ostin crosmanin

crosmäni

C21 ilmapistoolin, tehokas on tarkkuutta tauluun oon ampunut 25m ja osunutkin vielä. Kaikenkaikkiaan hieno pyssy. Varmaan jänispaistinkin sais, sen verta tehokas on.

10

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • high quality

      Meillä on jo vuosia syöty crosmannin ilmapistoolilla ammuttuja jäniksiä. Useamman peurankin olen kaatanut ja ihan laakista. Kerran pääsin hirveä koettamaan, kaatui vasta kolmannella. Tänä syksynä vielä aikomus lähteä itäsuomeen karhujahtiin crosmannin kanssa.

      • Itse juuri

        palasin juuri safarilta Afrikasta.
        On muuten komeat Crosmannin ilmapistoolilla ammutun elefantin syöksyhampaat seinällä! Tosin piti laittaa raskaampi metsästysluoti, kun jumbon nahka on kovin paksu.


    • V0 140m/s

      Kokeneena ilmapistoolimetsästäjänä suosin etenkin afrikan matkoillani pyöreäkärkistä diabololuotia. Teräväkärkinen .177 kaliberinen vain lävistää norsun, sarvikuonon ym. eikä laajene lainkaan. Ennen jahtiin lähtöä kannattaa laittaa muovikassiin märkiä Hämeen Sanomia tiukkaan nippuun ja ampua ilmapistoolilla siihen, näkee miten luoti käyttäytyy.

      • Minä taas

        lataan luodin se kuppiosa edellä. Tällöin se laajenee juuri sopivasti ja haavakanavasta tulee riittävän iso. Näin teräväkärkinenkin käy mainiosti, kunhan siinä on tarpeeksi massaa.

        Entäs noista lehdistä, niin käykö Keskisuomalainen tai Hesari? Minulle ei tule Hämeen Sanomia. Täytyisikö tilata?


    • savon imukki

      Ens viikolla lähen tiältä savosta tuas botsvanaan leijanan metästykseen. Asseeks lähtee tietennii krosmannin ilmapistooli. Luotia lähteen matkaan monenlaisia. Läpäsykokkeet oon tehny muovailuvahaan. Ostin sitä kuopion torilta kuussattoo killoo ja muovasin siitä leijonan. Siitä näkköö nyt haavakanavat ja on helppo korjata uutta koetta varten.
      Tässä parhaat leijonaluodit krosmanniin, näillä oon kaatanu yli 40 leijonaa.
      http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=gamo&pageOffset=30&ID=4274

      • Oikein platinaluotej

        kyllä kelpaa.
        Itse olen ajatellut hommata hopealuoteja ihmissusijahtiin.


    • uuiiimm

      Crosmanin valtava lähtönopeus 67m/s on vertaansa vailla.

    • LongRifleJohn

      Täällä Amerikassa jossa itse asun.On sheriffit vaihtanu s&w 357 magnum revolverit juuri tuohon crosman c02 4,5 ilmapistooliin.Syynä tähän oli luotettava laukaisu sekä läpäisyteho.Samoin ovat tehneet airmarchalit eli matkustajakone sheriffit.Heillä oli ennen 38special revolverit mutta vaihtoivat crosman c02 4,5 ilmapistooliin koska juurikin näillä 4,5 mm platinum patruunolla ammuttaessa ei lentokoneenrunko vaurioidu niin pahasti.

    • tois pualt jokke

      Pistoolilupien saannin vaikeuduttua ovat Crosman revolverit alkaneet käydä erittäin hyvin kaupaksi, ovathan ne lupavapaita ja tehoissa lyövät ruutiaseen helposti. Hinnat varmasti nousevat kysynnän lisääntyessä.
      Neljän minuutin kohdalla todellinen asiantuntija näyttää mikä on huippuase.
      http://www.youtube.com/watch?v=XPvZc3OWkm8

      • crosmäni

        Syön tässä taas crosmänjänistä, hyvvee on! Kohta kaato ryypyn paekka on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2246
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      168
      1854
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      168
      1679
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      19
      1305
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe