Miksi jotkut tytöt tykkäävät lyödä poikia kasseille?

Ihmettelevä poika

En tajuu. Mikä ihme siinä on hauskaa. Tytöt ei vaan tiedä kuinka paljon meitä poikia sattuu. En haluaisi kenellekkään tytölle sellaista tuskaa. Ovatko tytöt sitten vain niin tyhmiä, kun eivät tajua. Nyt tarkoitan siis niitä tyttöjä , jotka lyövät poikia kasseille.

Voisiko joku kertoa, mikä siinä on niin hauskaa. Olen 14- vuotias poika ja minua ei ole lyöty, mutta jotkut tytöt ovat uhkailleet lyövänsä. Olen lukenut täällä paljon sellaista, että tytöt lyövät poikia kasseille.

22

2411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokutytsy

      Itse en oo lyönny ketää sinne enkä siks ymmärrä miks joku tykkäis tehä toiselle niin. Jospa te pojat vaa näytätte kerjäävän sitä tai jotai? Kysy niilt jos viel uhkaa et mitä hiton mielihyvää ne saa siit ja tuu sit kertoo se tänne muillekki :D

      • Ihmettelevä poika

        Yhen kamun mielest tytöt aattelee saavansa pojista yliotteen löytämällä heikon kohdan. Mikäköhän on tyttöjen heikko kohta? Jos ne nimittäin hyökkää nii tiiän minne lyyä. Voiskohan tyttöi sattuu melkee yhtä paljo ku poikii, jos tyttöi lyö haaro välii?


      • vcxvcxvxvc
        Ihmettelevä poika kirjoitti:

        Yhen kamun mielest tytöt aattelee saavansa pojista yliotteen löytämällä heikon kohdan. Mikäköhän on tyttöjen heikko kohta? Jos ne nimittäin hyökkää nii tiiän minne lyyä. Voiskohan tyttöi sattuu melkee yhtä paljo ku poikii, jos tyttöi lyö haaro välii?

        Jos sinua lyödään munille niin kouraise ihmeessä kunnolla tyttöä alapäästä. Ei se ainakaan kovin hyvältä tunnu.


      • Jaakko kolmiola
        vcxvcxvxvc kirjoitti:

        Jos sinua lyödään munille niin kouraise ihmeessä kunnolla tyttöä alapäästä. Ei se ainakaan kovin hyvältä tunnu.

        Ei minua haittaa. Olen 16v ja kasseissani ei viälä ole kipua lyököön pois. Ja nautin myös kourinnasta


      • Krohom...?
        Jaakko kolmiola kirjoitti:

        Ei minua haittaa. Olen 16v ja kasseissani ei viälä ole kipua lyököön pois. Ja nautin myös kourinnasta

        No siis just joo. En oo kyl mitaa tommost tehny, enk tuu tekee...
        Jos saat siit ny jotai mielihyvaa nii siita vaa... mee kerjaa...


    • Yötähti

      No luokame pojat ovat hyvin lapselisia ja ärsytävät koko ajan useampien tekee mielli luokalla vetää poikia turpiin saan tydytystä kun voin välilä joskus lyödä kässiläukula kun ne saa turpiinsa laukusta niin useimat purskahtaa nauruun koskka se näytää hauskalta

    • TYTTÖLIIII

      ite en oo lyöny ketää poikaa kasseille... en oo ees ikin kuullu tollast :D mut jos haluutte tietää heikkoja kotia nii alapää mut viel heikompi on rinnat. On eriasia jos rintoja puristelee seksuaalisesti (se ei satu) kuin että lyö tyttöä rintaa... se sattuu nii vitusti ettei mitää rajaa...

    • Jtn jännää

      Mä sain kunnon rökitykseb tytöltä... Se löi kasseille ihan täysillä ja kun meni kyykyy ni se löi sellasel kösilaukubtapasel koulurepul takaraivoo(se oli viel täynnä kirjoi) siihe maahan jäin makaamaan kivussa. Takaraivossa oli jäätävä ruhje ja nenä vuosi verta, kasseilr ei käynyt pahemmin. Makasin maassa 5min kivun takia kun sen tytön bff näki mut. Se juoksi siihe silee WTF!! Ja kyseli mitä kävi. No eipä ollu sen jälkee bff:öjä. Riiteli 10min jonka ajan mä makasin vielläkin kylmässa maassa(oli talvi) sit sen tytön ex bff autto mut pystyy ja käski odottaa. No sil meni 5minuutii ku se tuli takas ja mun kipu oli ohi jo. Se kanto mun repun kotiini ja lähti. Nyt olaan hyviä ystäviä

      • En haluu satuttaa poikii

        Oon tyttö ja en oo lyöny poikaa munille enkä tuu KOSKAA tekemäänkää niin koska en ite haluu et poikii sattuu!! Jos joku idiootti tytttö tekee sillai ilman syytä nii ei oo kaikki himas-.- mut ite en tuu satuttaa poikii jos pojat ei satutua tyttöi tai mua :)) mut siis nii.....


      • hyvä poika
        En haluu satuttaa poikii kirjoitti:

        Oon tyttö ja en oo lyöny poikaa munille enkä tuu KOSKAA tekemäänkää niin koska en ite haluu et poikii sattuu!! Jos joku idiootti tytttö tekee sillai ilman syytä nii ei oo kaikki himas-.- mut ite en tuu satuttaa poikii jos pojat ei satutua tyttöi tai mua :)) mut siis nii.....

        Mua on uhkailtu lyödä kasseille mut ei oo koskaan


    • Kattokaa päivämäärä

      Kohta 2 vuotta vanha...

    • No joo. Täällä tosiaan saa lukea liian usein tästä aiheesta. Miksi taas tehtiin tällainen keskustelu? Jos minua yrittäisi kukaan vahingoittaa kasseille, niin ensimmäisellä kerralla saattaisin pitää uhkaavan oppitunnin. En kuitenkaan välttämättä satuttaisi. Jos ei silloin usko, niin satutan. Huolimatta edes sukupuolesta tai iästä.

      • "edes sukupuolesta"
        Mitä väliä on sukupuolella. Tasa-arvo = kaikkia saa satuttaa yhtä paljon. En siis tarkoita, että ketään saisi satuttaa, mutta jos OLETETAAN, että poikaa saa satuttaa, saa silloin tyttöäkin.
        Jos toinen vahingoittaa ensin, olet toki oikeutettu "itsepuolustukseen". :)


      • Laki on. Noudatko?
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        "edes sukupuolesta"
        Mitä väliä on sukupuolella. Tasa-arvo = kaikkia saa satuttaa yhtä paljon. En siis tarkoita, että ketään saisi satuttaa, mutta jos OLETETAAN, että poikaa saa satuttaa, saa silloin tyttöäkin.
        Jos toinen vahingoittaa ensin, olet toki oikeutettu "itsepuolustukseen". :)

        4 § (13.6.2003/515)
        Hätävarjelu
        Aloitetun tai välittömästi uhkaavan oikeudettoman hyökkäyksen torjumiseksi tarpeellinen puolustusteko on hätävarjeluna sallittu, jollei teko ilmeisesti ylitä sitä, mitä on pidettävä kokonaisuutena arvioiden puolustettavana, kun otetaan huomioon hyökkäyksen laatu ja voimakkuus, puolustautujan ja hyökkääjän henkilö sekä muut olosuhteet.
        Lähde: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L4
        Ja hätäharjelun liioittelu on rikos, että muista miten itseäsi puolustat.


    • aada 11

      mä en oo lyönnö poikii munille paitsi 1 kerran oon tyttö ku 1 mun luokkalaine alko kourii mua rinnoista ja työns seinää päi ni sit potkasin sitä täysii munille ku se satutti mua ensin

    • Helppoheikkihourupel

      Sillä periaatteella mennään että silmä silmästä , jos tyttö antaa potkua munille liian löysin perustein kun kummiskin se sattuu aivan vitusti mutta jos poika alkaa ahdisteleen ei niiku läpällä vaan yrittää raiskata tai jotain senbtapasta niin sillon voi potkästä muuten ei mielellään ei ny vittu semmotteesta jos kerran puristaa pepusta ei se oikeuta potkaseen miettikääs vähän . eli jos saat potkun kasseille niin potkase tyttöä tai kourase alapäästä .kaikki on suhteellista mikä on riittävä peruste väkivaltaan onko se viisasta ollenkaan en tiiä . ja mikään 13v jonne ei tuu huuteleen että yhdyssanat ja pilkut päin persettä jookos kirjoitusasu ei oo niin justiinsa nyt .........

    • sama oikeus

      Suomessa on laki tasaarvoisuudesta eli kyllä naista saa lyödä yhtä lujaa kuin miestäkin.Aina voi vedota tasaarvoisuuteen lain edessä ja ei kun valitus EU.n tuomioistuimeen jos alkavat puolueelliseksi.Naiset itse halunneet että asiat olisivat niin.

    • saatan

      No mua ei oo lyöty tai potkastu mut oon laitta tytön pilluun sormen se tuntu mukavalta ja kohta laitan peniksen se on varppina kivaa.Haluisin kyl potkunkin oisko vapaa ehto sia

    • Anonyymi

      Tytöt täysiä paskoja

    • Anonyymi

      Jos te pojat käyttäytyisitte kunnolla tyttöi kohtaan nii ei tarvis satuttaa teitä

      • Anonyymi

        tytöt potkii välillä huvinvuoksi.


    • Anonyymi

      Tytöt voi olla yhtä julmia kuin pojatkin. Miksi opetetaan muuta. Että tytöistä muka kasvaisi sitten aikuisena jotain hyväkäytöksisiä ja hoivaavia naisia. Ei kaikista kasva.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe