Kannattaako ostaa eka "sniper rifleksi"?
Oon pelannu ennen AK-47 (Cyma), ja Taurus PT 24/7.
Jos voitte niin vastatkaa näihin kysymyksiin:
Kantama?
Onko jäykkä ladata?
Onko 0,25g kuulat tarpeeksi painavia?
Onko kuin kestävä?
Haluan vastauksia kokeneilta softaajilta tai kyseisen aseen omistajilta!
Linkki:
www.milgear.fi/kauppa/warrior-type-well-mb01-musta-varalipas-p-426.html
Warrior L96 (Well MB-01)
30
1858
Vastaukset
- L96?
Ajattelin virittää myöhemmin,
kiikarin ostan ja bipodit.- juupa juup
vakiona tuo well on yhtä hyvä kun sun ak, hoppi ei oikein toimi noissa. Virittäminen maksaa 250-400€, joten älä osta jos et tiedä mitä teet. Käytä vähintää 0.30 kuulia
- Enbo
juupa juup kirjoitti:
vakiona tuo well on yhtä hyvä kun sun ak, hoppi ei oikein toimi noissa. Virittäminen maksaa 250-400€, joten älä osta jos et tiedä mitä teet. Käytä vähintää 0.30 kuulia
Itse asiassa hoppi on hyvä ja vakiona ase on ihan hyvä.
- L96
Enbo kirjoitti:
Itse asiassa hoppi on hyvä ja vakiona ase on ihan hyvä.
Rahaa löytyy n.600e
- L96?
L96 kirjoitti:
Rahaa löytyy n.600e
Mutta kaikkea rahaa en käytä
- dgvknds
Ainakin 0,30g kuulia.
- Joku
Haluaistko ostaa multa vähän käytetyn ja valmiiks viritetyn? Kommentoi jos kiinnosti niin kerron lisää.
- Keskustelun aloittaja
Aseen ja viriosien linkki?
- sniper 23
osta enemmin well warrior upgraded mb 01c
- PT24/7
Aion ostaa saman aseen mut ne virittää sen 160-170 et kandeeks maksaa noin 200
- Ihmepoika1
Itsekki oon katsonut tuota asetta tuota l96 mb-01c tai mb-01 kumpi kannattaisi ???
- IHANVITUNSAMA!
Ne on ihan samanlaisia! Niissä vaan on erilainen perä!
- Ihmepoika1
Ok!
- Älä päde jos et tiedä
Itse asiassa mb01 ja mb01c:n ainut ero on että c:ssä tulee kiikari mukaan... Ase ja tukki on 100% samoja
- Turuk
Älä päde jos et tiedä kirjoitti:
Itse asiassa mb01 ja mb01c:n ainut ero on että c:ssä tulee kiikari mukaan... Ase ja tukki on 100% samoja
Argh... "Tulee kiikari mukana" Sehän tekeekin aseeseen huiman eron! On taas nää tietäjät liikkeellä..
- Softaaja joka tietä
Älä päde jos et tiedä kirjoitti:
ja mb01c on rautanen koneisto ja se kiikari tullee jossain paikoissa mukana jossain ei että u are so stupid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja se on paranneltu viritetty vlmiiks lähtee 160-170 0,30 g kuulil -.-
- jjdscjjt
Joissain kaupoissa tulee tähtäin mut joissain ei!!!!! v*tun ääliö
- myyn asetta
Ketjun aloittaja haluuks ostaa multa maksaa 110€ iha uudenverone muutama naarmu tukissa ja tulee mukan kuulii bi-podit kiikari (jossa on hieman ristikko heilahtanu) vakioha se on mut ei toimintavaikeuksia ollu (ainakaa mulla :) jos kiinnostuit edes vähän voin antaa sähköpostissa kuvii jos kerrot sähköpostis:)
- kiikari ja bibodi mukaan
mäki myyn samaa asetta tasan 100€ tampereella ja kuvia saa jos laittaa sähköpostin ja mukaan saa ghilliepuvun yläosaa jota ei vielä värjätty ghillietä selässä puoleenväliin, käsivarsissa ja hupussa.
- kiikari ja bibodi mukaan
kiikari ja bibodi mukaan kirjoitti:
mäki myyn samaa asetta tasan 100€ tampereella ja kuvia saa jos laittaa sähköpostin ja mukaan saa ghilliepuvun yläosaa jota ei vielä värjätty ghillietä selässä puoleenväliin, käsivarsissa ja hupussa.
okei kyl määki haluun sittenki sen 110€ :D
- softaus-sensei
Mul on myynnis cyma ak-47 metaali/muovi osil siihe mukaa kuulapurkki lipas ruostumatonta terästä 600bb hi-cap kantohihna maski laturi akku ja kantohihna ikin ei oo ollu vikoja noin 9kk vanha ollu kahessa pelissä ratas laatikossa muutama naarmu helposti säädettävä hop up. 8,4v akku. Lähtönopeus 130m/s ampuu noin 7kuulaa/sek kommentoikaa jos kiinnostaa ostaa hinta 145€ jos se tuntuu liian kalliilt nii voidaan neuvvotella hinnast :)
- softaus-sensei
Mul on myynnis cyma ak-47 metaali/muovi osil siihe mukaa kuulapurkki lipas ruostumatonta terästä 600bb hi-cap kantohihna maski laturi akku ja kantohihna ikin ei oo ollu vikoja noin 9kk vanha ollu kahessa pelissä ratas laatikossa muutama naarmu helposti säädettävä hop up. 8,4v akku. Lähtönopeus 130m/s ampuu noin 7kuulaa/sek kommentoikaa jos kiinnostaa ostaa hinta 145€ jos se tuntuu liian kalliilt nii voidaan neuvvotella hinnast :)
- softaus-sensei
aijon ostaa kuulapurkist ton Well mb-01 l96 snipun ostan mukaan virityksen eli lähtönopeudeks tulee 170m/s. mukaan tulee se 9x kiikari ase bipodit piipunputsain ja kantohihna jota en tuu käyttää vaa ostan hihnan varustelekast :)
- softaaja kuka tietää
www.airsoftnet.fi tuolt saa halvimmal sen mb-01c
ja kiikari jabiibod mukan - softaaja1
softaaja kuka tietää kirjoitti:
www.airsoftnet.fi tuolt saa halvimmal sen mb-01c
ja kiikari jabiibod mukanmissä on tuon warrior mb-01c hop up??
- softaaja1
paljo maksaa kuulapurkis??
- sniputtaja
ostakaa se well mb-08 taiwangunista ja se lähtee sen 170m/s kyllä pitäs ainakin nopeus riittää ja saa vielä puolet halvemmalla valmiina viritetty
- softaajaheinävesi
Itekki meinasin ostaa tuon well warrior mb01c sniperin valmiiks viritettynä jossa ois metallikoneisto. Kannattaako ostaa? Pitääkö ostaa eriksee tarkkuuspiippu tai hoppikumi? Sanokaa kannattaako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030