STS:n vakuutusyhtiönä vartiointifirma

STS + olematon vak.turva

Onko kukaan pannut merkille, että STS käyttää lähtijöille pakollisena vakuutusyhtiönä Vartiointiliike FALCKia???????

3

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härskiä toimintaa!!

Jep, mikään ei enää yllätä STS:n härskissä toiminnassa.
      Mitä enemmän p*skakasaa tonkii, sitä enemmän se haisee!

• Hämärää hommaa

Olen huolestuneena seurannut tätä STS kirjottelua ja sen pohjalta päätin ottaa selvää tästä järjettömästä ja ylihintaisesta Vartiointiliikkeen vakuutuksesta, jonka STS edelleen pakottaa, ainakin jenkkeihin lähtevien vaihtarien, ostamaan.

Soitin Europ Assistanceen 09-37477200, jonka vakuutuksesta on kyse, mutta kuinkas kävikään? - Europ Assistance kieltäytyy vastaamasta kyseistä STS:n vakuutusta koskeviin kysymyksiin!! Olin ihmeissäni, miten se voi olla mahdollista, kun on kerran heidän vakuutuksestaan kyse... Pariin kertaan sanottiin "hetkinen" ja sen jälkeen toistettiin samaa fraasia, etteivät he vastaa kyseistä vakuutusta koskeviin kysymyksiin, eivätkä halua ottaa siihen mitään kantaa.

Kovan tivaamisen jälkeen sain sen verran irti, että tämän vakuutuksen on Europ Assistance TEHNYT STS:lle Ruotsissa ja vakuutusehtojen käännöksistä vastaa STS.

Turha siis ihmetellä kenen etua vakuutuksella ajetaan!!!!

• STS:lle räätälöity

Ei yllätä!
        Jokainen vakuutukseen perehtynyt tajuaa, että sillä ajetaan vain STS:n etua.
        Onpahan yksi keino lisää rahastaa vanhempia, kun vakuutusmaksu sisällytetään vaihto-oppilasmaksun viimeiseen erään eikä vanhemmille edes anneta mahdollisuutta muuhun kunnon vakuutukseen, josta olisi jotain apua ja hyötyä vaihtarille. Valmennustilaisuuksissa maajohtaja vielä käskee vanhempia katkaisemaan kaikki muut vakuutukset vuoden ajaksi!
        Oman ylihintaisen vakuutuksensa maksattamisen STS selittää USA:n viranomaisvaatimuksilla?!?!

Huijausta kuten STS:n touhu läpeensä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe