Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Australianpaimenkoira ULKOHÄKISSÄ ?

turhautunut..

Olen aikaisemminkin kirjoittanut saman tekstin tälle palstalle mutta ilmestyi vain yksi kommentti. Jotenn haluaisin saada lisää mielipiteitä tänne :) noniin elikkäs voiko Aussie olla ulkona LÄMMITETYSSÄ ulkotarhassa yöt ja sen aikaa kun olen koulussa?Tietenkin pentuna sisällä yöt jne. Aina kun tulen koulusta lenkittäisin sen ja viettäisin sen kanssa aikaa ja illa taas sitten lenkille.... ja tietty aamullakin lenkillä.. niin voiko olla tarhassa yöt ja sen aikaa kun olen koulussa. ps. saisi juosta vapaana sitten kun tulen itsekkin koulusta

7

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirallinen x

      Jos koiralta kysyis, niin sisällä perheen kans. Laumaeläin.

    • 6+12

      Ei voi . Onneksi kukaan kasvattaja ei myy aussia häkkikoiraksi .

    • EI koiraa häkkiin

      Aussi on paimenkoira ja siksi onnellisin kun saa olla perheen parissa. Ei häkki koiraksi. Toki voi pitää häkissä esim. koulupäivän ajan mutta heti kun kotiudut on ehdottomasti koira otettava sisälle. Lenkkeilyäkään ei saa unohtaa, koira nauttii kun keksit yhteisen harrastuksen. Esim jäljestys, agility tai rallytoko yms.
      Sisälläkin koiran voi opettaa kantamaan esim likapyykkejä koriin tai yleensä perheen sisälähetin tehtävät ovat paimenkoiralle mieluisia. Ei siis häkkikoiraksi.

    • buuj

      Oma aussieni ainakin on varsinainen laumasielu ja kärsii, jos joutuu olemaan kauan eristyksissä laumastaan. Jos se itse saa päättää niin on mieluiten aina siellä ja myös siinä huoneessa missä muukin lauma. Koulupäivän ajan voisin pitää ulkohäkissä, mutta en koulupäivää ja vielä yötäkin.

    • minttulili

      voi aussie olla tarhas meil ittellä on aussieita ja neki on yleensä tarhas jossa ei oo ees lämmitettyy koppii

    • Moire69

      Voi olla mutta iltapäivä-ilta sitten ihmisen kanssa. Tosin yhtä koiraa en pitäisi ulkohäkissä.

    • Aussie koiruliini

      Voi aussie ulkohäkissä olla yöstä ei oo mitään tietoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe