Mikäs olis edullisin tapa saada yhdistettyä langattomasti, kannettava ja
pöytäkone jossa ADSL-yhteys.
Tällä hetkellä on käytössä verkkokortit ja cross over kaapeli, mutta olis mukava jos tuota kannettavaa vois käyttää ilman tota verkkokaapelia.
langaton
5
1245
Vastaukset
- Arska
ostat vain molempiin WLAN-kortit, n. 30e kpl
niitähän saa niin PCI,USB kuin PC card mallisinakin, riippuen nyt ihan miten itse haluat ja kuinka paljon koneissasi on vapaita väyliä.
helppo homma eikä mikään kalliskaan =)- korteista
Toimiiko nuo siis keskenään ilman mitään tukiasemaa, eli samaan tapaan kuin tavalliset verkkokortit cross over kaapelilla?
- Linuxisti
Homma toimii kahdella verkkokortilla aivan samaan tapaan langallisilla ja langattomilla. Itse ostan langattoman reitin/tukiaseman jolla jaan yhteydet koneisiini. Mutta tuo 2 verkkokorttia on se halvin tapa..
- lapm
kertokaas sitten viisaat millä Win XP home edittionin saa jakamaan sitä nettiä oikeasti sille Wlanille?
Itse aikani taistelin sen kanssa ja päädyin ostamaan erillisen APn verkkoni. :P - r00b
lapm kirjoitti:
kertokaas sitten viisaat millä Win XP home edittionin saa jakamaan sitä nettiä oikeasti sille Wlanille?
Itse aikani taistelin sen kanssa ja päädyin ostamaan erillisen APn verkkoni. :Petkö sä ole tajunnu et homehtunu on pilaantunutta.. hehe ei vaan otat vaikka windows 2k/2k3 serverin ja teet siitä natin ja käynnistät vaikka dhcp-palvelun sieltä josset halua kiinteitä ip_eitä käyttää.. tosin ite suosittelisin liinuksia jos kunnolla hommat halutaan tehdä noin serveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813