja poisti kysymykseni.
Uudistan useammalla sanalla kyselyni, että miten aloittaja tarkoittaa tätä keskustelun aloitusta jatkettavaksi eli mistä hän haluaa keskusteltavan?
Anneli Saariston tiedän ja hänen lauluaan ihailen ja mielelläni kuuntelen. Anssi Nykänen on minulle vieras, mutta aloittajan toteamuksen mukaan taitava.- kaikentietävä!
Anssi Nykänen on se kaveri joka luopui mäkihyppyurastaan kun serkku Matti Nykänen ponnisti maailman navalle.
Otto Nykänen taas on kaukainen sukulainen joka ottaa ja antaa, mieluummin ottaa.
Stina Nykänen on taas jonkun vaimo tai ex-vaimo kuten Tiina Nykänen.
Niin ja on ollut antajakin. Anna-Stina Nykänen jonkin sortin kirjoittaja kolumbisti lehdissä.
Nykäisepä hihasta ja kysy lisää, minä tiedän kaiken. - kaikentietävä!
kaikentietävä! kirjoitti:
Anssi Nykänen on se kaveri joka luopui mäkihyppyurastaan kun serkku Matti Nykänen ponnisti maailman navalle.
Otto Nykänen taas on kaukainen sukulainen joka ottaa ja antaa, mieluummin ottaa.
Stina Nykänen on taas jonkun vaimo tai ex-vaimo kuten Tiina Nykänen.
Niin ja on ollut antajakin. Anna-Stina Nykänen jonkin sortin kirjoittaja kolumbisti lehdissä.
Nykäisepä hihasta ja kysy lisää, minä tiedän kaiken.Myös Anssi Tikanpoika on muusikko.
- enmuistanikkiäni
kaikentietävä! kirjoitti:
Myös Anssi Tikanpoika on muusikko.
No niin. Tässäpä tuli varsinainen tietosku ja päästiin itse asiaan. Valkeni minulle nyt mistä aloituksessa on kysymys: tiedosta.
Minäkin tiedän. Tiedän, tiedän ja paljon tiedänkin.
Paljosta tiedostani paljastan että Pasianssi on peli ja Pasi-Anssi on usein leikkimielisesti käytetty poja/miehen nimi. Vähän niinkuin Jani-Petteri.
Lisäksi tiedän, että Finlandia-talo on Helsingissä jota leikkisästi myös Hesaksi ja stadiksi kutsutaan.
Tässä nyt ihan tämmöstä pintatietoa vaan. Jos keskustelu etenee toivomaani suuntaan saatan jakaa lisääkin tiedoistani. - kaikentietävä!
enmuistanikkiäni kirjoitti:
No niin. Tässäpä tuli varsinainen tietosku ja päästiin itse asiaan. Valkeni minulle nyt mistä aloituksessa on kysymys: tiedosta.
Minäkin tiedän. Tiedän, tiedän ja paljon tiedänkin.
Paljosta tiedostani paljastan että Pasianssi on peli ja Pasi-Anssi on usein leikkimielisesti käytetty poja/miehen nimi. Vähän niinkuin Jani-Petteri.
Lisäksi tiedän, että Finlandia-talo on Helsingissä jota leikkisästi myös Hesaksi ja stadiksi kutsutaan.
Tässä nyt ihan tämmöstä pintatietoa vaan. Jos keskustelu etenee toivomaani suuntaan saatan jakaa lisääkin tiedoistani.Oikaisua sen verran. Että alun perinhän on ollut Helsinki ja helsinkiläisten kesken kutsuma sana stadi.
Sitten stadiin rynni suurin joukoin maalaiset maalta, ilmasta ja mereltä käsin. Tekivät ikään kuin taloudellisen maihin nousun ja kaappauksen.
Legenda kertoo, että juuri maalaiset, etenkin savon sydänmailta rynnänneet alkoivat murjoa slangia uuteen uskoon tyyliin "hesa" tai "kaho tuol männöö lentsikka" tai "stokejuna" ja muuta vastaavaa.
Siinä olivat alkuperäiset stadilaiset handu himmeänä, et mitä fakkia? Sittemmin nuo maihinnousijat ovat lisääntyneet enemmän kuin Stadin rajat olisivat vetäneet, ja näin syntyi lähiöt eri skutseihin kuten myllypuro-kontula-itäkeskus akseli, vanhaa meren pohjaa ja suota.
Maalaisten jälkipolvet murjoivat sitten stadin oman poltinmerkin slangin ihka uusiksi.
Erikoisinta asiassa on, että kielen rikkauteen on soluttautunut mogadishun aapiskukko.
- oi niitä...
Anssi Kukkonen oli ensimmäinen selostaja,
joka sammui kesken selostuksen.- Ai niitä muistoja.
Pekko aikamies Tiilikainen punaisine perunanenineen 2 promillen selostusvalmiudessa kähisi myös mikrofonin täyteen liikutusta.
hah hahhaa :)
kyllä tämä ketju tulee olemaan omaa luokkaansa kun joka laidalta tippuu kaikenlaista : tietoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883