Bukowski

Figaro09

Johan on käsittämätöntä pelleilyä ja itseriittoisuutta Bukowskilla.
Laitoin Ruokokosken tauluni myytäväksi huutokauppaan ja ajattelin, et katsotaan kuinka hinta nousee vai nouseeko ollenkaan. Hinnaksi oli toinen taulumyyjä arvioinut 600€.
He eivät saaneet kauppaa syntymään, mut kysyivät et voitaisko jättää se kuitenkin puhelinhuutokauppaan myyntiin. Sanoin et sopii, jos minä voin päättää myydäänkö vai ei.
Se kuulemma on heidän tapansa et myyjä päättää milla hinnalla taulu myydään.
Sitten kuukauden päästä mulle tuli ilmoitus et taulu myyty ja mille tilille voisivat laittaa rahat 29€! Sanoin, etten halua myydä taulua tuohon hintaan. He ilmoittivat vain, et taulu on jo myyty eikä sitä voi perua ja pahoittelivat asiaa. Sanoin, et ei kelpaa mulle haluan vähiontäin sen 600€ tai vastaavan taulun. Nyt vuosi kulunut eivätkä vastaa mun maileihin ei edes itse johtaja!
Ihmettelen tuollaista röyhkeyttä ja ahneutta yritykseltä, jolla on miljoonien liikevaihto ja kansainvälistä toimintaa.
Täysin ala-arvoista toimintaa ja asiakkaista välittämätöntä pelleilyä!
Olen aluksi yrittänyt sovitella tätä, mutta kun vuoteen ei ole kuulunut mitään maileistani huolimatta niin päätin aloittaa kirjoittelun. Seuraavaksi kirjoitan ruotsiksi ja englanniksi saman asian ja niin katsotaan mitä tapahtuu!
Lehdistökin voisi olla kiinnostunut noin suuren yrityksen imagosta!

Kai Pihlström

33

9541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonas47

      Bukowskis Market on ilmeisesti se kauppapaikka jossa Ruokokoskesi myytiin? Se on kyseisen huutokauppakamarin uudehko kauppapaikka, johon heidän ilmeisesti on tarkoitus ohjata myyntiin sellainen esineistö, joka on hieman halvempaa hintaluokkaa - jota he siis eivät halua varsinaisiin huutokauppoihinsa. Olen katsellut kyseisen markkinapaikan hinnanmuodostusta ja tarjontaa kesän ja syksyn aikana, eikä hyvältä näytä. juuri mikään kohteista ei saavuta tavoiteltua lähtöhintaa. Jos esineelle ei ole asetettu valvottua hintaa, se voidaan tosiaan myydä, olipa voittanut tarjous siis miten alhainen tahansa. Tällaista seikkaa ei tosiaankaan selosteta selvästi kauppapaikan toimintaperiaatteissa!

      Teoksesi myytiin aivan törkeän halvalla, joten suosittelisin ottamaan yhteyttä kuluttajaviranomaisiin, siksi että riskitekijöitä ei toimeksiantojen yhteydessä välttämättä selosteta riittävän selkeästi. Jos viitsit, niin kirjoitus vaikkapa Helsingin Sanomien yleisönosaston palstalle pakottaisi heidät vastaamaan. Huutokauppa- ja taidemyyntialalla kun ehdottoman luotettava ja rehti maine on elinehto.

      • figaro09

        Kiitos ...näin taidan tehdä:-)

        Minulle kyllä ilmoitettiin, että mitään ei myydä ilman suostumustani. yrittivät vielä perua kaupat, mutta ostaja oli jo antanut tauluni lahjaksi eteenpäin?

        Yhteydenottoni kuluttajavirastoon ei ole tuottanut tulosta. Saattaahan siellä olla ruuhkaa...mutta edes vastaus olis mukava saada?


    • Minä olen...

      ...tavattoman tyytyväinen Bukowskin toimintaan ja myyntiin ainakin mitä tuleen omiin kokemuksiini. Itse sain Andreas Alarieston parista pikkutaulusta upeat- ja ihan odottamattomat hinnat molemmista etenkin kun ne olivat mielestäni jo "maallistuneet" kauan minun syntymäkotini seinillä. Perunkirjoituksessa itseoikeutetusti sain nuo teokset itselleni. Sen jälkeen säännöllisin väliajoin olen laittanut heille omaakin tuotantoani enkä voi valittaa saamistani hinnoista niistäkään.
      Tosin, he suhtautuvat tarjolla oleviin teoksiin aika kriittisesti jos taiteilijalla ei ole "nimeä". Joskaan enää ainakaan minulla ei ole noita murheita parin lähivuosien näyttelyn jälkeen joista sain kivasti "palstatilaa" niin lehdissä kuin tv:ssäkin.
      Itse olen tyytyväinen Bukowskiin! He ovat ainakin minulle olleet kaikin puolin reiluja.

      • Figaro09

        Kysehän ei ollut siitä miten hyvin he hoitavat myynnin vaan siitä miten hyvin he hoitavat omat mokansa asiakkailleen!
        Minä yrittäjänä en koskaan voisi toimia niin kuin he toimivat!


    • entinenoppilaskoppel

      Tämän ketjun aloittaja Kai Pihlström on vanha tuttuni. Valitettavasti juna on lähtenyt asemalta ja Kaitsu jäänyt laiturille. Muut ovat sattumoisin aina väärässä Kaitsun mukaan.

      • 960000

        Vähän mutta huonoja kokemuksia.


    • Bukowskista....

      ...en tiedä mutta ainakin minulla kävi kotikäynnillä Hagelstamin asiantuntijoita valitsemassa kolme teostani heidän huhtikuun "Modern & Design"- huutokauppaansa.
      Kontaktimme syntyi minun kotisivujen perusteella joka herätti nähtävästi Hagelstamin kiinnostuksen.
      Ja kiitos tämän ketjun, sopimuksen ehtoihin tuli merkintä pohjahinnasta joka sitoo meitä molempia osapuolia. Tosin kyseiset asiantuntijat arvelivat että niiden teosten lopullinen hinta tulee huomattavasti nousemaan niiden pohjahinnasta.

      Nyt myös sitten selvisi sekin että "Hakukoneosumat" eri hakusanoilla netissä alkavat merkitä yhä enemmän tällaisille 'taiteen bongaajille', sillä nehän kertoo yksiselitteisesti niin taiteilijan kuuluisuudesta kuin muustakin valovoimaisuudesta. Myöskin CV on heille hyvin tärkeä juttu....joka tosin minulla ei ole kovinkaan kattava verrattuna moniin...esimerkiksi matrikkelitaiteilijoihin. :)
      Joten nähdään Hagelstamilla 24.4.2013!

    • Pöh

      Bukowskin asiantuntijat kävivät kotonani tekemässä hinta-arvioita tauluista elokuussa 2012. Koska kyseessä oli todella tunnetun taiteijan työ eivät osanneet sanoa hintaa heti vaan lupasivat palata asiaan pikaisesti. No, monta kuukautta on mennyt ja palattu ei ole. Olen soittanut Bomanille asiasta ja kysellyt tietoja mutta aina sama juttu, palaamme pian. Lisäksi tuttavani ovat lisäkseni jättäneet mm. Bomanille lukuisia soittopyyntöjä mutta kaikki tietävät jo ettei niihin koskaan vastata. Hyvin kummallista touhua Bukowskilta! Ymmärtäisin jos kyseessä olisi "Repen taidekauppa" Juupajoelta mutta kun firmana on Bukowski niin luulisi heidän edes yrittävän pitää mainettaan yllä. Minun luottamukseni ko. firmaan on mennyt jo! Ylimielistä touhua!

      • kuulin

        huhuja konkurssista-tiedä sitten pitävätkö paikkaansa?


      • "Assari"

        Huomioni kiinnittyi tähän: " Koska kyseessä oli todella tunnetun taiteijan työ eivät osanneet sanoa hintaa heti vaan lupasivat palata asiaan pikaisesti."

        Koska viestisi oli hieman "ylimalkainen" niin esitän tässä muutamia mahdollisia syitä.

        1. Kyseinen taiteilija ilmeisestikään ei ollut niin "todella tunnettu" koska heidän mielenkiinto loppui ekakäyntiin.
        2. Bukowskinkaan asiantuntijat eivät tee "vastikkeettomia" kotikäyntejä tehdäkseen hinta-arvioita taiteesta, elleivät he sitten ole tekemässä ns. hankintoja huutokauppatilaisuuksiinsa.
        3. Heitä kiinnostaa vain taide- ja taiteilijat joissa on potentiaalia heidän monivuotisen kokemuksellisen näkemyksensä mukaan sillä he tekevät sitä elääkseen. "Potentiaalilla" tarkoitan tässä tapauksessa todennäköistä menestyjää myös tulevaisuudessa eikä vain "tällä hetkellä- tai lähimenneisyydessä."
        4. Jos esimerkiksi itse olet mielestäsi tuo "todella tunnettu" niin voikin olla että he eivät tahdo sinua loukata palauttamalla sinut maan pinnalle odotettua "maallisemmalla" hinta-arviolla josta olet itse haaveillut. Ehkä he haluavat säästää sinua siltä pettymykseltä.

        Pitää ennen kaikkea muistaa että Bukowski on "liikeyritys" siinä missä muutkin eivätkä he harrasta hyväntekeväisyyttä yksityisille ihmisille eikä taiteilijoille muuten kuin ehkä sponsorisopimuksilla, joten yhden pienen ihmisenkin pitää itse ansaita se luottamusyhteys minkä esimerkiksi "markkinavoimat" edellyttää ellei omaa sitä potentiaalia josta jo aikaisemmin kerroin. Muutoin tuollainen yksityisen pienen ihmisen luottamus evvk. Ne ovat perussääntöjä liike-elämässä.


      • Noin myös....
        "Assari" kirjoitti:

        Huomioni kiinnittyi tähän: " Koska kyseessä oli todella tunnetun taiteijan työ eivät osanneet sanoa hintaa heti vaan lupasivat palata asiaan pikaisesti."

        Koska viestisi oli hieman "ylimalkainen" niin esitän tässä muutamia mahdollisia syitä.

        1. Kyseinen taiteilija ilmeisestikään ei ollut niin "todella tunnettu" koska heidän mielenkiinto loppui ekakäyntiin.
        2. Bukowskinkaan asiantuntijat eivät tee "vastikkeettomia" kotikäyntejä tehdäkseen hinta-arvioita taiteesta, elleivät he sitten ole tekemässä ns. hankintoja huutokauppatilaisuuksiinsa.
        3. Heitä kiinnostaa vain taide- ja taiteilijat joissa on potentiaalia heidän monivuotisen kokemuksellisen näkemyksensä mukaan sillä he tekevät sitä elääkseen. "Potentiaalilla" tarkoitan tässä tapauksessa todennäköistä menestyjää myös tulevaisuudessa eikä vain "tällä hetkellä- tai lähimenneisyydessä."
        4. Jos esimerkiksi itse olet mielestäsi tuo "todella tunnettu" niin voikin olla että he eivät tahdo sinua loukata palauttamalla sinut maan pinnalle odotettua "maallisemmalla" hinta-arviolla josta olet itse haaveillut. Ehkä he haluavat säästää sinua siltä pettymykseltä.

        Pitää ennen kaikkea muistaa että Bukowski on "liikeyritys" siinä missä muutkin eivätkä he harrasta hyväntekeväisyyttä yksityisille ihmisille eikä taiteilijoille muuten kuin ehkä sponsorisopimuksilla, joten yhden pienen ihmisenkin pitää itse ansaita se luottamusyhteys minkä esimerkiksi "markkinavoimat" edellyttää ellei omaa sitä potentiaalia josta jo aikaisemmin kerroin. Muutoin tuollainen yksityisen pienen ihmisen luottamus evvk. Ne ovat perussääntöjä liike-elämässä.

