Antaisin satoja kahvipusseja joista noin puolet on ravintola-kahvio käyttöön tarkoitettuja valkea-vihreä värityksellä olevia, papuja ollut sisällä.Pussit on n. 40 cm pitkiä ja sisus hopean väristä Loput sitten saludoa, kultakatriinaa, juhlamokkaa ym.
Pusseja arvioisin olevan noin 800 kpl.
Kirpparimyyntiin en anna vaan sellaisille jotka taitavasti uusiokäyttävät ne.
Postikulut tulisivat ottajan maksettavaksi.
Olisiko kiinnostusta? Vaihtoehtoisesti voisi antaa vinkkejä minne voisin ne viedä, hyötykäyttöön nimenomaan. Pussit ovat lapinläänin alueella.
Annettavana satoja kahvipusseja!
7
359
Vastaukset
- Kaukana asuva
Palvelutalot varmasti ottavat vastaan. Askartelevat kovasti.
- tupu7
Vieläkö sinulla kahvipusseja? Saludo-ja kultakatriinapusseista olisin kiinnostunut!
- antlah1
Hei ,vieläkö sinulla on noita kahvipusseja,voisin ottaa vaikka kaikki.Olen vuosi sitten jäänyt eläkkeelle ja nyt olis aikaa värkätä kasseja ym.mutta värkki loppuu kokoajan.
- Kahvipusseja
Pari muovikassillista kahvipusseja saa hintaan 5€ kun sovitaan nouto tai kuljetus Pirkanmaalla, 050-5242888.
- kädentaitaja
Hei oletko löytänyt kahvipusseille jo omistajan?
olisin kiinnostunut niistä
Askartelen itse koreja, kasseja ja pannunalustoja kahvi pusseista - Hursti1
Saisnko yhteystiedot Kiitos !
Tiedän osoitteen mihin voisit sillä pohjoisessa kahvipussit toimittaa.jos jollankin jää ylimmärräisenä kahvipusseja 500g pusseja tai siitä isompia nii otan avosylin vastaan ...postikulujen kanssa tai ilman maksua vastavuoroin saapi multa jotain vastalahjaksi teen kahvipussi töitä taikka kortteja laidasta laitaan. ilmoittele jos on tai jos muuten vaan kiinnostaa.yv ..tai laitamalla viestiä kiitos !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866