Helmipapula

pojuu97

Eli oon 15wee poika, mulla on ollu terskan reunamilla ns helmipapuloita parin vuoden ajan, mä oon nyt lukenut tietoo niistä ja nehän on täysin vaarattomia? Eivät tartu tai mitään?Ennen en oo yhtään niistä välittänyt, mutta nyt aloin miettiin että miten kertoisin niistä tyttöystävällä, tai olemme "suunnitelleet" että harrastettais seksii, ja sitten tyttö varmaan huomas nuo ja alkais ihmetteleen..luulis varmaan että olisi joku sukupuolitauti. Että miten nuista kannattais kertoo? Että ei tulis sellasta noloa kohtaa, kesken suihinoton
"hyi saatana, mitä nuo on? onks sulla joku tauti?"..

tälläsistä o kyse: http://en.wikipedia.org/wiki/Hirsuties_papillaris_genitalis

Jos jollakin on ollut sama ongelma, nii kertoo.

Kiitos jos joku jaksaa mua auttaa

6

6061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      taitaa jäädä se seksi vähemmälle..

    • n23

      Poikaystävälläni on samanlaisia, joskin jonkin verran vähemmän kuin Wikipedian kuvassa. "Ongelmasta" selvittiin, kun asiaa googletettiin yhdessä. Hänkään ei tiennyt mitä ne olivat, mutta koska ne olivat hänellä niin kauan olleet kuin hän itse muisti, ei hän ollut murehtinut asiaa sen kummemmin. Omista ihmettelyistäni johtuen lähdimme asiaa tutkimaan. Olimme 16 vuotiaita.
      Eivät ne papulat itseäni mitenkään kummemmin suuseksinkään aikana ole häirinneet. Ne ovat osa poikaystävääni ja sillä hyvä.

      Ehkä voisit kertoa tyttöystävällesi kuitenkin etukäteen, ettei hän suotta säikähdä ja luule sinulla olevan sukupuolitautia. Ota asia reilusti puheeksi kun olette kahden ja sano, että halusit kertoa asiasta. Voit esimerkiksi näyttää hänelle kuvia ja linkkejä. Tässä yksi asiallinen (anteeksi pitkä linkki):
      http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/uusinnumero?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo93809&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

      Kaikkea hyvää sinulle ja teille!

    • addikti

      itseltäni löytyy myös, ehkä hieman enemmän, mutta pienempiä kuin wikipedian tarjoamassa kuvassa. itse olen koittanut seksin ajankin mahdollisimman paljon piilotella niitä, ja toivonut seksiä pimeässä. mutta aikaisemmalle kuten nykyisellekin tyttöystävälle olen sanonut muutaman kerran häpeäväni näitä "näppyjä", joista he ovat kuitenkin olleet jo tietoisia, minun onnekseni?

      olen siis 21-vuotias ja ensimmäisen kerran hain tietoa näistä ehkä 4-vuotta sitten mutta en löytänyt mitään tekstiä mikä sanoisi niiden olevan haitaksi tai millään tavoin epänormaaleja, ja kuitenkin niitä löytyy suurimalta osalta nuoria miehiä. sen voi yrittää selittää kumppanille järkevästi, todennäköisesti sen kaikki ymmärtävätkin!

    • itselläkin

      Näytät vaan sen suomenkielisen wikipediasivun noista, siellä on vaan tiivistettynä että niistä ei ole vaaraa eikä niitä tarvitse hoitaa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Helmiäisnystyt

    • Ei-huolta

      Niitä nyt on kai lähes kaikilla nuorella iällä, mutta häipyvät pois iän myötä.

    • Apuatarvitseva667

      Tästähän on aikaa synnyin sillo kun laitoit tuon mut mullaki on nyt helmipapuloita ja semmosia finnin näkösiä näppylöitä ympäri esinahkaa onko ne vaarattomia niissä on valkoinenpää näyttää ihan mädältäfinniltä ja seksiä en ole harrastanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe