Naapurin väärä vuoro vai ei?

Naapurittain mukavaa

Muutin ensimmäistä kertaa omaan asuntoon. Olin juuri täyttänyt 17, asunto oli kerrostalossa ja toisessa kerroksessa. Kämppä oli pieni, mutta viihdyin siinä, sillä olihan se mun oma koti.
Taloyhtiön kautta varasin itelle saunavuoron ja se tuli Perjantai-illalle klo 21 ja tunnin saisin löylytellä rauhassa.

Eräänä perjantaina rankan koulupäivän jälkeen ajattelin purkaa paineita saunassa ja vedin kylpytakkini päälle ja otin pyyhkeen, pefletin ja pesuaineet pieneen boksiin ja lähdin kellarikerrokseen saunaan.
Kuljin tyhjää rappukäytävää ja avasin varastotilaan menevän oven. Kuljin varastokäytävän päähän ja avasin sieltä pukuhuoneen oven, johon menin ja riisuuduin.

Siirryin suihkunpuolelle ja saunaan, jossa heitin pari kauhallista löylyjä. Venyttelin itseäni, otin rennon asennon ja nautin pehmeistä löylyistä.
Ajatukseni alkoivat pyöriä fantasioissa, ajattelin olevani hiekkarannalla komean rantaleijonan kanssa ja käteni alkoi pikkuhiljaa siirtyä kohti pillua.
Aloin varovasti sormillani hieromaan sitä ja työnsin ensin yhden sormen sisääni, sitten toisen. Tunsin mielihyvää ja jatkoin hengityksen tihetessä.

Yhtäkkiä kuulin kysymyksen: "Kelpaako tytölle seura?" Säikähdin ja katsoin ovelle, jossa seisoi kolmikymppinen naapurini. Katsoin miestä naama punaisena ja pyysin anteeksi, nostin polveni lauteille ja kumarruin niiden taakse, peittäen rintojani, jotka olivat kovettuneet.
Mies ei pyytänyt anteeksi vaan tuli varmana, viereeni istumaan. Lauteilla olisi ollut tilaa paljonkin, mutta hän tuli ihan viereeni. Painauduin nurkkaa vasten. Yritin olla huomaamaton, enkä ujouttani kehdannut lähteä pois.

Mies heitti löylyä pari kertaa. Hän tuijotti minua ja näin kuinka hänen kalunsa alkoi seistä isona, eikä hän tehnyt mitään estelläkseen minua. Olin kietonut käteni polvieni ympärille ja hän silitti käsivarttani hellästi. Tunsin kuinka kiihotuin jälleen, yritin pitää ajatukset kurissa, mutta en voinut naapurin komistuksen istuessa vieressäni kalu pystyssä. Hän tarttui käteeni ja vei sen rauhallisesti kalulleen, aloin kosketella häntä kokemattomana.

Naapurini taisi arvata kokemattomuuteni, hän vetäytyi kauemmas minusta ja kädellään ohjasi jalkani alas. Hän hieroi reittäni kädellään ja vei kättään lähemmäs pilluani. Vatsanpohjassani muljahti kivasti, hänen hieroessaan pilluani hellästi. Hän työnsi sormiaan sisään.
Levitin jalkojani, tahdoin lisää. Hän suuteli minua ja vastasin kiihkeästi hänen suudelmaan, joka oli yhtä kuuma kuin mieskin. Hän veti minut syliinsä ja levitin jalkani hänen kummallekin puolelleen. Hän työnsi kalunsa hitaasti sisääni ja istuin sen päällä. Voihkaisin hiljaa, tuntiessani viillon sisälläni, mutta kipu oli hetkessä kadonnut.

Naapuri aloitti nousi ja asetti minut lauteille, pitäen kalunsa vielä sisälläni ja hän aloitti rytmikkäät työnnöt. Voihkin mielihyvästä ja pyysin häntä koventamaan tahtiaan. Hän naurahti ja kovensi tahtia. Painauduin häntä vasten ja työnsin itseäni häntä kohden. Tunsin kuinka kehoni alkoi kihelmöidä ja väristä. Aloin voihkia kovemmin, kunnes sain niin kovan orgasmin, että huudahdin. Eikä mennyt kauaankaa kun hätti otti kalunsa sisältäni ja päästi lastin päälleni.

"Tulen taas viikon päästä", hän sanoi ja paineli suihkuun. Jäin itse vielä toviksi lauteille, enkä poistunut, ennen kuin kuulin oven loksahtavan. Pesin itseni hitaasti ja kun palasin asuntooni, olin ikionnellinen.

Sama on toistunut siitä lähtien joka viikko ja joskus viikollakin toisen asunnossa.

13

17847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ah

      kostuin

    • ja ikää on nyt ??

    • twenty-three

      23

    • henriksoni727

      nussivat kokokoajan yläkerrassa

      • henrik ijäs

        runkkujen tgaivas lasten aha


      • henrik ijäs
        henrik ijäs kirjoitti:

        runkkujen tgaivas lasten aha

        pikku lapsi anto pusun mun poskelle aika harvinaista,
        mielikuvitus pusu


    • novel11

      kiva stoori..

    • want it again?

      itellä on jotenkin sama fiilis kun sulla! käyn kans joka perjantai kello 21 naimassa nuorehkoa naapurin tyttöä;)

    • kuviavähän
      • trojan,,

        avast valitti heti viruksesta, älkää ladatko


    • ei yleisessä saunass

      ei tollaista tapahdu.

      Ei kukaa anna vieraan mennä saunaan omalla vuorollaan.

      En ole koskaa asunut talosa jossa olis yleinen sauna, mutta kuvittelen ihmisten olevan sen verran tarkkoja.

      Kerran on kyllä ollut lähellä saada naapurillta, mut se on oma asiansa ja se miks ei mitää tapahtunu, vaikka se oli aivan peukalon mitan päässä.

      • mla021

        On monia taloja, joissa on yksi sauna mutta kaksi pukuhuonetta. Ovet saa lukkoon sisäpuolelta, jos haluaa ne lukita.


    • kurapaska1

      täyttä kurapaskaa koko juttu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe