Tahkoralli 13.10.2012 - Nilsiä

peräpönttö

...onko se tässä?

EK1
Paikallistie: Raatintie, noin 7.0km.
Paikallistie: Kirkkokoskentie, noin 5.0km.
Sulkuaika: 13.10.2012 klo:08.45–16.45

EK2 ja EK6
Paikallistie: Lastulahdentie, noin 2.3km.
Paikallistie: Hipantie, noin 2.0km.
Paikallistie: Vuotjärventie, noin 7.5km
Sulkuaika:13.10.2012 klo:09.45–22.30

EK3 ja EK7
Maantie nro 5672, noin 10.8km.
Maantie nro 5661, noin 3.9km
Sulkuaika: 13.10.2012 klo:10.00–22.45.

EK4
Maantie nro 5765, noin 8.0km.
Sulkuaika 13.10.2012 klo:12.00–20.00.

EK5
Maantie nro 5762, noin 16.5km.
Paikallistie: Eitikantie, noin 1.5km
Sulkuaika:13.10.2012 klo:12.30–20.30.

18

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viäräleuka

      kyllä aika lähelle osuu. ihan pientä hienosäätöö vaatii.

    • d

      no siinähä se on

      • viäräleuka

        no ihan miten vaan. yritin ainakin.


      • iso-Aatu69

        Reittimestari ja voi sitten jättää sen vesurin kotiin, niin ei kävis niin kun Lammilla..


      • iso-Aatu69 kirjoitti:

        Reittimestari ja voi sitten jättää sen vesurin kotiin, niin ei kävis niin kun Lammilla..

        Reittimestari löytää paikkoja ilman parturointiakin.
        Ja vitosen jälkihuomio oli ihan ok, kun paikka oli aika huima.
        Merkin sinne olisi kyllä voinut laittaa jo ennen sulku-ajan alkamista eikä pantata sitä turhaan.


      • Ku e huommanu
        reittimestari kirjoitti:

        Reittimestari löytää paikkoja ilman parturointiakin.
        Ja vitosen jälkihuomio oli ihan ok, kun paikka oli aika huima.
        Merkin sinne olisi kyllä voinut laittaa jo ennen sulku-ajan alkamista eikä pantata sitä turhaan.

        Missä kohdin oli jälkihuomio Lammin vitosella?


    • viäräleuka

      täsmäähän se. Mut mites sit ne yksityistiet, niitähän ei tuohon päätökseen ole laitettu. eli pientä hienosäätöö, kuten totesin.

    • dkjdklsdjskl
    • vitunvatipäät

      kyllä sais turpaan kaikkia niitä vetää jotka jakelee reittiä täälä

    • Reittitiedossa

      Nii toi reittihä tost nyt aika paljon muuttuu juuri noiden yksityisteiden takia.
      Ja ei muuten toikaa vastaa enää muutama päivä sitten tullutta uuden sulkuhakemuksen kanssa.

    • MetsästelijäErkki

      Nii noi pätkät on tosi vähän oikein, koska siellä ajetaan myös niitä valkosia ja harmaitakin karvoja!

      • nilsiään tulossa

        Kyllähän niistä ny perille osaa. Muutama pätkä jossa on noita pienempiä teitä


    • sproot

      Onko kouvolan sprintissä mitään `kiinnostavaa´? Onks sama rata kun 2010?

    • keskinopeus

      Kylläpäs oli nopeet tiet kisassa. Ei mustia karvoja kierrelty.

      Yleisen keskinopeudet:

      EK1 129,9
      EK2 124,2
      EK3 117,4
      EK4 136,2
      EK5 137,4
      EK6 123,0
      EK7 117,6

      Yleisen voittajan koko kisa: 125,2

      On se hienoo vetää pimeeseen noilla nopeuksilla, no vitosella sitten lanssia tarvittiinkin.

      • 215 km/h

        Kuitenkin aika tapahtuma köyhä kisa ja sai vetää isoa kovaa!


      • valoa kansalle
        215 km/h kirjoitti:

        Kuitenkin aika tapahtuma köyhä kisa ja sai vetää isoa kovaa!

        Toiset sai paastella ns. 'pimeen' kisan kaksi viimeista EK:ta oikein kunnolla pimeessa. Loppupaan autot haviaa aina ajoissa.


    • tarhkon ratkaisut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe