Taisin olla 9, kun tulin koulusa kotiin. Yht'äkkiä päähäni pälkähti sana tulipalo, ja säikähdin kamalasti. Mutta olin idiootti ja luulin kuvitelleeni sen/ajatusteni harhailleen. Silloin meillä oli ollut koulussa halloween -juhlat, ja synttäreihinikin oli vain enää 3 päivää. Olin lukemassa huoneessani akkaria, kun äitini huusi, että terassimme palaa. Säikähdin kamalasti ja juoksin portaat alas alakertaan, ja näin, kuinka terassimme paloi. En unohda sitä ikinä. Äitini antoi takin, ja menimme ulos kylmään lumisateeseen, ilman kenkiä. Tapahtumasta on kohta 4 vuotta. Se on pitkä aika, mutta arvet siitä jäi. Olin kirjoittanut tästä erääseen nettipelin keskustelupalstaan. 1 tyyppi oli sitä mieltä, että se oli suojelusenkelini. Aikaisemmin olin luullut ennustaneeni sen. Mitä mieltä olette? Vuosi sitten sattui muutama muu juttu. Tylppä neula, jota käytetään virkkaukseen, oli hukkunut ja minun piti palauttaa se opettajalleni. Olin löytänyt sen, mutta unohtanut taskuuni. Muutama päivä sen jälkeen, harrastuksestani kotiin tullessani mieleeni tuli ajatus, että katsoppa taskuusi. Katsoin, ja siellähän se neula oli. Toinen tapaus oli, että avaimeni olivat olleet hukuksissa, ja äitini oli suuttunut minulle. Yht'äkkiä minulle tuli vahva tunne katsoa mattoni alle, ja siellä ne - yllätys yllätys - olivat. Myös joitain enneunia olen nähnyt, mutta niitä en viitsi alkaa tähän kirjoittaa.
Millaisia kokemuksia teillä on?
Minkä kokemuksistani uskotte olevan suojelusenkelin, minkä minun tekosia?
Miten 3 silmänsä voi avata?
Ennustaminen ja 3 silmä
Siva
1
132
Vastaukset
- :))
kolmas silmä
http://www.youtube.com/watch?v=YV5TLfp5uCQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759