Minun suosikkini on Jonna I,mutta en osaa sanoa miksi. Voi olla paljon mahdollista,että on samanlainen ihminen kuin minä.Mut kertokaapa omia mielipiteitä :)
Kuka on suosikki asukkaasi talossa?
13
122
Vastaukset
- ....................
Oletpas sinä sitten aika läyhääjä, jos Jonnia muistutat.
Vai menetkö aina sokkona enemmistön mukana ?- totuus
suurinosa ihmisistä puhuu joskus elämänsä aikana paskaa,enkä usko että sinäkään olet ihan täydellinen ihminen mietippä ensin itse oletko koskaan puhunut paskaa ja tuu sitte sanoo
- ....................
totuus kirjoitti:
suurinosa ihmisistä puhuu joskus elämänsä aikana paskaa,enkä usko että sinäkään olet ihan täydellinen ihminen mietippä ensin itse oletko koskaan puhunut paskaa ja tuu sitte sanoo
Justhan sanoin !
Etkö ymmärtänyt?
- 12+9
Joka vuosi on suosikki ollut, mut nyt ei ole vieläkään löytynyt. Sebastian oli viime vuonna.
- dfser564
Toivottavasti seurasit ke 10.10 teijan ja Jonni I:n juonittelua, jossa he miettivät kenelle annetaan lisä-äänet. Oletko samaa mieltä Teijan valinnoista, kuten Jonni I?
- 1+7
Juonittelu on luvallista.
- Vaan ei, jos
1+7 kirjoitti:
Juonittelu on luvallista.
haluaa pysyä talossa.
- iinesini
Suosikkini on Johanna.
- Suosikkini on
Markus, vaikka onkin Tean puoliso. Inhokeista taas on mukavampi puhua, ja ne ovat
Teija
Tea
Jonna I
Jonna A
Tommi - ....
Markus, voittajasuosikki
Tomi , sympaattinen
Tea , tosi viihdyttävä vaikka onkin harmi vaan nyt menny läyhäysjengiin
Katariina, kaikessa omituisuudessaan jotenkin hauska:D
Vielä vähän aikaa sitten Johanna oli ehdoton suosikki ja äänestinkin häntä silloin kun Sarah tippu, mutta eilisten bileiden jälkeen meni kyllä inhokkilistalle, oli jotenkin niin vastenmielistä käytöstä! :( ( voi kuitenkin olla että muutaman päivän päästä se eilinen unohtuu ja Johanna taas ponkasee suosikiksi)
Samoin Jonna A oli suosikki, mutta tänää puhui niin ilkeesti Tomista ja muutenkin alkanut puhumaan pahaa, joten inhokiksi myös :( - Uputupuna
Joka vuosi on käynyt niin että viihteentuojat äänestetään pois ja loppu kuukausi onkin sitten hiljaa myhäilyä ja istumista.
Pelkään pahoin että sama toistuu tälläkin kaudella, mikä ihme se on että ei tahdota viihdettä vaan tapetteja?- 17+17
Samaa kyselen minäkin...
- oueje
suosikki lemppari pempparini on !!!== dino kunkku bileis???ei sitten ykshailee (=haaaahaaaa
Tunnelmalliset polttarit
17 17
12.10.2012 18:40
0
Sulje
Samaa kyselen minäkin...Joka vuosi on käynyt niin että viihteentuojat äänestetään pois ja loppu kuukausi onkin sitten hiljaa myhäilyä ja istumista.
Pelkään pahoin että sama toistuu tälläkin kaudella, mikä ihme se on että ei tahdota viihdettä vaan tapetteja?
VASTAA
Jaa viesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934