Helmipapula

pojuu97

Eli oon 15wee poika, mulla on ollu terskan reunamilla ns helmipapuloita parin vuoden ajan, mä oon nyt lukenut tietoo niistä ja nehän on täysin vaarattomia? Eivät tartu tai mitään?Ennen en oo yhtään niistä välittänyt, mutta nyt aloin miettiin että miten kertoisin niistä tyttöystävällä, tai olemme "suunnitelleet" että harrastettais seksii, ja sitten tyttö varmaan huomas nuo ja alkais ihmetteleen..luulis varmaan että olisi joku sukupuolitauti. Että miten nuista kannattais kertoo? Että ei tulis sellasta noloa kohtaa, kesken suihinoton
"hyi saatana, mitä nuo on? onks sulla joku tauti?"..

tälläsistä o kyse: http://en.wikipedia.org/wiki/Hirsuties_papillaris_genitalis

Jos jollakin on ollut sama ongelma, nii kertoo.

Kiitos jos joku jaksaa mua auttaa

6

6234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

taitaa jäädä se seksi vähemmälle..

• n23

Poikaystävälläni on samanlaisia, joskin jonkin verran vähemmän kuin Wikipedian kuvassa. "Ongelmasta" selvittiin, kun asiaa googletettiin yhdessä. Hänkään ei tiennyt mitä ne olivat, mutta koska ne olivat hänellä niin kauan olleet kuin hän itse muisti, ei hän ollut murehtinut asiaa sen kummemmin. Omista ihmettelyistäni johtuen lähdimme asiaa tutkimaan. Olimme 16 vuotiaita.
      Eivät ne papulat itseäni mitenkään kummemmin suuseksinkään aikana ole häirinneet. Ne ovat osa poikaystävääni ja sillä hyvä.

Ehkä voisit kertoa tyttöystävällesi kuitenkin etukäteen, ettei hän suotta säikähdä ja luule sinulla olevan sukupuolitautia. Ota asia reilusti puheeksi kun olette kahden ja sano, että halusit kertoa asiasta. Voit esimerkiksi näyttää hänelle kuvia ja linkkejä. Tässä yksi asiallinen (anteeksi pitkä linkki):
      http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/uusinnumero?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo93809&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

Kaikkea hyvää sinulle ja teille!

• addikti

itseltäni löytyy myös, ehkä hieman enemmän, mutta pienempiä kuin wikipedian tarjoamassa kuvassa. itse olen koittanut seksin ajankin mahdollisimman paljon piilotella niitä, ja toivonut seksiä pimeässä. mutta aikaisemmalle kuten nykyisellekin tyttöystävälle olen sanonut muutaman kerran häpeäväni näitä "näppyjä", joista he ovat kuitenkin olleet jo tietoisia, minun onnekseni?

olen siis 21-vuotias ja ensimmäisen kerran hain tietoa näistä ehkä 4-vuotta sitten mutta en löytänyt mitään tekstiä mikä sanoisi niiden olevan haitaksi tai millään tavoin epänormaaleja, ja kuitenkin niitä löytyy suurimalta osalta nuoria miehiä. sen voi yrittää selittää kumppanille järkevästi, todennäköisesti sen kaikki ymmärtävätkin!

• itselläkin

Näytät vaan sen suomenkielisen wikipediasivun noista, siellä on vaan tiivistettynä että niistä ei ole vaaraa eikä niitä tarvitse hoitaa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Helmiäisnystyt

• Ei-huolta

Niitä nyt on kai lähes kaikilla nuorella iällä, mutta häipyvät pois iän myötä.

• Apuatarvitseva667

Tästähän on aikaa synnyin sillo kun laitoit tuon mut mullaki on nyt helmipapuloita ja semmosia finnin näkösiä näppylöitä ympäri esinahkaa onko ne vaarattomia niissä on valkoinenpää näyttää ihan mädältäfinniltä ja seksiä en ole harrastanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe