Suositelkaa pitkäkestoisia AA paristoja käsi navigaattoriin.
Merkki ja malli.
Kiitoksia.
AA paristoja navigaattoriin.
9
292
Vastaukset
- Lataa ja retkeile
Nyt on joissakin kaupoissa myynnissä AA eli R6-kokoisia litiumparistoja. Niitä mainostetaan pitkäikäisiksi, mutta itse en ole kokeillut, koska ovat kalliita. Suosittelen sen sijaan AA-kokoisia akkuja. Itselläni on 2500 mAh akut. (kaksi sarjaa) Ne kestävät pidempään kuin alkaliparistot. Saa retkeillä melko pitkän reissun maastossa, kun lataa molemmat sarjat täyteen ennen matkaa. Akkulaturi on tosin vanha halpa romu, pitäisi varmaan ostaa laadukkaampi.
- voijanei
Pirkka ja Ikea, testivoittajia. Mutta kyllä minäkin harkitsisin akkuja.
- Tarvitsee paristoja.
Kiitos vastauksista.
Päivitetään kysymys:
Suositelkaa AA-kokoisia akkuja, merkki ja malli joita olette todenneet hyviksi.
Kiitos. - Lataa ja retkeile
Itse olen käyttänyt Philipsin ja HFR:n ni-mh akkuja. Katso että kpasiteetti on kohtuullinen, nykyään esim. 2500 mAh. vielä muutama vuosi sitten samankokoiset akut lupasivat antaa vain 500 mAh! Akkulaturiksi kannattaisi hankkia malli. joka lataa myös parittoman määrän akkuja, ne ovat patempia, mutta kalliimpia. Itselläni on tosin ihan halpa laturi, jolla saa ladata vain 2 tai neljä akkua. Silloin tällöin akut kannattaa purkaa tyhjiksi ja ladata sitten täyteen. Nykyään akkujen ns. muisti-ilmiö ei ole niin paha kuin vielä kymmenen vuotta sitten.
- Tarvitsee paristoja.
Kiitos vastauksesta ja infosta.
Itse käytän näitä: http://www.akkupojat.fi/index.php/site/paristot/gp---ladattavat-ni-mh/gp---recyko
Ja täytyy sanoa että parhaat tähän mennessä.- Tarvitsee paristoja.
Kiitti vastauksesta.
Minkälaista laturia käytät noitten akkujen kanssa?
Linkki, kuva.
Kiitos.
Ihan tavan AA akku laturi käy noiden kanssa. Itse ostin tämän, koska siinä on virkistys ja purku toiminto: http://www.lacrossetechnology.com/900/index.php
- Tarvitsee paristoja.
Kiitti tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315733
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134684- 1972419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661800Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801753Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361499En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741397Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205