ostin crosmanin

crosmäni

C21 ilmapistoolin, tehokas on tarkkuutta tauluun oon ampunut 25m ja osunutkin vielä. Kaikenkaikkiaan hieno pyssy. Varmaan jänispaistinkin sais, sen verta tehokas on.

10

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • high quality

      Meillä on jo vuosia syöty crosmannin ilmapistoolilla ammuttuja jäniksiä. Useamman peurankin olen kaatanut ja ihan laakista. Kerran pääsin hirveä koettamaan, kaatui vasta kolmannella. Tänä syksynä vielä aikomus lähteä itäsuomeen karhujahtiin crosmannin kanssa.

      • Itse juuri

        palasin juuri safarilta Afrikasta.
        On muuten komeat Crosmannin ilmapistoolilla ammutun elefantin syöksyhampaat seinällä! Tosin piti laittaa raskaampi metsästysluoti, kun jumbon nahka on kovin paksu.


    • V0 140m/s

      Kokeneena ilmapistoolimetsästäjänä suosin etenkin afrikan matkoillani pyöreäkärkistä diabololuotia. Teräväkärkinen .177 kaliberinen vain lävistää norsun, sarvikuonon ym. eikä laajene lainkaan. Ennen jahtiin lähtöä kannattaa laittaa muovikassiin märkiä Hämeen Sanomia tiukkaan nippuun ja ampua ilmapistoolilla siihen, näkee miten luoti käyttäytyy.

      • Minä taas

        lataan luodin se kuppiosa edellä. Tällöin se laajenee juuri sopivasti ja haavakanavasta tulee riittävän iso. Näin teräväkärkinenkin käy mainiosti, kunhan siinä on tarpeeksi massaa.

        Entäs noista lehdistä, niin käykö Keskisuomalainen tai Hesari? Minulle ei tule Hämeen Sanomia. Täytyisikö tilata?


    • savon imukki

      Ens viikolla lähen tiältä savosta tuas botsvanaan leijanan metästykseen. Asseeks lähtee tietennii krosmannin ilmapistooli. Luotia lähteen matkaan monenlaisia. Läpäsykokkeet oon tehny muovailuvahaan. Ostin sitä kuopion torilta kuussattoo killoo ja muovasin siitä leijonan. Siitä näkköö nyt haavakanavat ja on helppo korjata uutta koetta varten.
      Tässä parhaat leijonaluodit krosmanniin, näillä oon kaatanu yli 40 leijonaa.
      http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=gamo&pageOffset=30&ID=4274

      • Oikein platinaluotej

        kyllä kelpaa.
        Itse olen ajatellut hommata hopealuoteja ihmissusijahtiin.


    • uuiiimm

      Crosmanin valtava lähtönopeus 67m/s on vertaansa vailla.

    • LongRifleJohn

      Täällä Amerikassa jossa itse asun.On sheriffit vaihtanu s&w 357 magnum revolverit juuri tuohon crosman c02 4,5 ilmapistooliin.Syynä tähän oli luotettava laukaisu sekä läpäisyteho.Samoin ovat tehneet airmarchalit eli matkustajakone sheriffit.Heillä oli ennen 38special revolverit mutta vaihtoivat crosman c02 4,5 ilmapistooliin koska juurikin näillä 4,5 mm platinum patruunolla ammuttaessa ei lentokoneenrunko vaurioidu niin pahasti.

    • tois pualt jokke

      Pistoolilupien saannin vaikeuduttua ovat Crosman revolverit alkaneet käydä erittäin hyvin kaupaksi, ovathan ne lupavapaita ja tehoissa lyövät ruutiaseen helposti. Hinnat varmasti nousevat kysynnän lisääntyessä.
      Neljän minuutin kohdalla todellinen asiantuntija näyttää mikä on huippuase.
      http://www.youtube.com/watch?v=XPvZc3OWkm8

      • crosmäni

        Syön tässä taas crosmänjänistä, hyvvee on! Kohta kaato ryypyn paekka on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe