Sain pari viikkoa sitten kotilon..
No siskoni oli sitten kaverinsa kanssa mennyt katsomaan sitä. Kaveri tiputti sen lattialle, ja siskoni hyppi sen päällä.
Olen niin vihainen siskolle ja hänen kaverille.. Sori nyt ku tän vuodatin tänne
Vihaan siskoani!
6
241
Vastaukset
- =(
Voi ei! Todella ikävää. =( Minusta tuollainen käytös ei ole mitenkään sopivaa, toivottavasti vanhempasi edes jotenkin rankaisivat siskoasi tästä.
- moikakkeli4567
äää hirveetä:((((( Olisin varmaa suuttunu niin paljo et....
- 11vsurullinenlikka
En oo käyny täällä viel vähää aikaa mut kerronpa kuulumisia nyt..
Sisko ei saanu viikkorahaa kuukauteen ja sen kaveri ei saanu tulla meille eikä sisko mennä sinne. Ja äiti lupas mulle uuden kotilon jouluksi, mutta kerkesin kiintyä tuohon ;( Vitsi jos mun sisko murhais mun aksun nii mä tuhoisin sen "Samsung galaxy s3" jota se nii rakastaa >:( otan muute osaa :(
- kotilo12
harmillista=( otan osaa!!!!!
- OTAN OSAA<3 ;c
Voi ei, täältä tulee TOSI iso voimahali sulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312883Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431491Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19941Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32909Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37807Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36773Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172762- 48679