Turun tilanne?

Kiinnostunut

Tietääkö joku, miten Turun lennot jatkuvat?
Alkaako liikenne maaliskuussa?
Tuleeko uusia reittejä?

32

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä Saksaan

      Ryanairin touhuja kymmenisen vuotta seuraanneena arvelen, että lennot Turusta jatkuvat maaliskun lopulla. Reittien määrää tuski kuitenkaan lisätään viime kesäisestä. Ryanair on viime aikoina muuttunut huomattavan varovaiseksi uusien reitien avaamisessa.

      Uskon, että lennot Turusta Lontooseen, Malagaan ja Gironaan jatkuvat. Brysselin -reitin jatkoon en sen sijaan usko. Matkustajamäärät ja lippujen keskihinta jäivät Ryanairin tavoiteesta. Sen sijaan uskon, että Ryanair avaa reitin Turusta johonkin Saksan hubeistaan eli Frankfurt-Hahniin, Bremeniin tai Düsseldorf-Weezeen.

      • Tietäjäheebo

        Aivan oikein, samat tiedot on minullakin, onkohan lähde sama.....


      • fdhkjsglkjsdf
        Tietäjäheebo kirjoitti:

        Aivan oikein, samat tiedot on minullakin, onkohan lähde sama.....

        Lähde on aivan sama höpölöpölähde, kuin sinulla!

        Sinun tiedot ja tietolähteesi tiedetään :) Silloin kun minä loppukesästä sanoin että Turun lentojen jatko talvikaudella on enemmän kuin epävarmaa, sinä tiesit kertoa tietolähteestäsi saamillasi tiedoilla lentojen jatkuvan varmasti läpi talven ja että vain hiukan säätävät viimeistelyjä.

        Tietolähteesi ounasteli vieläpä Turun lentojen lisäystä hyvän täyttöasteen puolesta ja minä taas mainitsin silloin sen että täyttöasteilla ei ole Suomesta Eurooppaan suuntautuvassa halppisliikenteessä mitään merkitystä. Vaikka olisivat täynnä, niin silti ei ole rahasampo pitkän välimatkan reitti ilman riittäviä markkinointitukia.

        Nyt tiedämme kumpi oli enemmän oikeassa ja itse pidän Turun lentojen jatkoa edelleen epävarmana jopa kesäkaudeksi... saatte olla tyytyväisiä, jos edes viime kesäiset lennot palautuvat nyky tilanteessa ja sama koskee Lappeenrantaa... Koska Ryanairin haluamat lisäykset markkinointitukiin Lappeenrannalta evättiin kaupungin toimesta, hyytyi Ryanairin lentely oleellisesti saman tien ja ei tule takaisin täyttöasteista huolimatta, jollei rahaa lyödä tiskiin markkinointituen nimikkeellä Ryanairin vaatimaa määrää.

        Koska sinun tietosi ja tietolähteesi luotettavuus tunnetaan, mennään Turun lentojen jatkosta kysymysmerkillä niin kauan, kun oikeasti ovat myynnissä.


      • Kaino toivomus:
        fdhkjsglkjsdf kirjoitti:

        Lähde on aivan sama höpölöpölähde, kuin sinulla!

        Sinun tiedot ja tietolähteesi tiedetään :) Silloin kun minä loppukesästä sanoin että Turun lentojen jatko talvikaudella on enemmän kuin epävarmaa, sinä tiesit kertoa tietolähteestäsi saamillasi tiedoilla lentojen jatkuvan varmasti läpi talven ja että vain hiukan säätävät viimeistelyjä.

        Tietolähteesi ounasteli vieläpä Turun lentojen lisäystä hyvän täyttöasteen puolesta ja minä taas mainitsin silloin sen että täyttöasteilla ei ole Suomesta Eurooppaan suuntautuvassa halppisliikenteessä mitään merkitystä. Vaikka olisivat täynnä, niin silti ei ole rahasampo pitkän välimatkan reitti ilman riittäviä markkinointitukia.

        Nyt tiedämme kumpi oli enemmän oikeassa ja itse pidän Turun lentojen jatkoa edelleen epävarmana jopa kesäkaudeksi... saatte olla tyytyväisiä, jos edes viime kesäiset lennot palautuvat nyky tilanteessa ja sama koskee Lappeenrantaa... Koska Ryanairin haluamat lisäykset markkinointitukiin Lappeenrannalta evättiin kaupungin toimesta, hyytyi Ryanairin lentely oleellisesti saman tien ja ei tule takaisin täyttöasteista huolimatta, jollei rahaa lyödä tiskiin markkinointituen nimikkeellä Ryanairin vaatimaa määrää.

        Koska sinun tietosi ja tietolähteesi luotettavuus tunnetaan, mennään Turun lentojen jatkosta kysymysmerkillä niin kauan, kun oikeasti ovat myynnissä.

        Keskustele lentämisestä Ryanairilla


      • toivo kainomus
        Kaino toivomus: kirjoitti:

        Keskustele lentämisestä Ryanairilla

        Nimenomaan, sitähän täällä tehdään:

        *keskustellaan*

        *lentääkö*

        *Ryanair*

        vielä ensi vuonnakin Turusta.


      • Tietäjäheebo
        fdhkjsglkjsdf kirjoitti:

        Lähde on aivan sama höpölöpölähde, kuin sinulla!

        Sinun tiedot ja tietolähteesi tiedetään :) Silloin kun minä loppukesästä sanoin että Turun lentojen jatko talvikaudella on enemmän kuin epävarmaa, sinä tiesit kertoa tietolähteestäsi saamillasi tiedoilla lentojen jatkuvan varmasti läpi talven ja että vain hiukan säätävät viimeistelyjä.

        Tietolähteesi ounasteli vieläpä Turun lentojen lisäystä hyvän täyttöasteen puolesta ja minä taas mainitsin silloin sen että täyttöasteilla ei ole Suomesta Eurooppaan suuntautuvassa halppisliikenteessä mitään merkitystä. Vaikka olisivat täynnä, niin silti ei ole rahasampo pitkän välimatkan reitti ilman riittäviä markkinointitukia.

        Nyt tiedämme kumpi oli enemmän oikeassa ja itse pidän Turun lentojen jatkoa edelleen epävarmana jopa kesäkaudeksi... saatte olla tyytyväisiä, jos edes viime kesäiset lennot palautuvat nyky tilanteessa ja sama koskee Lappeenrantaa... Koska Ryanairin haluamat lisäykset markkinointitukiin Lappeenrannalta evättiin kaupungin toimesta, hyytyi Ryanairin lentely oleellisesti saman tien ja ei tule takaisin täyttöasteista huolimatta, jollei rahaa lyödä tiskiin markkinointituen nimikkeellä Ryanairin vaatimaa määrää.

        Koska sinun tietosi ja tietolähteesi luotettavuus tunnetaan, mennään Turun lentojen jatkosta kysymysmerkillä niin kauan, kun oikeasti ovat myynnissä.

        No joo, kerron vain sen, mitä saan Ryanairilta aika suoraan kuulla. Sille ei kukaan voi mitään, jos he kuitenkin tekevät jotain muuta kuin ennakkoilmoittamansa asian. Turun lentojen talven peruutuksen kuulin noin viikkoa aikaisemmin, kuin se lehdessä julkistettiin. Sen asian tiesi kuitenkin niin harva ihminen. että siitä ei uskaltanut täällä puhua ennen virallista julkistusta.
        Minä kirjoitin "tiedon" perusteella, sinä käsittääkseni "arvasit" hyvin. Seuraavaksi kun jotain taas kirjoitan, se on taas Ryanairin antamaa "tietoa".


      • 9.10.2012 16:49
        toivo kainomus kirjoitti:

        Nimenomaan, sitähän täällä tehdään:

        *keskustellaan*

        *lentääkö*

        *Ryanair*

        vielä ensi vuonnakin Turusta.

        keskusteltiin enemmänkin tietämisen mestaruudesta, kas näin: "Lähde on aivan sama höpölöpölähde, kuin sinulla! Sinun tiedot ja tietolähteesi tiedetään.Nyt tiedämme kumpi oli enemmän oikeassa."


      • Heh heh
        Tietäjäheebo kirjoitti:

        No joo, kerron vain sen, mitä saan Ryanairilta aika suoraan kuulla. Sille ei kukaan voi mitään, jos he kuitenkin tekevät jotain muuta kuin ennakkoilmoittamansa asian. Turun lentojen talven peruutuksen kuulin noin viikkoa aikaisemmin, kuin se lehdessä julkistettiin. Sen asian tiesi kuitenkin niin harva ihminen. että siitä ei uskaltanut täällä puhua ennen virallista julkistusta.
        Minä kirjoitin "tiedon" perusteella, sinä käsittääkseni "arvasit" hyvin. Seuraavaksi kun jotain taas kirjoitan, se on taas Ryanairin antamaa "tietoa".

        Joo joo, uskokoon ketä huvittaa, heh heh. Voit jatkaa sitä rakennusvalvontaa siellä Charleroissa :)


      • refgduygsefkugf
        Tietäjäheebo kirjoitti:

        No joo, kerron vain sen, mitä saan Ryanairilta aika suoraan kuulla. Sille ei kukaan voi mitään, jos he kuitenkin tekevät jotain muuta kuin ennakkoilmoittamansa asian. Turun lentojen talven peruutuksen kuulin noin viikkoa aikaisemmin, kuin se lehdessä julkistettiin. Sen asian tiesi kuitenkin niin harva ihminen. että siitä ei uskaltanut täällä puhua ennen virallista julkistusta.
        Minä kirjoitin "tiedon" perusteella, sinä käsittääkseni "arvasit" hyvin. Seuraavaksi kun jotain taas kirjoitan, se on taas Ryanairin antamaa "tietoa".

        Ryanair "tietosi" olivat taas hanurista ja minun "arvaukseni" piti paikkansa. Teidän "tietoihin" on muidenkin palstalaisten syytä suhtautua varauksella, koska ne taitavat olla vain yltiöoptimistisia toivehömpötyksiä.


    • 2rhj7i

      Kyllä ennen Joulua tiedetään mitä lennetään. Niin kauan on toivoa, kun Ryanairin pudotusvalikossa lukee Turun alla jotain.

    • Amulehti

      Turku ja raikuli, molemmat ihan perseestä.

      • 16+5

        Hyvä että Tamperelaiset osaa kirjoittaa paikallislehtensä nimen lähes oikein :)


    • Amulehti

      nimimerkki aamulehti varattu.

      Turku ja raikuli perseestä edelleen.

      • 3gmijv

        Mikään ei ole niin väsynyttä kuin Turun ja Tampereen välinen nokkapokka. Samalla kun tämä kakkosdivari kilvoittelee mitä naurettavimmista asioista, Pk-seutu vetää valtavaa kaulaa ja pian Vantaakin kolkuttelee Tampereen väkilukuja.


    • lost in Europe

      Raiskin kevään lennot Turusta varattavissa! Tsekkaa itse reitit yms.

      • lost in Europe

        Siis ekat Raiskin kevään lennot Turusta varattavissa.


      • jeevesjeeves
        lost in Europe kirjoitti:

        Siis ekat Raiskin kevään lennot Turusta varattavissa.

        Milleköhän reitille, koska Turun lentoja en saanut ainuttakaan näkyviin?


      • lost in Europe
        jeevesjeeves kirjoitti:

        Milleköhän reitille, koska Turun lentoja en saanut ainuttakaan näkyviin?

        Varasin jo äsken pääsiäiseksi Ryysylän-lennot.


    • jeesvejeeves

      Joo, nyt huomasin itsekin että Bryssel on tullut myyntiin. Jännä juttu, tämähän piti olla se, mikä loppuu ekana jos näitä Turun negaatiojeesustelijoita on uskominen.

      • 34thtghjgj

        :D tieto lautaa... siis mututieto.

        Nämä suoraan rynkyltä tulevat tornihuhut eivät ilmeisesti ole peräisin keneltäkään merkittävältä työntekijältä organisaatiossa.


    • jeevesjeeves

      Itse en ole mitenkään kuulemassa mitään muita tietoja kun sen, mitä näen ihan Ryanairin sivuilta. Ja se ei ole mututietoa. Bryssel on tullut myyntiin ensi keväälle. Tämä tietäjäheebo on eri henkilö.

      • RYR

        Ollaanko me jossain eri netissä, että sinä näet nämä lennot ja (jotkut?) muut eivät? Itse katsoin 2013 toukokuun alun tietoja - ei mitään


    • jeevesjeeves

      Kyse on ajasta ennen kesäaikatauluja, jotka on tullut myyntiin. Tosin siis vain muutaman viikon ajalle maaliskuulle, mutta kertonee siitä, että Raiski lentää ensi vuonnakin noita reittejään. Ja tämä on nyt sitä mutua: kyse lienee liikenteen aloittamisen aikaistamisesta ja kesäliikenne tulee myyntiin myöhemmin muiden mukana.

      • jhkhjkkjkkuyuy

        Wizzairillä tulee nuo reitit yleensä aina ripotellen, kun päätetään koneiden aikataulusta, ei mitenkään esim. outoa, että on vain vaikka puolet lennoista näkyvissä ta vaan muutamia päiviä.


    • 8+4

      Maaliskuun loppuun osuu pääsiäinen, jolloin on paljon matkalaisia liikkeellä. Siksi varmaankin Ryanair on aikaistanut kevättään.
      Loistavaa, jos Charleroi jatkuu!

      • Heh heh

        Niin on! Pääset sinäkin suorittamaan rakennusvalvontaa Charleroihin halvalla :)


    • Pääsiäinen Monsissa

      Hienoa että Charleroi jatkuu, helpottaa ystävien kanssa kyläilyä huomattavasti. Kun laittaa kotioven kiinni, niin siitä jo 4 tunnin päästä istuu ystävien luona kahvipöydässä Monsissa. (mikäli kone on aikataulussaaan)
      Turku Touring tuossa vihjaili, että kovasti koittavat 2 X viikossa reittiä Saksaan. Toivottavasti Raikku antaa reitiksi Weezen, eikä Hahnia.

    • pokmnb

      Jotenkin hauskaa, että juuri se reitti palautuu talven jälkeen ekana, jota täällä "tietäjät" ovat ounastelleen lopetettavan, koska reitti veti muka niin huonosti. :D

      Miten mahtoi oikeasti olla :D

    • zjiivws

      -elä sinä humalaine ppuhukko mmäää puhun notta!

      • raikkuperse

        Mää. Hienoa että Ryanair jaksaa jatkaa ruikuttajista huolimatta:]


      • Kysyy ja arpoo
        raikkuperse kirjoitti:

        Mää. Hienoa että Ryanair jaksaa jatkaa ruikuttajista huolimatta:]

        Toivottavasti lennot jatkuvat. On hyvä yhtiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe