C21 ilmapistoolin, tehokas on tarkkuutta tauluun oon ampunut 25m ja osunutkin vielä. Kaikenkaikkiaan hieno pyssy. Varmaan jänispaistinkin sais, sen verta tehokas on.
ostin crosmanin
10
241
Vastaukset
- high quality
Meillä on jo vuosia syöty crosmannin ilmapistoolilla ammuttuja jäniksiä. Useamman peurankin olen kaatanut ja ihan laakista. Kerran pääsin hirveä koettamaan, kaatui vasta kolmannella. Tänä syksynä vielä aikomus lähteä itäsuomeen karhujahtiin crosmannin kanssa.
- Itse juuri
palasin juuri safarilta Afrikasta.
On muuten komeat Crosmannin ilmapistoolilla ammutun elefantin syöksyhampaat seinällä! Tosin piti laittaa raskaampi metsästysluoti, kun jumbon nahka on kovin paksu.
- V0 140m/s
Kokeneena ilmapistoolimetsästäjänä suosin etenkin afrikan matkoillani pyöreäkärkistä diabololuotia. Teräväkärkinen .177 kaliberinen vain lävistää norsun, sarvikuonon ym. eikä laajene lainkaan. Ennen jahtiin lähtöä kannattaa laittaa muovikassiin märkiä Hämeen Sanomia tiukkaan nippuun ja ampua ilmapistoolilla siihen, näkee miten luoti käyttäytyy.
- Minä taas
lataan luodin se kuppiosa edellä. Tällöin se laajenee juuri sopivasti ja haavakanavasta tulee riittävän iso. Näin teräväkärkinenkin käy mainiosti, kunhan siinä on tarpeeksi massaa.
Entäs noista lehdistä, niin käykö Keskisuomalainen tai Hesari? Minulle ei tule Hämeen Sanomia. Täytyisikö tilata?
- savon imukki
Ens viikolla lähen tiältä savosta tuas botsvanaan leijanan metästykseen. Asseeks lähtee tietennii krosmannin ilmapistooli. Luotia lähteen matkaan monenlaisia. Läpäsykokkeet oon tehny muovailuvahaan. Ostin sitä kuopion torilta kuussattoo killoo ja muovasin siitä leijonan. Siitä näkköö nyt haavakanavat ja on helppo korjata uutta koetta varten.
Tässä parhaat leijonaluodit krosmanniin, näillä oon kaatanu yli 40 leijonaa.
http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=gamo&pageOffset=30&ID=4274- Oikein platinaluotej
kyllä kelpaa.
Itse olen ajatellut hommata hopealuoteja ihmissusijahtiin.
- uuiiimm
Crosmanin valtava lähtönopeus 67m/s on vertaansa vailla.
- LongRifleJohn
Täällä Amerikassa jossa itse asun.On sheriffit vaihtanu s&w 357 magnum revolverit juuri tuohon crosman c02 4,5 ilmapistooliin.Syynä tähän oli luotettava laukaisu sekä läpäisyteho.Samoin ovat tehneet airmarchalit eli matkustajakone sheriffit.Heillä oli ennen 38special revolverit mutta vaihtoivat crosman c02 4,5 ilmapistooliin koska juurikin näillä 4,5 mm platinum patruunolla ammuttaessa ei lentokoneenrunko vaurioidu niin pahasti.
- tois pualt jokke
Pistoolilupien saannin vaikeuduttua ovat Crosman revolverit alkaneet käydä erittäin hyvin kaupaksi, ovathan ne lupavapaita ja tehoissa lyövät ruutiaseen helposti. Hinnat varmasti nousevat kysynnän lisääntyessä.
Neljän minuutin kohdalla todellinen asiantuntija näyttää mikä on huippuase.
http://www.youtube.com/watch?v=XPvZc3OWkm8- crosmäni
Syön tässä taas crosmänjänistä, hyvvee on! Kohta kaato ryypyn paekka on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798