Ärsyttävän ylianalysoiva rapu

Mielenrauhaa

Olen siis itse rapunainen ja täysin kyllästynyt ajatusmaailmaani, jota tuntuu olevan mahdoton muuttaa edes omasta toimestani, ikää löytyy 28 vuotta.

Olen muutaman kerran saanut pahasti siipeeni tunnepuolen asioissa ja tiedostaen sekä tiedostamattani luonut ilmeisesti itselleni muuria.

Käytökseltäni ja luonteeltani olen niin perinteinen rapu kun ikinä vaan olla ja voi, ystäväni, perhe ja koti ovat kaikki kaikessa mutta rakkauselämä on nyt se mikä tuottaa tuskaa oikein olan takaa.

Tapasin muutama kuukausi sitten miehen johon tunsin heti syvää yhteyttä, tulimme täydellisesti toimeen alusta alkaen eikä ollut pienintäkään epäilystä siitä voisinko luottaa häneen vai en, hän myös näytti ja näyttää edelleen tunteensa minua kohtaan hyvin voimakkaasti ja kaiken pitäisikin luullakseni olla täysin loistavasti... mutta...

Huomaan sortuvani taas tähän ylianalysointiin.. tähän asti on kaikki mennyt aivan ihanasti, luotan häneen, rakastan häntä, tahdon ehdottomasti olla hänen kanssaan. Ongelma vain on että havahduin eilen miettimään "mitä jos" meiningillä, eli aloin kuitenkin ajattelemaan onko hän tosissaan ja tahtooko varmasti tätä yhtä kovin kuin minä, olen alkanut kuuntelemaan hänen sanojaan eri tavalla, välillä tulee ihan toivoton olo ja tekisi mieli käpertyä jonnekin nurkkaan suremaan kuin 13-vuotias hokien ettei se kuitenkaan tykkää musta.

Siis jonkin luokan pelkotiloja iskee koko ajan jostain nurkan takaa, ja nimenomaan se toivoton olotila on nyt kaikkein pahin.
Olen täysin varma tunteistani mutta pelkään nyt eniten sitä että onnistun mokaamaan koko tämän suhteen siihen että ajan itseni ajatusteni kanssa nurkkaan ja sulkeudun, vaikka todellisuudessa olenkin tosi positiivinen ja iloinen luonne, ollut aina kaiken suhteen.

Mietin että onko muilla ollut samanlaisia fiiliksiä ja pitäisikö näiden käytännössä vain antaa tulla ja "koittaa ottaa ne vastaan"?

Harmittaa niin tajuttomasti tämä oma pää.. tiedän tasan tarkkaan että olen ihan liian vaikea ihminen, jopa itselleni mutta kun ei saa millään ajatuksia rauhottumaan ja oikeasti vaan iloitsemaan siitä onnesta mitä nyt on saanut.

1

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaaLaaLAA

      Hei! Täällä on toinen samanlainen rapu, jolla kaikki menee aina yli-analysoinniksi...
      Olen käynyt nyt pariviikkoa akupunktiossa, ja tämä nainen joka tekee tätä akupunktiota on myös jonkin sortin henkiparantaja: on tekemisissä ihmisten energiakenttien kanssa.

      Viimeisen kahden viikon aikana minun analysointini on pysynyt aisoissa. Ensimmöinen asia, jonka akupunkteerajani sanoi oli: "Sinä yli ajattelet. Kaiken. Siitä on päästävä eroon." En edes ehtinyt kertomaan paria sanaa enempää itsestäni kun hän jo tiesi minut erittäin hyvin. Joten suosittelen todella tällaista vaihtoehtoa. Minulla auttaa. Mutta, tietenkään en voi mennä takuuseen ovatko kaikki alan ammattilaiset yhtä ammatimaisia kuin tämä tapaus.

      Ja lisäksi, minulta: NAUTI. Elämä on liian lyhyt murehdittavaksi. Tiedän, että se on sinulle hirveän vaikeaa, ajattelun lopettaminen mutta jos vaan ikinä löydät keinon, elämäsi tulee olemaan monin kerroin parempaa,:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe