Oletko valmis tienaamaan kotoa käsin ? Haluatko päättää omista työtunneista sekä tehdä työtä milloin itselle parhaiten sopii ? Haluatko tienata rahaa osa-aikaisesti vai oletko kokonaan työtä vailla ?
Jos sinusta tuntuu että sovit kuvaukseen niin ota yhteyttä niin kerron lisää :
[email protected]
Oletko valmis tienaamaan kotoa käsin ?
7
1338
Vastaukset 7
- MöttöM
Hei, kerro lisää täällä.
- tyotatyota
Lisäinfoa miekin tääl kaipaan. Eihän oo verkostomarkkinointia tai vastaavaa?
- minä
tämä on HUIJAUS!!!
- manninenkirsti
kerro lisää työstä
- öskö
jos olette oikeasti lisäansion tarpeessa, kokeilkaa ptc-sivustoja. sitä voi oikeasti tehdä kotikoneelta käsin, eikä sinun tarvitse myydä yhtään mitään. tässä on hyvä opas jolla pääset alkuun:
http://tienaaklikkaamalla.blogspot.fi/
sen voin sanoa, että tuolla ei varsinaisesti elä, mutta itse olen saanut ihan mukavasti taskurahaa itseni hemmotteluun. - sinna2
kerrotko lisää yrtäämis työstä? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403