Warrior L96 (Well MB-01)

L96?

Kannattaako ostaa eka "sniper rifleksi"?

Oon pelannu ennen AK-47 (Cyma), ja Taurus PT 24/7.
Jos voitte niin vastatkaa näihin kysymyksiin:
Kantama?
Onko jäykkä ladata?
Onko 0,25g kuulat tarpeeksi painavia?
Onko kuin kestävä?

Haluan vastauksia kokeneilta softaajilta tai kyseisen aseen omistajilta!

Linkki:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-type-well-mb01-musta-varalipas-p-426.html

30

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L96?

Ajattelin virittää myöhemmin,
      kiikarin ostan ja bipodit.

• juupa juup

vakiona tuo well on yhtä hyvä kun sun ak, hoppi ei oikein toimi noissa. Virittäminen maksaa 250-400€, joten älä osta jos et tiedä mitä teet. Käytä vähintää 0.30 kuulia

• Enbo
        juupa juup kirjoitti:

vakiona tuo well on yhtä hyvä kun sun ak, hoppi ei oikein toimi noissa. Virittäminen maksaa 250-400€, joten älä osta jos et tiedä mitä teet. Käytä vähintää 0.30 kuulia

Itse asiassa hoppi on hyvä ja vakiona ase on ihan hyvä.

• L96
        Enbo kirjoitti:

Itse asiassa hoppi on hyvä ja vakiona ase on ihan hyvä.

Rahaa löytyy n.600e

• L96?
        L96 kirjoitti:

Rahaa löytyy n.600e

Mutta kaikkea rahaa en käytä

• dgvknds

Ainakin 0,30g kuulia.

• Joku

Haluaistko ostaa multa vähän käytetyn ja valmiiks viritetyn? Kommentoi jos kiinnosti niin kerron lisää.

• Keskustelun aloittaja

Aseen ja viriosien linkki?

• sniper 23

osta enemmin well warrior upgraded mb 01c

• PT24/7

Aion ostaa saman aseen mut ne virittää sen 160-170 et kandeeks maksaa noin 200

• Ihmepoika1

Itsekki oon katsonut tuota asetta tuota l96 mb-01c tai mb-01 kumpi kannattaisi ???

• IHANVITUNSAMA!

Ne on ihan samanlaisia! Niissä vaan on erilainen perä!

• Ihmepoika1

Ok!

• Älä päde jos et tiedä

Itse asiassa mb01 ja mb01c:n ainut ero on että c:ssä tulee kiikari mukaan... Ase ja tukki on 100% samoja

• Turuk
        Älä päde jos et tiedä kirjoitti:

Itse asiassa mb01 ja mb01c:n ainut ero on että c:ssä tulee kiikari mukaan... Ase ja tukki on 100% samoja

Argh... "Tulee kiikari mukana" Sehän tekeekin aseeseen huiman eron! On taas nää tietäjät liikkeellä..

• Softaaja joka tietä
        Älä päde jos et tiedä kirjoitti:

ja mb01c on rautanen koneisto ja se kiikari tullee jossain paikoissa mukana jossain ei että u are so stupid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ja se on paranneltu viritetty vlmiiks lähtee 160-170 0,30 g kuulil -.-

• jjdscjjt

Joissain kaupoissa tulee tähtäin mut joissain ei!!!!! v*tun ääliö

• myyn asetta

Ketjun aloittaja haluuks ostaa multa maksaa 110€ iha uudenverone muutama naarmu tukissa ja tulee mukan kuulii bi-podit kiikari (jossa on hieman ristikko heilahtanu) vakioha se on mut ei toimintavaikeuksia ollu (ainakaa mulla :) jos kiinnostuit edes vähän voin antaa sähköpostissa kuvii jos kerrot sähköpostis:)

• kiikari ja bibodi mukaan

mäki myyn samaa asetta tasan 100€ tampereella ja kuvia saa jos laittaa sähköpostin ja mukaan saa ghilliepuvun yläosaa jota ei vielä värjätty ghillietä selässä puoleenväliin, käsivarsissa ja hupussa.

• kiikari ja bibodi mukaan
        kiikari ja bibodi mukaan kirjoitti:

mäki myyn samaa asetta tasan 100€ tampereella ja kuvia saa jos laittaa sähköpostin ja mukaan saa ghilliepuvun yläosaa jota ei vielä värjätty ghillietä selässä puoleenväliin, käsivarsissa ja hupussa.

okei kyl määki haluun sittenki sen 110€ :D

• softaus-sensei

Mul on myynnis cyma ak-47 metaali/muovi osil siihe mukaa kuulapurkki lipas ruostumatonta terästä 600bb hi-cap kantohihna maski laturi akku ja kantohihna ikin ei oo ollu vikoja noin 9kk vanha ollu kahessa pelissä ratas laatikossa muutama naarmu helposti säädettävä hop up. 8,4v akku. Lähtönopeus 130m/s ampuu noin 7kuulaa/sek kommentoikaa jos kiinnostaa ostaa hinta 145€ jos se tuntuu liian kalliilt nii voidaan neuvvotella hinnast :)

• Obvious troll is obvious

• softaus-sensei

Mul on myynnis cyma ak-47 metaali/muovi osil siihe mukaa kuulapurkki lipas ruostumatonta terästä 600bb hi-cap kantohihna maski laturi akku ja kantohihna ikin ei oo ollu vikoja noin 9kk vanha ollu kahessa pelissä ratas laatikossa muutama naarmu helposti säädettävä hop up. 8,4v akku. Lähtönopeus 130m/s ampuu noin 7kuulaa/sek kommentoikaa jos kiinnostaa ostaa hinta 145€ jos se tuntuu liian kalliilt nii voidaan neuvvotella hinnast :)

• softaus-sensei

aijon ostaa kuulapurkist ton Well mb-01 l96 snipun ostan mukaan virityksen eli lähtönopeudeks tulee 170m/s. mukaan tulee se 9x kiikari ase bipodit piipunputsain ja kantohihna jota en tuu käyttää vaa ostan hihnan varustelekast :)

• softaaja kuka tietää

www.airsoftnet.fi tuolt saa halvimmal sen mb-01c
        ja kiikari jabiibod mukan

• softaaja1
        softaaja kuka tietää kirjoitti:

www.airsoftnet.fi tuolt saa halvimmal sen mb-01c
        ja kiikari jabiibod mukan

missä on tuon warrior mb-01c hop up??

• softaaja1

paljo maksaa kuulapurkis??

• sniputtaja

ostakaa se well mb-08 taiwangunista ja se lähtee sen 170m/s kyllä pitäs ainakin nopeus riittää ja saa vielä puolet halvemmalla valmiina viritetty

• softaajaheinävesi

Itekki meinasin ostaa tuon well warrior mb01c sniperin valmiiks viritettynä jossa ois metallikoneisto. Kannattaako ostaa? Pitääkö ostaa eriksee tarkkuuspiippu tai hoppikumi? Sanokaa kannattaako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70