Jeps, kun tuntuu että palstoilla näkyy vaan keskutelua Femostonista siellä "iäkkäämpien" kanssanaisten osioissa. Eli mahtaako täältä löytyä muita kenellä on Femoston aloitettu ihan sen takia että kuukautiset ylipäänsä tulisivat? Olen lueskellut tuota pakkausselostetta ja siellä mainitaan että raskauden aikana ei saisi käyttää, eli onkohan tää nyt sitten ihan täysi tuomiolääke, en voisi millään tulla raskaaksi lääkityksen aikana? Ja juu olen kyllä menossa lääkärille pian taas ja siellä ainakin saan vastauksia, mutta ajattelin kokeilla onneani, jos täällä olisi samassa vähän erikoisemmassa tilanteessa olevia...
Kenelläkään käytössä Femoston kuukautisten aikaansaamiseksi?
kukkurukuukuu
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaja lienee jo vastauksensa saanut ( kun vuodelta 2012 ), mutta jos joku miettii samoja, niin Femoston EI estä raskaaksi tulemista. MITÄÄN hormooni-valmistetta ei tule käyttää raskauden AIKANA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722