Telekinesia (Apua!)

Siva

3 päivää sitten kiinnostuin valtavasti kinesioista, ja päätin kokeilla telekinesiaa. Ekalla yrityskerralla, n. 15 min. ja lukuisten nytkähdyksien jälkeen onnistuin pyöräyttämään kierroksen. Olisin onnistunut ehkä pidempään, ellen olisi säikähtänyt/hämmästynyt. Liike oli tasaista ja suht nopeaa, ja pidin kättäni nenäni ja suuni edessä, olin paikoillani, ikkuna ja ovi oli kiinni, joten uskon, että se oli tekosiani, eikä vaikka esim. hengitykseni tai ilmavirran syytä. Käteni lämpönikään sitä olisi tuskin kyennyt liikuttamaan... Kaikesta huolimatta olen ollut sen jälkeen epäileväinen, ja olen lannistunut huomatessani, etten enää ole onnistunut. Sen jälkeen hyrrä on vain vähän väliä nykinyt ja heilahdellut, siinä kaikki. Olen lukenut netistä ohjeita, muttei ole toiminut. En ole meditoinut enkä puhdistanut chakrojani, koska en tiedä, miten chakran voi puhdistaa eikä kännykkäni suostu näyttämään videoita. Eli:

- kaipaisin vinkkejä, neuvoja ja ohjeita kaikkiin kinesiohin liittyen
- Olen tänään lukenut energioista. Saattaisiko negatiivinen energiani ( Turhautuminen, epäusko, ei se kuitenkaan toimi ja olen vain kuvitellut kaiken - ajattelu estää hyrrän pyörimisen?
- Voivatko kaikki osata kinesioita, vai onko se lahja, jonka harvat ja valitut osaa?

12

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))
      • vscvvdvvd

        Ihminen tarvitsee myös pelkoa, samoin kuten tervettä narsismiakin pysyäkseen hengissä.
        Mielenkiintoinen ajatus on tuo, että pelko olisi tunteena kipua joka herättäisi ihmisen toimimaan.

        Tuolla puhujalla voi olla mielenhäriö?
        Ainakin eräällä tutullani on ollut samanlaisia tilanteita, joissa hänellä ollut kadoksissa jopa viikko elämästään, kun hän oli kadoksissa tuon saman ajan ties missä liikkuen.


    • :))

      "Ihminen tarvitsee myös pelkoa, samoin kuten tervettä narsismiakin pysyäkseen hengissä."

      valppaus ei oo pelkoo
      http://www.youtube.com/watch?v=-bjolXIcvh4

      tunnistettava kipu
      http://www.youtube.com/watch?v=tJg_UUuvHxk

      "Ainakin eräällä tutullani on ollut samanlaisia tilanteita, joissa hänellä ollut kadoksissa jopa viikko elämästään, kun hän oli kadoksissa tuon saman ajan ties missä liikkuen."

      joiltai ihmisiltä o kadonnu koko elämä.... jos sulta ei oo kadonnu koko elämä nii oot melko onnekas ?? vai etkö oo vaa kuunnellu kaikkie ihmiste tarinaa jollo susta vaa tuntuu että oot onnekas ku oot samassa veneessä kaikkie kanssa.... kokeile hypnoosii piruuttas nii huomaat kuinka apina oot.

      Project Camelot interviews Duncan O'Finioan
      http://www.youtube.com/watch?v=MIUgThru7JY

      Bases 7 Britain's Supersoldiers DVD Edit.f4v
      http://www.youtube.com/watch?v=oUkZ9-rcv6c

      • :))

        "Narsistinen persoonallisuushäiriö on persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö...."


      • :))
        :)) kirjoitti:

        "Narsistinen persoonallisuushäiriö on persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö...."

        No Fear in the Now
        http://www.youtube.com/watch?v=ZUdHX1Bent0


    • :))
    • :))
    • AP1910

      Ensinnäkin se on tosi harvinaista että opitaan telekinesia vain kolmessa päivässä. Todellisuudessa siihen menee kuukausia ja joskus vuosia jos halutaan tulla mestareiksi. Telekinesiaan, telepatiaan jne. kuitenkin kykenee jokainen ihminen jolla on intoa oppia nämä. Mutta siihen tarvitaan valtavasti kärsivällisyyttä, sisua ja henkistä energiaa ja uskoa, sillä ethän sä voi tietää mitään jos et itse usko siihen (mietippä). Henkisellä energialla tarkoitan tavallaan sielun energiaa, fyysitön energia joka kuitenkin voi vaikuttaa fyysisiin objekteihin. Itse joskus kutsun tätä henkistä energiaa "bioenergiaksi" eli elämän energiaksi, joka on kehomme sisällä ja ympäröi sitä. On olemassa joitakin harjoituksia joiden avulla pystyy keräämään sitä tavallaan lataamalla sielunsa ja kehonsa tällä energialla. Telekinesiassa se sitten ohjataan tiivistetyssä muodossa (siksi sitä tarvitaankin paljon) haluamaanne objektiin. Tosi tärkeää on myöskin ajatusten pysäyttäminen ja läsnäolo nyky hetkessä. Kannattaa myös tuntea jonkinlainen empatia tätä telekinesian objektia kohtaan, eli pistää itsensä tämän kappaleen tilalle ja tuntea että se olisit sä tai että se on sun kehon osa. Itse osaan telekinesiaa jonkin verran.

      • AP1910

        Sori...kohdassa jossa sanoin: "ethän sä voi tietää mitään jos et itse usko siihen" tarkoitin ettet voi väittää mitään jos et usko siihen...muttei se edes kuulu aiheeseen joten skipatkaa se vain...XD


      • Sielunlataaja

        "On olemassa joitakin harjoituksia joiden avulla pystyy keräämään sitä tavallaan lataamalla sielunsa ja kehonsa tällä energialla."

        Parhaimmat lataajat on pakkohoidossa.


      • Suomalainen1880

        Eräät ovat vain ahdasmielisiä...


      • Suomalainen1880

        Tossa on myös kiva konflikti sun nimes ja viestis kaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe