Sain pari viikkoa sitten kotilon..
No siskoni oli sitten kaverinsa kanssa mennyt katsomaan sitä. Kaveri tiputti sen lattialle, ja siskoni hyppi sen päällä.
Olen niin vihainen siskolle ja hänen kaverille.. Sori nyt ku tän vuodatin tänne
Vihaan siskoani!
6
233
Vastaukset
- =(
Voi ei! Todella ikävää. =( Minusta tuollainen käytös ei ole mitenkään sopivaa, toivottavasti vanhempasi edes jotenkin rankaisivat siskoasi tästä.
- moikakkeli4567
äää hirveetä:((((( Olisin varmaa suuttunu niin paljo et....
- 11vsurullinenlikka
En oo käyny täällä viel vähää aikaa mut kerronpa kuulumisia nyt..
Sisko ei saanu viikkorahaa kuukauteen ja sen kaveri ei saanu tulla meille eikä sisko mennä sinne. Ja äiti lupas mulle uuden kotilon jouluksi, mutta kerkesin kiintyä tuohon ;( Vitsi jos mun sisko murhais mun aksun nii mä tuhoisin sen "Samsung galaxy s3" jota se nii rakastaa >:( otan muute osaa :(
- kotilo12
harmillista=( otan osaa!!!!!
- OTAN OSAA<3 ;c
Voi ei, täältä tulee TOSI iso voimahali sulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171