        ..Hagelstamilla! Myöskin heiltä on turhaa kinuta ilmaisia hinta-arvioita vaikka ne jotenkin on onnistunut saada vilkaisemaan omia töitään. He voivat niitä vilkaista esimerkiksi jossain näyttelyssä, mutta jos ne ei kiinnosta niin poistuvat vähin äänin ja edes jollain tavalla valveutunut taiteilija kyllä pystyy sitä kehonkieltä tulkitsemaan. Eli kirpparikamaa tai markkinataidetta.
        Mutta rahalla kyllä on maaginen voima tässäkin. Jos suostuu jotain maksamaan niin kyllä sitä arvioo tulee näiltä ammattilaisilta, mutta silloin kannattaa mennä itseensä ja harkita mitä itse kestää. Pystyykö ottamaan palautetta vastaan. Jos ei, niin silloin kannattaa olla hissun kissun! ;)


      • Pöh
        "Assari" kirjoitti:

        Huomioni kiinnittyi tähän: " Koska kyseessä oli todella tunnetun taiteijan työ eivät osanneet sanoa hintaa heti vaan lupasivat palata asiaan pikaisesti."

        Koska viestisi oli hieman "ylimalkainen" niin esitän tässä muutamia mahdollisia syitä.

        1. Kyseinen taiteilija ilmeisestikään ei ollut niin "todella tunnettu" koska heidän mielenkiinto loppui ekakäyntiin.
        2. Bukowskinkaan asiantuntijat eivät tee "vastikkeettomia" kotikäyntejä tehdäkseen hinta-arvioita taiteesta, elleivät he sitten ole tekemässä ns. hankintoja huutokauppatilaisuuksiinsa.
        3. Heitä kiinnostaa vain taide- ja taiteilijat joissa on potentiaalia heidän monivuotisen kokemuksellisen näkemyksensä mukaan sillä he tekevät sitä elääkseen. "Potentiaalilla" tarkoitan tässä tapauksessa todennäköistä menestyjää myös tulevaisuudessa eikä vain "tällä hetkellä- tai lähimenneisyydessä."
        4. Jos esimerkiksi itse olet mielestäsi tuo "todella tunnettu" niin voikin olla että he eivät tahdo sinua loukata palauttamalla sinut maan pinnalle odotettua "maallisemmalla" hinta-arviolla josta olet itse haaveillut. Ehkä he haluavat säästää sinua siltä pettymykseltä.

        Pitää ennen kaikkea muistaa että Bukowski on "liikeyritys" siinä missä muutkin eivätkä he harrasta hyväntekeväisyyttä yksityisille ihmisille eikä taiteilijoille muuten kuin ehkä sponsorisopimuksilla, joten yhden pienen ihmisenkin pitää itse ansaita se luottamusyhteys minkä esimerkiksi "markkinavoimat" edellyttää ellei omaa sitä potentiaalia josta jo aikaisemmin kerroin. Muutoin tuollainen yksityisen pienen ihmisen luottamus evvk. Ne ovat perussääntöjä liike-elämässä.

        1.No, jos H. Schjerfbeck ei ole "todella Tunnettu" niin kuka sitten..
        2. Mainostivat lehdessä tekevänsä ilmaisia arviointikäyntejä tiettynä päivänä koteihin ja tämän perusteella heille soitin.


      • jdhgdy

        Taisi olla H. Scherfbeckkisi kopioteos eikä aito. Tai sitten Henri Schjerfbeck. :D


      • Kurppahaaa
        Pöh kirjoitti:

        1.No, jos H. Schjerfbeck ei ole "todella Tunnettu" niin kuka sitten..
        2. Mainostivat lehdessä tekevänsä ilmaisia arviointikäyntejä tiettynä päivänä koteihin ja tämän perusteella heille soitin.

        Hohhoijaa jos tosiaan oli aito tuskin täällä itkisit


    • Hyvä Kai Philström!

      "Lehdistökin voisi olla kiinnostunut noin suuren yrityksen imagosta!"

      Kyllähän ystävä hyvä Bukowskin "imago" tiedetään jo ihan ulkomaita myöden!
      Ei sitä kaada yksityishenkilöiden epäonnistuneet kaupat. Ostaja on vain yksinkertaisesti arvioinut tuon taulun arvoksi tuollaisen hinnan. Ota huomioon että myyjäkin on tuosta potista ottanut omansa.
      Bisnes joskus vain on näinkin raakaa!

    • huonoOn

      Pitänee palata näinv vanhaan ketjuun. Sen verran huonoja kokemuksia on kaikunut ja kulut versus myyntihinnat ovat oikeastaan kaikkiin muihin netin kauppatapoihin nähden erittäin surkealla tasolla.

      Omalta kohdalta voinen todeta että tuonne on turha jättää mitään myyntiin, mielummin vaikka huuto.net tai tori.fi.

      Surkeaa rahastusta ilman mitään lisäarvoa tai merkittävää asiakasvolyymiä.

      • Nosillä

        "surkealla tasolla" on kyllä se sun niin sanottu taiteesikin Markku. Sulla ei ole oikeutta arvostella Bukowskia taikka Hagelstamia vain sen vuoksi että et saa mitään kauppoja heidän kanssa.
        Minulta ovat myyneet kaksi teosta huutokaupassaan Hagelstamilla ja hyvin sain katetta ja jopa yli odotusteni. Bukowskia en ole vielä edes kokeillut.


      • HuonoOn

        Kenestä "Markusta" mahdat puhua? Markusta en tosiaan tiedä mutta omalta osaltani kukaan ei tule sanomaan saanko arvostella, hyvin erikoista on se että miten voit palvelun tietää kun ei edes kokemusta ole, itselläni on. Ja huonoa sellaista. Itse en tule viemään tuonne yhtään mitään myyntiin, suurin ongelma on kulut versus kyseisen myyntipaikan saavuttamat asiakkaat. Hintaan nähden palvelu on surkea.

        Hagelstamista en tiedä, siitä ei ole kokemusta.


    • MIOS

      Minusta on typerää, että kaikki menee suoraan näihin kahteen pääkaupunkiseudun huutokauppaan vaikka hyviä on muuallakin. Minä olen pitkään seuranut Tamperelaista huutokauppaa ja siellä on hyvä ja ystävällinen palvelu. Matkahuollon kautta tavara löytää nopeasti perille. Kävin Bulevardilla tyttäreni kanssa ja siellä oli erittäin epäkohtelias nainen joka ei edes viitsinyt ottaa arvioitavia tavaroitani käteen vaan huiskasi kättään, että noita nyt saa nettihuutokaupasta muutamalla kympillä. Hänellä oli kuulemma 30-vuoden kokemus ja tietämys! Sitten halusin katsoa eräästä huoneesta tavaroita niin tämä kopea tiuskasi tyttärelleni 11v että Varo kuule vähän noita lamppuja! Niin vastasin, että niin Tynellejä johon kopea ett joo kuule 30000 euron arvoisia!!! Ihan kun en olis tiennyt! Tuli kyllä niin yrjömaku, että ajattelin, että mahtaakohan itse omistaja tietää edes varsinkinkin kun rouvan arviot meni tyystin ämpäriin! Niistä kiinnostuttiin Sothebys`llä ja Christiesillä! Ja miten olis voinut edes oikeeseen osua jos ei viitsi edes vilkaista kunnolla!?
      Siellä seisoskeli muutama viikko sitten vaikka kuinka monta arvioitsijaa tympeän näköisinä eikä oltu kuin me....Tosin olen omistajan kanssa vuosia sitten aina asioinut ja ollut enemmän kuin tyytyväinen

      • NOMUTTA-

        -"HUIPPULAHJAKAS"! Miksi et jatkanut tossa ensin aloittamassasi "kirjaketjussa"?


    • Patrikk

      Bukowskille ei kannata missään nimessä viedä mitään ulkolaista taidetta myyntiin, heidän asiantuntemuksensa on todella heikkoa,valitettavasti.

      • Täytyy----

        ----sannoo että kovin olet katkeroitunut tälle Bukowskille markku, kun pitää kaivaa tämä 5- vuoden takainen ketju esille. Eivätkö huolineet sinun teoksiasi huutokauppaansa?
        Vai onko jokin muu syy tähän "kaivuun". ;)


      • niin____
        Täytyy---- kirjoitti:

        ----sannoo että kovin olet katkeroitunut tälle Bukowskille markku, kun pitää kaivaa tämä 5- vuoden takainen ketju esille. Eivätkö huolineet sinun teoksiasi huutokauppaansa?
        Vai onko jokin muu syy tähän "kaivuun". ;)

        ___itsekkin ihmettelen!? mikset kertakaikkiaan yritä myydä nyt sitä 'kirjaasi' kun siitä kehujesi mukaan on niin tykätty? -ei kai kuitenkaan 'virallisissa piireissä'? :D -missään en nää sellaisia 'arvosteuja'....vi etkö taaskaan saannu 'kirjallesi' mitään julkisuutta?


    • Hompellicecilli

      Iso fisu syö pikkufisun - se on pelin henki. Jos kuluttajavirasto ei kommentoi (sic) niin rosis vaan päälle tai/ja pirusti kirjoittelua palstoille ym.
      Bad Will'iä pahoille!

    • Rahanmeno

      Lähetin Bukowskille arviopyynnön taide-esineestä. Arvion perusteella sovittiin, että lähetän esineen heille myyntiin. Näin teinkin, mutta esinettä ei noudettu postista, vaan se tuli minulle palautuksena. Postin mukaan saapumisilmoitus oli toimitettu perille. Maksoin siis turhaan postimaksut, ja vielä särkyvänä. Kuinkahan yleistä tälläinen on, tiedusteluuni en saanut koskaan vastausta, pahoittelusta puhumattakaan.

      • Ilmeisesti

        ....kävi niin että katsottiin sinusta päästävän helpoimmin eroon juuri noin.
        Et taida tietääkään kuinka paljo noita "arviopyyntöjä" teiltä harrastajilta tulee Bukowskille ihan päivittäin.
        Ihmiset tahtovat ostaa vain laadukasta taidetta ja edes jotensakin tunnetulta taiteilijalta jolla on esittää jonkinmoinen cv historiastaan ja koulutuksistaan.

        Bukowski ja tiedän että Hagelstamkin pitää kirjaa teistä "innokkaimmista arvionpyytäjistä", joista on hyvä jotenkin päästä eroon. Joskus vain yksinkertaisesti pitää se "napanuora" katkaista noinkin ikävällä tavalla kun viesti ei mene perille normaalein menetelmin.
        Eli kun et ole tunnettu, niin paras tapa saada palautetta ja arviota töistään netissä ovat noi monet virtuaaligalleriat, kuten Aukea, Harhakuva yms...

        Hakukoneet ovat hyvä mittari taiteilijan valovoimaisuudesta.


      • Voinmelkein
        Ilmeisesti kirjoitti:

        ....kävi niin että katsottiin sinusta päästävän helpoimmin eroon juuri noin.
        Et taida tietääkään kuinka paljo noita "arviopyyntöjä" teiltä harrastajilta tulee Bukowskille ihan päivittäin.
        Ihmiset tahtovat ostaa vain laadukasta taidetta ja edes jotensakin tunnetulta taiteilijalta jolla on esittää jonkinmoinen cv historiastaan ja koulutuksistaan.

        Bukowski ja tiedän että Hagelstamkin pitää kirjaa teistä "innokkaimmista arvionpyytäjistä", joista on hyvä jotenkin päästä eroon. Joskus vain yksinkertaisesti pitää se "napanuora" katkaista noinkin ikävällä tavalla kun viesti ei mene perille normaalein menetelmin.
        Eli kun et ole tunnettu, niin paras tapa saada palautetta ja arviota töistään netissä ovat noi monet virtuaaligalleriat, kuten Aukea, Harhakuva yms...

        Hakukoneet ovat hyvä mittari taiteilijan valovoimaisuudesta.

        ...arvata kuka tämä kiusallinen arvion kinuaja on. Hän ei muutenkaan ymmärrä luettua tekstiä ja vetoaa aina oikeuksiinsa. :D


    • Tympääntynyt

      Huonoja kokemuksia. Hinta-arviot erittäin tunnetun suomalaisen naistaiteilijan viidestä työstä menneet yläkanttiin aivan pieleen. Annoin kolmen kuitenkin mennä tosi halvalla, koska työt varsin suurikokoisia tavalliseen kotiin. Osittain myös melko huonokuntoisia, siinä mielessä ymmärrän etteivät menneet kovin hyvin kaupaksi. Mutta jos hintapyynti on 1300 e/kpl ja kahdesta saa vain 300 e/kpl, niin klappi on liian suuri. Kahdesta jäjellä olevasta en ole saanut viikkoihin mitään tietoa, eivät näytä olevan enää netissä myynnissäkään. Sähköpostit eivät mene perille, vaikka aiemmin yhteys on toiminut. Kukaan ei ole myöskään soittanut. Eikö Bukowskilta pitäisi ilmoittaa asiakkaalle, missä mennään. Soitan nyt jo tietysti sinne kun kärsivällisyys loppuu, mutta näin välinpitämättömästi ei asiakasta saa kohdella.

    • Aloittelevamesenaatti

      Ostajan kannalta Bukowski on hyvä ostospaikka. Saa uniikkeja , kehystettyjä tauluja pikkurahalla tai ns. markkinahintaan.

    • Minulla-

      -ei ole mitään valitettavaa bukowskista. Olen saanut aina tilitykset omista teoksistani yli odotusten kun hinnoista puhutaan. Ovat myyneet tekemiäni teoksia jo melkein neljä vuotta. Olen myös välittänyt heille muiden taiteilijoiden teoksia ilman mitään tuollaisia ongelmia.
      Pitäisköhän sun "Figaro09" mennä itseesi ja vähän miettiä missä ne ongelmat oikeesti piilee. Ehkäpä ne katseleekin sua omasta peilistäsi. Kun pelaa avoimin kortein ja sopii ennakkoon asioista "todistusvoimaisesti", ei tarvitse kirjoitella tällaisia valitusvirsiä tänne eikä muuannekaan.

    • Anonyymi

      Bukowskilla ei ole nykyään mitään asiantuntemusta ainakaan taidelaseista tai maalaustaiteesta.

    • Anonyymi

      Luulen, että täällä Bukowskista valittavat ihmiset eivät vain pysty sulattamaan sitä, että se "huippuhieno" kopiotaulu jostain tunnetusta supernimen teoksesta tai jonkun tuntemattoman 50-luvun maisemamaalarin tuhertelema hedelmäasetelma ei olekaan monen tonnin arvoinen, vaan parinkymmenen euron... jos sitäkään.

      Tällä palstalla epätoivoiset kyselevät vaikka kenen nobodyn maalaaman meri- tai riihimaisemataulun hintaa. Ei harrastelijoiden töillä ole mitään kunnon rahallista arvoa, eivätkä nykyään ole edes haluttuja sisustustaulujakaan. Kierrätyskeskuksessa olen nähnyt noita kolmetoista tusinaan -töitä myynnissä kympillä tai vitosella.

      (Ei, "matrikkelitaiteilija" ei riitä suositukseksi vähänkin vakavammin taidetta keräävälle ja ostavalle suositukseksi. Itselleni sana "matrikkelitaiteilija" on varoitusmerkki siitä, että harrastelijatasoisesta työstä halutaan ammattitasoisen työn verran rahaa...)

    • Anonyymi

      Olen tyytyväinen etten antanut omaa tauluani sinne .
      Kiitos tiedosta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe