Mitä autoja Pirkkalan parkkiksella olikaan?

Autolla kentälle

Mikä se oli jonkun finninaaman tutkielma että Pirkkalassa on parkissa kalliita ja hienoja autoja ja että hyvätuloiset ja rikkaat lentää Raikulilla?

Missä tämä tutkielma olikaan nähtävissä ja minkäikäinen frontsideollie sen teki?

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissanainen

      Jaa-a, enpä tiedä tuosta tutkimuksesta, mutta kyllä meidän Jaguar aina silloin tällöin siellä näkyy :)

      • Heh heh

        Niin siis se halpa ja huono perus Jaguar, millä suomalaiset yleensä ajelee. Joko takapaksi puskee ruostetta?


    • Ja meidän

      2010 mallia oleva Passat näkyy siellä kannssa muutaman kerran vuodessa. Ei taida autoista varallisuus selvitä. Vaikka talo ja auto on maksettu, ei se silti tarkoita, että rahassa kylvetään

      • mitä köyhät?

        Mun uusin Murano ei siellä ole vielä ollut.Anteeksi nyt. Edellinen oli kyllä siellä pari viikkoa sitten mutta tää uusi kaunotar vasta marraskuussa pääsee bongareita ilahduttaan.


    • lama porsche

      mun porsche 924 vm. 84 seisoo siellä koska on paskana.

    • havainnoitsija..

      Ei Pirkkala, vaan Turku, ei pelkkiä kalliita autoja vaan tasaisesti kaikenlaisia autoja, myös kalliita, ei finninaama, vaan lähes 30-vuotias 95 kiloinen korkeakoulutettu ja säännöllisesti urheileva mies. Eikä kyse ollut tutkielmasta, vaan havainnosta, jonka tein kun kävin katselemassa Finnairin B757-koneen lähtöä Rhodokselle.

      Vääntäkää asiaa miten haluatte, mutta siitä ette pääse mihinkään, että autot ovat täysin kelpo mittari ihmisten tulotasolle ja kun kyseessä on maksullinen suljettu parkkipaikka, niin auto tuskin on kenenkään muun. Ja jos auto on isin ostama, sitten isi varmaan maksaisi myös lennon Finskin business-luokassa.

      • ilmailija 2.polvessa

        perseaukinenkin saa pätkällä auton kun auton. parkissa olevat osamaksupelit ei kerro mistään muusta mitään muuta kun että raikku on ihan sossun asiakkaiden lentoyhtiö.


      • dgawgasdgasgd

        Autot ei kerro yhtään mitään tulotasosta. Usko nyt älypää että kitupiikki rikaskin voi ajaa jollakin rotiskolla ja sellainen varmaan myös lentää Ryanairilla. Kuka tahansa duunari saa osamaksulla minkä tahansa ylemmän keskitason kulkupelin että mitään sen huonompaa mittaria ihmisten tulotasolle ei voi olla kuin auto etenkään tietämättä edes kuka sen omistaa.

        Rynkynkin parkkipaikan autoista, kuten koko autokannasta Suomessa, omistaa vähintään puolet joku riskirahoitusyhtiö ja se ei kerro mitään ko autojen haltijoiden tulotasosta!


      • havainnoitsija..
        dgawgasdgasgd kirjoitti:

        Autot ei kerro yhtään mitään tulotasosta. Usko nyt älypää että kitupiikki rikaskin voi ajaa jollakin rotiskolla ja sellainen varmaan myös lentää Ryanairilla. Kuka tahansa duunari saa osamaksulla minkä tahansa ylemmän keskitason kulkupelin että mitään sen huonompaa mittaria ihmisten tulotasolle ei voi olla kuin auto etenkään tietämättä edes kuka sen omistaa.

        Rynkynkin parkkipaikan autoista, kuten koko autokannasta Suomessa, omistaa vähintään puolet joku riskirahoitusyhtiö ja se ei kerro mitään ko autojen haltijoiden tulotasosta!

        Minä luotan tässä asiassa kuitenkin enemmän todennäköisyyksiin kuin sinun aatemaailmasi värittämiin ääriskenaarioihin. Jos keskiarvoihin ei voida luottaa, pitää hylätä aika moni tieteellinen tutkimus tässä maailmassa.

        Teillä on biasoitunut asenteellinen näkemys Ryanairin asiakkaista, jota puolustatte suunnattomalla vimmalla.

        Menee jokin ajattelussa pieleen kun yrittää todistaa faktan vääräksi teorialla. Fakta on, että auton hinta korreloi tulotason kanssa keskimääräisesti, olipa siinä mukana velkaa tai ei. Yleensä isompi palkka tarkoittaa myös isompaa velkaa, eli polulla pysytään.

        Kitupiikit ovat olemattomia tilastovirheitä ja todellinen kitupiikki ei taatusti matkusta edes Ryanairilla, eikä varsinkaan maksa kallista parkkipaikkaa kun kotona voi autoa seisottaa ilmaiseksi.

        Tuo ylimielinen panettelu vain kertoo siitä, että teitä ärsyttää koska olen oikeassa.


      • 15+17
        ilmailija 2.polvessa kirjoitti:

        perseaukinenkin saa pätkällä auton kun auton. parkissa olevat osamaksupelit ei kerro mistään muusta mitään muuta kun että raikku on ihan sossun asiakkaiden lentoyhtiö.

        Koskas persaukiset ja sossun asiakkaat ovat saaneet rahoitusyhtiöltä rahaa niin paljon, että pystyvät ostamaan pelkästään osamaksulla 40 tuhannen euron auton???
        Ottakaas nyt järki käteen ja miettikää hetki, sillä kai rahoitusyhtiötkin aika tarkkaan kyselevät asiakkaan tulot ja varallisuuden ennen lainan myöntämistä.


      • havainnoija.
        havainnoitsija.. kirjoitti:

        Minä luotan tässä asiassa kuitenkin enemmän todennäköisyyksiin kuin sinun aatemaailmasi värittämiin ääriskenaarioihin. Jos keskiarvoihin ei voida luottaa, pitää hylätä aika moni tieteellinen tutkimus tässä maailmassa.

        Teillä on biasoitunut asenteellinen näkemys Ryanairin asiakkaista, jota puolustatte suunnattomalla vimmalla.

        Menee jokin ajattelussa pieleen kun yrittää todistaa faktan vääräksi teorialla. Fakta on, että auton hinta korreloi tulotason kanssa keskimääräisesti, olipa siinä mukana velkaa tai ei. Yleensä isompi palkka tarkoittaa myös isompaa velkaa, eli polulla pysytään.

        Kitupiikit ovat olemattomia tilastovirheitä ja todellinen kitupiikki ei taatusti matkusta edes Ryanairilla, eikä varsinkaan maksa kallista parkkipaikkaa kun kotona voi autoa seisottaa ilmaiseksi.

        Tuo ylimielinen panettelu vain kertoo siitä, että teitä ärsyttää koska olen oikeassa.

        Tuolla logiikalla ammut vielä itseäsi joskus oikeasti jalkaan.

        Iso velka voi yhtä hyvin tarkoittaa henkilökohtaista konkurssia vuoden-kahden kuluessa. Täysin kestämätön päättelyketju iso velka - isot tulot.

        Sääli, ettet itse tajua arkipäivän havainnointisi olevan todistusarvoltaan täysi nolla.


      • köyhille pätkällä
        15+17 kirjoitti:

        Koskas persaukiset ja sossun asiakkaat ovat saaneet rahoitusyhtiöltä rahaa niin paljon, että pystyvät ostamaan pelkästään osamaksulla 40 tuhannen euron auton???
        Ottakaas nyt järki käteen ja miettikää hetki, sillä kai rahoitusyhtiötkin aika tarkkaan kyselevät asiakkaan tulot ja varallisuuden ennen lainan myöntämistä.

        perseaukisilla on paljon pätkäautoja. ei tietoa miten ne luotot saavat mutta näin on.

        jos on patkäauton haltija ei kerro mitään siitä onko nappulaa vaiko ei.

        ja raikulla ei nappulakansa lennä vaan perseaukiset ja juntit.


      • Sin sen sanoit,
        köyhille pätkällä kirjoitti:

        perseaukisilla on paljon pätkäautoja. ei tietoa miten ne luotot saavat mutta näin on.

        jos on patkäauton haltija ei kerro mitään siitä onko nappulaa vaiko ei.

        ja raikulla ei nappulakansa lennä vaan perseaukiset ja juntit.

        perseaukisilla ja junteilla ei ole edes varaa Finnairin suomenkieliseen matkustamohenkilökuntaan. Sinne ne varmaan jää Stanstedin terminaaliin, kun eivät kuitenkaan osaa kieliäkään!

        PS. Minä näin kerran siellä Pirkkalan parkkipaikan vaiheilla paloauton.


    • Punainen Micra

      Minä ajoin sinne minun punaisen Nissan Micrani, minä olen tavallinen ihminen ja minulla oli myös mukana autossa terhmospullo jossa kuumaa kahvia, sitä minä join ennenkuin lähdin 2,5h lennolle, minä se olen säästeliäs ja kekseliäs, olen talousihme Pohjanmaalta :)....niin minun piti vielä kertoa että olen myös pitkäaikaistyötön jolla on vaikeuksia työllistyä enää yhtään mihinkään...

    • Kuljetettu

      Minä tulin taksilla ( Mersu )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe