Jos nopeanvaaraajanetu on 50 euroa ja 2-14 vuotiailta 25euroa,niin mitä se tekee 1 aikuiselta ja kahdelta lapselta..Osaan kyllä laskea mutta en ole ihan varma että annetaanko alennus tälläselle lössille vain yhdelle.
Ja sitten lisäviikosta...maksetaanko sekin vain sitten yhdestä aikuisesta ja jos lapsista maksetaan jotain niin nähtävästi siihen tulee se 25% lapsialennus??Kyseessä ois Aurinkomatkat.Netistä en saanut firman sivuilta selvää.Kiitoksia ja asiallista vastausta kehiin:)
lisäviikko?
nopeanvaraajanetu?
5
620
Vastaukset
- dfgfdhhd
itse varasin matkavekasta, niin todella halvalla sain , 5hnklö 1775e niin että eiku sinne varaamaan vaa
- ...
...ja mitenkähän toi nyt sitte mua autto...ihan kiva et ny kumminki mainitsit.
- että
täällä tiedetään paremmin kuin matkatoimistossa?
- ...
Kerroppa mulle ykski matkatoimisto mikä on ollu tänään auki.Täytyy varmaan lopettaa täällä kysely,tääl vain auotaan heti.
- matkapörssi
... kirjoitti:
Kerroppa mulle ykski matkatoimisto mikä on ollu tänään auki.Täytyy varmaan lopettaa täällä kysely,tääl vain auotaan heti.
finnmatkat ja tjäreborg puh. klo 9-15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661