Elokuu 2003

Sara

Hän oli tutkimustyöni ohjaaja yliopistolla, rakastuin häneen silmittömästi, olin halunnut häntä sekoamispisteeseen asti ensimmäisestä luennostani alkaen. En ollut varma, kokiko hän itse samoin, kuitenkin tuntui, että meillä oli jo parin vuoden ajan ollut meneillään jotakin, jokin aivan erityinen juttu, pitkiä intensiivisiä katsekontakteja, varomattomia hipaisuja laitoksen yhteisellä matkalla Tukholmaan, käsinkosketeltavaa halua. Olin valmistumassa ja meillä oli tapaaminen hänen työhuoneessaan eräänä elokuisena iltapäivänä viime kesänä. Tarkoitus oli käsitellä työhöni liittyviä viimeistelyä vaativia yksityiskohtia ennen syksyistä publiikkia. Oli kuuma, helteinen iltapäivä, tuntui ettei yksikään lehti värähtänyt, ilma oli kuumuudesta sakeaa. Hän ehdotti, että ottaisimme paperit mukaamme ja menisimme hänen asuntonsa läheisyydessä sijaitsevalle uimarannalle keskustelemaan työstäni.Uimarannalla löysimme rauhallisen paikan pienen kallionkielekkeen takana. Keskustelimme vähän aikaa, kunnes hän sanoi haluavansa nauttia tuulesta, merestä ja kesästä,hän kävi pitkälleen ja sulki silmänsä. Arastellen kävin hänen viereensä, kuuntelimme jostain kaukaa kantautuvia ääniä, lokkien kirkunaa elokuun valtaisassa hehkussa. Nukuin ilmeisesti vähän aikaa, koska tunsin hänen valuttavan sormiensa välistä hiekkaa kesätopin alta paljastuneelle vatsalleni, avasin silmäni ja hän katsoi minua hymyillen, silmät kosteina. Hän siveli hyvin hiljaa ja varovasti kättäni ja kumartui ylleni sipaisten hiekanmurusen hiuksiltani, tunsin hänen lämpimän hengityksensä kaulallani. Hän oli aukaissut rintaliivinsä, näin että hänen nänninsä painuivat kovina ja herkkinä valkoisen teepaidan kangasta vasten. Hän kumartui jälleen ylleni,hipaisi pehmeät huulet kosteina ja raollaan omia huuliani, veti hitaasti toppini ylös ja liu'utti sormiaan pitkin kaulaani, alas rintojeni välistä poimua, paljaalle vatsalleni. Tunsin olevani läpimärkä, nännini törröttivät pystyssä enkä kyennyt sanomaan mitään.

Äkkiä hän nousi ja sanoi olevansa kuumissaan ja ehdotti että kävisimme hänen asunnollaan.Kuljin kuin sumussa hänen perässään, päästyämme hänen asunnolleen hän ohjasi minut hellästi makuuhuoneeseensa, kaaduin hänen sängylleen. Hän laskeutui viereeni, alkoi avonaisin huulin suudella kasvojani, silmiäni, kaulaani, hänen kätensä liukuivat selkääni ja avasivat liivieni hakasen. Tunsin hänen hengityksensä ja rintojensa painon, hänen pystyssä olevat nänninsä teepaidan alla, suutelin niitä ohuen kankaan läpi.
Hänen kätensä liukui alaspäin. hän hyväili minua kevyesti ohuiden valkoisten bikinien läpi, jotka olivat kostuneet märiksi niin että häpykumpuni karvoitus kuulsi tummana läpi.Voihkaisin ja vedin hänen teepaitansa ylös, hänen suuret ihanat rintansa painuivat huuliani vasten ja otin suuhuni hänen lämpimänruskean kovettuneen nänninsä. Hän liukui pitkin vartaloani, painoi päänsä jalkojeni väliin ja avasi hellin sormin hitaasti minut. Hänen kielensä leikitteli häpykummullani, varovasti hän otti minut suuhunsa, työnsi hellästi ja vaativasti kielensä syvälle, syvemmälle. Hän nousi ylöspäin, minä laskeuduin hänen pehmeiden reisiensä väliin ja ihailin hänen loistoaan, hänen suurena ja turvonneena kimmeltävää klitoristaan, kuin pisaroivaa helmeä, kuin kasteista ruusunpunaista nuppua. Otin hänet kokonaan suuhuni, nuolin häntä ja sanoin palvovani, jumaloivani häntä. Hän kierähti päälleni, työntyi kielineen syvälle suuhuni, kielenkärkemme leikittelivät toisillaan. Hän levitti jalkani, kiersin sääreni hänen ympärilleen. Tunsin hänen painonsa päälläni yhtäaikaa kevyenä ja raskaana, vaativana. Hän suuteli minua hellästi, raotti uudestaan turvonneita huuliani ja painoi klitoriksensa omaani vastaan, inisin ja vikisin hänen allaan. Suutelimme, häpyhuulemme suutelivat toisiaan, kimmeltävät ruusunnuppumme suutelivat toisiaan, haluan syvälle, syvemmälle sinuun, hän kuiskasi. Orgasmi tuli syvältä, syvemmältä kuin koskaan, toiselta puolen linnunrataa, huusimme toistemme nimiä, sopertelimme toistemme suuhun, sulimme yhdeksi lihaksi, painauduimme kosteina toisiamme vasten, nukahdimme toistemme syliin.
Syksyllä hän lähti vierailevaksi luennoitsijaksi Bostoniin, lupasin odottaa häntä, ensi lauantaina menen häntä vastaan lentokentälle.

5

5618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel

      tosi söpöä..

      • wauh

        ja koskettavaa. Luin kuin huumassa... Toivottavasti koette saman pian uudelleen!


    • Alvis

      Uskomattoman kaunis ja herkkä kokonaisuus. Muuta ei tarvitse sanoa. Kiitos.

    • Ziira

      Kaunista oli:)

      Vihdoinkin tarina,jossa kaikilla naisilla ei ole dildokokoelmaa kaapissa:)

    • AuR¡Nko¡NeN

      toi oli paras tarina koskaan mitä olen lukenut,
      ei mitään piileviä dildoja yhtäkkiä kaapeista tai taskuista, vaan oikeaa huumaa, ihanaa,
      onnea teille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe