Taisin olla 9, kun tulin koulusa kotiin. Yht'äkkiä päähäni pälkähti sana tulipalo, ja säikähdin kamalasti. Mutta olin idiootti ja luulin kuvitelleeni sen/ajatusteni harhailleen. Silloin meillä oli ollut koulussa halloween -juhlat, ja synttäreihinikin oli vain enää 3 päivää. Olin lukemassa huoneessani akkaria, kun äitini huusi, että terassimme palaa. Säikähdin kamalasti ja juoksin portaat alas alakertaan, ja näin, kuinka terassimme paloi. En unohda sitä ikinä. Äitini antoi takin, ja menimme ulos kylmään lumisateeseen, ilman kenkiä. Tapahtumasta on kohta 4 vuotta. Se on pitkä aika, mutta arvet siitä jäi. Olin kirjoittanut tästä erääseen nettipelin keskustelupalstaan. 1 tyyppi oli sitä mieltä, että se oli suojelusenkelini. Aikaisemmin olin luullut ennustaneeni sen. Mitä mieltä olette? Vuosi sitten sattui muutama muu juttu. Tylppä neula, jota käytetään virkkaukseen, oli hukkunut ja minun piti palauttaa se opettajalleni. Olin löytänyt sen, mutta unohtanut taskuuni. Muutama päivä sen jälkeen, harrastuksestani kotiin tullessani mieleeni tuli ajatus, että katsoppa taskuusi. Katsoin, ja siellähän se neula oli. Toinen tapaus oli, että avaimeni olivat olleet hukuksissa, ja äitini oli suuttunut minulle. Yht'äkkiä minulle tuli vahva tunne katsoa mattoni alle, ja siellä ne - yllätys yllätys - olivat. Myös joitain enneunia olen nähnyt, mutta niitä en viitsi alkaa tähän kirjoittaa.
Millaisia kokemuksia teillä on?
Minkä kokemuksistani uskotte olevan suojelusenkelin, minkä minun tekosia?
Miten 3 silmänsä voi avata?
Ennustaminen ja 3 silmä
Siva
1
142
Vastaukset
- :))
kolmas silmä
http://www.youtube.com/watch?v=YV5TLfp5uCQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4653198Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1472318- 1352162
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel321650Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71555Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2111385Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1721358- 91142
- 571116
- 71847