Tunne-elämä

Sisimpäsi kertoo,
kertoo tunteistani,
tunteista keveistä, syvistä,
iloisista, surullisista.

Tunnen iloa sydämessäni,
sydän tykyttää,
silmät iloisena loistaa,
olo hyvä kuin prinsessalla.

Iloitaan jos on mukavaa,
surraan jos on kurjaa,
syödään vatsa täyteen,
juodaan vettä, raikasta vettä.

Ollaan eletään elämäämme,
tavallamme kukin,
paras tapa, positiivisyys,
positiivinen tunne on...

...on kuin taivaan mannaa,
on varmasti on,
kokeilkaa kokeilkaa,
olkaa positiivisia...

ja niin edelleen,
ja niin edelleen,
hymyile, naura, iloitse,
unohda älä ystävyyttä.

6

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Kuka tyytyväinen elämäänsä on,
      kuka tyytyväinen itseensä on?
      Hän joka muistaa:
      "kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan",
      hän tyytyväinen on,
      saa osakseen ystävällisyyttä,
      hyväksyntää.

      Muista aina:
      "kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan",
      tyytyväisyyttä se tuo sisimpääsi,
      iloa, hyvinvointia,
      positiivistä elämää,
      hyvä ihminen on hyvä muille,
      hyvyys tuottaa tyytyväisyyttä.

    • Puhua, tai olla hiljaa?

      Puhua tai olla hiljaa,
      parampi hiljaa olla,
      hiljaa, riitelemättä,
      sekaantumasta toisten asioihin.

      Puhu asiaa jos puhut,
      pidä negatiivisyys sisälläsi,
      negatiivisyys on kuin viirus,
      leviävä toisten moittiminen...

      Puhu asiaa,
      yritä puhua vain asiaa,
      puheista ihmiset tunnistetaan,
      puheesi kertoo millainen olet.

    • Ajatukset

      Ajatuksia, ajatuksia,
      mietteitä,
      mietitään, ajatellaan,
      ajatellaan.
      Ajatellaan positiivistä,
      ajatellaan ehkä negatiivistä.
      Ilmaiskaamme itseämme
      positiivisesti,
      neutraalisti,
      kyllä se siitä menee.
      Iloa mieleen,
      tunteet positiivisia,
      hymyä huuleen,
      pilke silmään.

    • Mitä sinulle kuuluu

      Mitä sinulle kuuluu, kukku luuruu,
      miten voit?
      Voitko hyvin kuin kuningatar,
      kuningas?
      Tai voitko kuin prinssi?

      Hyvin hyvä voida, lämmin mieli,
      positiiviset ajatukset,
      positiivinen olo.
      Kuuluuko hyvää, kuuluuko huonoa,
      tee elämästäsi hyvä.

      Ajattele positiivisesti,
      käyttäydy positiivisesti.
      Mitä sinulle kuukuu, kukku luuruu.

    • Kurvikas nainen

      Nainen kurvikas kaikista kaunein,
      naiselliset muodot on naisen kauneus,
      naisen upeus,
      naisen kauneus.

      Syö ruokaa,
      nauti ruosta,
      ruoka pitää kurvikkaat muotosi jäljellä.
      Ruoka antaa ravintoa,
      energiaa,
      syö, nauti ruosta, iloitse,
      nauti naisellisesta kurvikkuudestasi.

    • Väsymys valloillaan

      Väsymys yllätti,
      hyvä ruoka, mozarella-pizza,
      vatsa täyteen,
      raukeus yllätti.

      Silmäluomet raskaat,
      vaipuu alas koko ajan,
      pää nykähtelee,
      nytkähtelee äkisti.

      Väsymys ihana on,
      vallannut minut kokonaan,
      ihana olo,
      nautin väsyneenä olosta.

      Huokaan syvään,
      ajattelen väsymystä,
      väsymyksen tunnetta,
      tunne se väsymyskin on.

      Yritän olla valveilla,
      katsella teeveetä,
      väsymys ja tv ei yhteen sovi,
      kohta nukahdan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe