Kuka on suosikki asukkaasi talossa?

shiika

Minun suosikkini on Jonna I,mutta en osaa sanoa miksi. Voi olla paljon mahdollista,että on samanlainen ihminen kuin minä.Mut kertokaapa omia mielipiteitä :)

13

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Oletpas sinä sitten aika läyhääjä, jos Jonnia muistutat.

Vai menetkö aina sokkona enemmistön mukana ?

• totuus

suurinosa ihmisistä puhuu joskus elämänsä aikana paskaa,enkä usko että sinäkään olet ihan täydellinen ihminen mietippä ensin itse oletko koskaan puhunut paskaa ja tuu sitte sanoo

• ....................
        totuus kirjoitti:

suurinosa ihmisistä puhuu joskus elämänsä aikana paskaa,enkä usko että sinäkään olet ihan täydellinen ihminen mietippä ensin itse oletko koskaan puhunut paskaa ja tuu sitte sanoo

Justhan sanoin !
        Etkö ymmärtänyt?

• 12+9

Joka vuosi on suosikki ollut, mut nyt ei ole vieläkään löytynyt. Sebastian oli viime vuonna.

• dfser564

Toivottavasti seurasit ke 10.10 teijan ja Jonni I:n juonittelua, jossa he miettivät kenelle annetaan lisä-äänet. Oletko samaa mieltä Teijan valinnoista, kuten Jonni I?

• 1+7

Juonittelu on luvallista.

• Vaan ei, jos
        1+7 kirjoitti:

Juonittelu on luvallista.

haluaa pysyä talossa.

• iinesini

Suosikkini on Johanna.

• Suosikkini on

Markus, vaikka onkin Tean puoliso. Inhokeista taas on mukavampi puhua, ja ne ovat

Teija
      Tea
      Jonna I
      Jonna A
      Tommi

• ....

Markus, voittajasuosikki
      Tomi , sympaattinen
      Tea , tosi viihdyttävä vaikka onkin harmi vaan nyt menny läyhäysjengiin
      Katariina, kaikessa omituisuudessaan jotenkin hauska:D

Vielä vähän aikaa sitten Johanna oli ehdoton suosikki ja äänestinkin häntä silloin kun Sarah tippu, mutta eilisten bileiden jälkeen meni kyllä inhokkilistalle, oli jotenkin niin vastenmielistä käytöstä! :( ( voi kuitenkin olla että muutaman päivän päästä se eilinen unohtuu ja Johanna taas ponkasee suosikiksi)
      Samoin Jonna A oli suosikki, mutta tänää puhui niin ilkeesti Tomista ja muutenkin alkanut puhumaan pahaa, joten inhokiksi myös :(

• Uputupuna

Joka vuosi on käynyt niin että viihteentuojat äänestetään pois ja loppu kuukausi onkin sitten hiljaa myhäilyä ja istumista.
      Pelkään pahoin että sama toistuu tälläkin kaudella, mikä ihme se on että ei tahdota viihdettä vaan tapetteja?

• 17+17

Samaa kyselen minäkin...

• oueje

suosikki lemppari pempparini on !!!== dino kunkku bileis???ei sitten ykshailee (=haaaahaaaa
      Tunnelmalliset polttarit
      17 17
      12.10.2012 18:40
      0
      Sulje
      Samaa kyselen minäkin...Joka vuosi on käynyt niin että viihteentuojat äänestetään pois ja loppu kuukausi onkin sitten hiljaa myhäilyä ja istumista.
      Pelkään pahoin että sama toistuu tälläkin kaudella, mikä ihme se on että ei tahdota viihdettä vaan tapetteja?
      VASTAA
      Jaa viesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3664
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      30
      3180
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3145
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2935
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      63
      2788
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2750
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2484
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2301
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    Aihe