En vihaa sinua.

Suru.

Suren. Tiedän, että olet mennyt.

21

971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vettä sataa
      • Aurinkoa paistaa

Kestää se. Ei pääse pakoon juoksemalla. Niin se vain on.

• Sait minut sekasin

Tämä niin osuu ja uppoaa. Tietäisipä se joku mitä toivon.....

• Vastaatko?

Onko miehelle vai naiselle?

• surku sumentaa

Suruviestisi surulline sulta suulla supussa supistusuuhun sun suurimman super sankarin se sellainen seksiin suojaamattomaan saattaa syöstä suuteloon sallittuun sen sallisin suhteesi suosikkini.

• sohvassa

Silittely siveää sitten sohva sutinaa Sinatra seinällä silmiään suojaa s..t.n sipasee syvyyksiin sutinaa sellaista siinä sihdataan sinne samassa siitä seuraa syöksy sitten suutelu.

• Somaa sohvalla
        sohvassa kirjoitti:

Silittely siveää sitten sohva sutinaa Sinatra seinällä silmiään suojaa s..t.n sipasee syvyyksiin sutinaa sellaista siinä sihdataan sinne samassa siitä seuraa syöksy sitten suutelu.

Suudella sua saispa sen syöksyn sytyttämänä.

• sohvassa
        Somaa sohvalla kirjoitti:

Sitä suutelua siinä samalla sua syleillen sylikkäin sitten seuraavaksi saunaan?

• ...
        sohvassa kirjoitti:

Sitä suutelua siinä samalla sua syleillen sylikkäin sitten seuraavaksi saunaan?

syleilen sinua syvästi sinä sunnuntaina. Sielumme sovussa sulaa suureksi sumeaksi suudelmaksi säteitten seuratessa sivusta.

• sohvassa
        Somaa sohvalla kirjoitti:

saa suudella sievä sinisilmä sokerinen sun suu siitä saa sinnekin säpinää siitä se startti sitte seuraavaan

• Sait minut sekaisin

Naiselle... Jota en oikein oikeasti tunne, mutta tiedän hänen elämän arvot.. Ääneen en uskalla hänelle sitä sanoa, vaikka sen harvan kerran ko näemme meinaan sanoa.. Ehkä pelkään siksi, koska se on todella kaunis, mutta minä näen hänen sisälle..

• ?

En wihaa minäkään, mutta en ole kyllä minnekään mennyt - en edes nukkumaan.

• Sait minut sekaisin

Monesti mietin onko tässä mitään järkeä? Mutta tunne puoli kun on vahva, sitä alkaa jännittään omia sanoja. Hänelle varmasti moni lirkuttelee ja paljon. Siksi on hankala itsellä aukaista suuta ja sanoa tunteet ja ajatukset ulos...

• :)

Hmmm.. onko tämä minulle??? Kuka meni sekaisin???

• ap.
        :) kirjoitti:

Hmmm.. onko tämä minulle??? Kuka meni sekaisin???

Jos olis minulle sanoisin, ettei kannata enää miettiä semmoisia. Se oli ja meni. Turha ruikuttaa, kun on riuhtonut itsensä vapaaksi päästäkseen tapaamaan muita tai ainakin ylipäätään vapaaksi. Turha kitistä kun on potkinut toisen sydänsärkyneenä pois luotaan. Välittämättä edes katsoa silmiin. en vihaa. En vain enää halua kokea samaa koskaan uudestaan. En halua ihmistä joka tekee noin. Hänen on prempi jonkun muun kanssa. Ja minä kyllä nautin huomiosta jota saan. Se ei tunnu samalta eikä auta, mutta joku päivä sattuu kohdalle joku, jonka huomiolla on merkitystä.

• Sait minut sekaisin.

Riippuu siitä millä kirjaimella nimesi alkaa....

• 16+14

Nimimerkki Sait minut sekaisin, noi sun kirjoitukset tuntuu nii osuvilta.Nimittäin eräs mies reagoi ja käyttytyy mun seurassa juuri noin. Oma nimeni alkaa S:llä ja nimessäni on 5 kirjainta.

• enkä mene

En ole mennyt

• Nii....

Sanna

• surullinen minäkin

En minäkään sua vihaa. ikävä on suunnaton. ottaisitpa yhteyttä S (m).

• Hautaanko meni montun pohjalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3293
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3013
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2902
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2708
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2560
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2108
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe