Kumpi parempi. Iso porukka nuoria aikuisia lähdössä. Iltaelämä baareineen ei kiinnosta. Pari pv aurinkoa ja shoppailua ja loppumatka vaikka autoillen pikkoja kiertäen. Nähtävyyksiä pitäisi jonkun verran olla ja vesipuisto koska mukana yksi 3v ja kyllä meitä aikuisiakin kiinnostaa vesileikit.
Zakhintos vai Kreeta
6
377
Vastaukset
- RethyFani
Rethymnon Kreeta - keskeisellä paikalla, josta hyvä lähteä kiertelemään Kreetaa joko Hanian suuntaan tai Iraklionin suuntaan tai suoraan etelää.
Rethymnonissa hyvät rannat ja hotellit.- lissuttaako??
Menkää rodokselle, siellä osataan palvella turisteja. Myös vesipuisto on ja kaupungista ilmainen bussukuljetus (on ollut ainakin kesällä).
Rethymnon on tosi ruma kaupunki. "Hotellit2 on mitä on eli ei kannata kehua... Rethyssä siis.
- matkailija1
Zakhintos ehdottomasti. Itse tykkäsin saaresta.
- Nelly ja palmikko
Ei välttämättä kumpikaan noista. Zakinthosin turistikylät ovat varsinaisia turistihelvettejä, mutta niin on suurin osa Kreetaakin.
Kreetan eteläosan joku kylä voi olla fiksumpi vaihtoehto. - buzukin epävireys
Nelly ja palmikko kirjoitti:
Ei välttämättä kumpikaan noista. Zakinthosin turistikylät ovat varsinaisia turistihelvettejä, mutta niin on suurin osa Kreetaakin.
Kreetan eteläosan joku kylä voi olla fiksumpi vaihtoehto.Kreetan etelä-osan kylissä ei ole mitään matkailua ainakaan Suomesta. Aikoinaan oli vain Ierapetra ja nykytilanne on surkea. Hyättyjä tavernoja ja apartementoja pitkin rannikkoa-kyselin eräänä ilta-päivänä yöpaikkoja siellä ja yhden kelvollisen löysin (40evrk) kohtuuhintaan. Aivan maailmanlopun meininkiä, mutta autoilu kyllä muuten kivaa Kreetalla, paitsi ei Iraklionin motari.
- kreetaisbest
Ehdottomasti Kreeta, siellä biletyspaikkoja sekä paljon shoppailumahdollisuuksia, vuokratkaa auto ja kierrelkää saarta. Kreetalla kaksi vesipuistoa, Herakliossa toinen, toinen Haniassa. hanian puistosta en osaa sanoa, mutta heraklion puistossa on liukumäkiä aikuisille, jotkut ovat niin hurjia, että itse en edes uskaltanut mennä. Olen 25 vuotta. Rethymnon on kaunis kaupunki ja aivan parjaat bileet on kesällä joka yö Sky Parkissa, kun lähdetään Retystä n.6km Heraklion suuntaan, paikan nimi Platanias (ei se hanian platanias) Itse olen menossa taas ensi kesänä kahdeksi viikko Kreetalle, ensin Hersonissokseenm jonka jälkeen rethymnoniin. Kuulema Hersonissos on myös bilettäjille suunnatti paikka :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882