Aika tuulista ollut ktk;lla viime aikoina. Henkilökuntaa vaihtunut tiuhaan tahtiin ja autoilijayrittäjät vaihtaneet pois listoilta. Onkohan jotain muutosta ilmassa??
Helsingin KTK
57
9285
Vastaukset
- XXX
Siellä on ollut jo pitkään laskeva trendi......
- HEHHEH
On taas myyjä hakusessa, laajeneeko toiminta vai onko joku vaihtanut maisemaa ?
Ite en töihin menisi paikaan missä väki tiuhaan vaihtuu.
http://www.helsinginktk.fi/uutinen/73
Työpaikkailmoitustermi - Suomi sanakirja
Dynaaminen............................ Ilmapiiri kaoottinen
Nuorekas ilmapiiri...................... Tavaratalonjohtajalla on poninhäntä
Nopeasti kasvava firma................ On korviaan myöten veloissa
Rento ilmapiiri.......................... Työnteko ei häiritse pornosivujen katselua
Tiimi..................................... Lauma sulkeutuneita teekkarinörttejä
Mielenkiintoinen tehtävä....... Niin vittumainen että kukaan ei suostu tekemään sitä
Haastava tehtävä...................... Mahdoton
Huipputekniikkaa....................... Jonkun pikkupomon kyhäämä Windows-ohjelma
Meillä on kova tarve................... Kukaan järkevä ei halua meille töihin
Meillä on jatkuva tarve................ Aikataulut kusee pahan kerran
Kilpailukykyinen palkka................ Noin 60% liiton suosituksesta
Yrittäjähenkisyys....................... 14 tuntia/vrk ilman ylityökorvauksia
Työsuhde-edut.......................... Kerran vuodessa pääsee pikkujoulusaunaan jossa on vain samaa sukupuolta olevia henkilöitä
Vastuullinen tehtävä................... Kun jokin menee pieleen kaikki syyttävät sinua
Kansainvälistyvä.................. Pomot reissaavat ympäri maailmaa firman rahoilla
Itsenäinen työ........................... Ketään ei kiinnosta mitä puuhastelet
- XXX
Eiköhän tuollainen Ktk-toiminta ole jo aika lailla katoavaa kansanperinnettä.
- tyhmälän oskari
heh heh sun kannattas mennä kortistoon ja pitää pääs kiinni asioista josta et tiedä mitään..
- ktk alas
Kyllä kannattaa myydä ktk.n osakkeet pois nopeasti jos vain löytyy ostaja ,ja repiä muurahaisen kuvat pois,niin kovaa vauhtia on mennyt alaspäi ne touhut HELSINGIN KTK.ssa...
- tyhmälän oskari
ktk alas kirjoitti:
Kyllä kannattaa myydä ktk.n osakkeet pois nopeasti jos vain löytyy ostaja ,ja repiä muurahaisen kuvat pois,niin kovaa vauhtia on mennyt alaspäi ne touhut HELSINGIN KTK.ssa...
No sieltähän se tuli vastaus kaikkeen..pitäs olla vanha lupakäytäntö niin pysyis jäkälät veks polkemasta hintoja..ja mitäs tiedät vaikka stadin ktk olis palkannu jonkun laskutaitoisen jobiin ja todennu tosi asian, ilmasiks ei kannata töitä tehdä.sullehan vois postittaa oikein kivassa vaaleen punasessa paketissa jotain kivaa..vaikka muurahaisia.
- alas ktk
tyhmälän oskari kirjoitti:
No sieltähän se tuli vastaus kaikkeen..pitäs olla vanha lupakäytäntö niin pysyis jäkälät veks polkemasta hintoja..ja mitäs tiedät vaikka stadin ktk olis palkannu jonkun laskutaitoisen jobiin ja todennu tosi asian, ilmasiks ei kannata töitä tehdä.sullehan vois postittaa oikein kivassa vaaleen punasessa paketissa jotain kivaa..vaikka muurahaisia.
Kerrankin on nimensä ansainnut tämä Oskari tyhmälä ...Stadin ktk on mennyt niin mahottoman huonosti hoidetuksi yhtiöksi ,ei voi mitenkään puolustaa ,Osku puhuppa niiden kanssa ketkä siellä on ollut kymmeniä vuosia ja kerro sitten täällä mitä ehkä kuulit ok.
- Anonyymi
alas ktk kirjoitti:
Kerrankin on nimensä ansainnut tämä Oskari tyhmälä ...Stadin ktk on mennyt niin mahottoman huonosti hoidetuksi yhtiöksi ,ei voi mitenkään puolustaa ,Osku puhuppa niiden kanssa ketkä siellä on ollut kymmeniä vuosia ja kerro sitten täällä mitä ehkä kuulit ok.
Aih ja voih...
- yks toinen mikko
Eipä mee tolla firmalla hyvin, yt:t menossa ja tulokset rankasti miinuksella...
Eipä firman hoitoa voi kehua, monta vuotta tehnyt miinusta hintoja polkemalla joten nyt saa porukkaa kenkää, kuulin huhuja että yli kymmenen olisivat pois potkimassa... - Ktk3
Sieltähän on kadonnut monta liikennöitsijää ja asiakasta joten ei se kauhean
outoa ole että tulos kyykkää ja lujaa - Samaa muuallakin
Tuntuu että kaikilla KTK:lla on nyt ongelmia eikös toi Uudemmaan kuljetuskin meinannut tossa vähän aikaa sitten kyykätä.Helsingin KTK:n kanssa itse en ole touhunnut mutta meininki kuulostaa ihan samalta mitä Tuusulan KTK ja Uudenmaan kuljetuskin harrastaa eli poljetaan hintoja vuodesta toiseen luulisi että kun miettii kuinka paljon KTK kuuluu yleensä liikennöitsijöitä että sieltä löytyisi muutama isäntä jotka pistäisivät lopun tuollaiselle typeryydelle.
- konkkaan vaan
H;ki.n ktk ja Vantaan rahtikeskus ova juuri niitä kaiken pahan alku ja juuri Ei ne autoilijat mitään ymmärrä,syövät toinen toistaan ,minkä ehtivät..Konkkaan vaan ja nopeasti ,alkaisi kunnon rehdit isännät sopimaan rahdit ihan nenät vastakkain ,
- Ktk3
konkkaan vaan kirjoitti:
H;ki.n ktk ja Vantaan rahtikeskus ova juuri niitä kaiken pahan alku ja juuri Ei ne autoilijat mitään ymmärrä,syövät toinen toistaan ,minkä ehtivät..Konkkaan vaan ja nopeasti ,alkaisi kunnon rehdit isännät sopimaan rahdit ihan nenät vastakkain ,
Nuo Ktk:than ovat kuin hiekkalaatikoita jossa automiehet tappelee keskenään ja kyttäävät toistensa tekemisiä. Monethan taitavat myös erota niistä, ja vievät asiakkaatkin mennessään.
- Riikonen1
Kyllähän se UK meni syksyllä nurin,ja sai mennäkkin,hinnanpolkijoiden kuninkaat.
- peto2
KTK = KORKEINTAAN TUNNIN KEIKKA
KTK= KÖYHIEN TUKI KESKUS - asdf
Taas on väkeä vaihtunut.
Huimaa rallia, onkohan niillä pyöröovet aulassa ?
Ei hyvältä näytä, taitaa olla menossa kohti pohjaa. - Kotisaarenkatu
En muista milloin olisin nähnyt Helsingin KTK-tarroilla varustetun auton.
Kyllä se on katoavaa kansanperinnettä koko homma.
Mitään erikoisempia autoja sieltä ei ole saanut koskaan esim.
FRC-luokiteltuja pakasteautoja vaikka kysyntää olisi paljonkin.
Lisäksi jo eläkkeellä oleva KTK autoilija sanoi,että yksin minä ajelin
viikonloppukeikkoja kun ei ne nuoremmat halua tehdä viikonloppuna
töitä. Ja tämmöistä oli jo 15 v.sitten.- Aivor Ilo
Just noin. pientä kalustoa pääsääntöisesti ja 2-akselisia autoja.
Mitään tosi järeää kalustoa en minäkään ole koskaan nähnyt liikenteessä
tässä vuosien varrella. Olisiko syynä ajatustapa pieni auto kevyet keikat.
Eli rahat kotiin pienemmällä työllä. KTK tarrat ovat vähentyneet valtavasti
viime vuosina koko Suomessa.Puheiden perusteella riitaista ja kateellista
väkeä pyörii näissä ympyröissä.Sekö syynä ettei liitytä KTK :n - 1990luku
Jos nyt oikein muistan niin taisi tuo työnsankari joka tuli ihan mihin tahansa vuorokaudenaikaan oli sitten lauantai tai pyhä ajamaan keikkaa MB 307 :lla oli Nimeltään autoilija Laine Pitkä yli 55:n mies. Tosi särmä kaveri. Hommat hoitui tosi särmästi. Kaikki hoitui juuri niin kuin oli sovittu. Hän teki hyvän tilin ja niinhän sen kuuluihin mennä.Kunnollinen autoilija ja kunnon palkka hänelle.Oli niin hyvä tyyppi ettei tällainen eläke-juitsarikaan unohda. Hyviä eläkepäiviä vaan hänelle.
- drivein
Ja taas tuulee näemmä...huipulla asti....
- paavali25
ktk=kyttäämällä tämäkin keikka
- Nek-for ever
FRC luokitus ja ajoa olisi yötä päivää. Vaan ei ole luokitusta.
Auto liian kallis. Mieluummin NEK-pärekori pilipali kaappi.
Jospa jotain pientä muuttoa ajelisin namm namm....- Ktk
Täällähän on oikein asiantuntevaa sakkia liikenteessä :) mielummin talvella kaivaa muniaan ja antaa villien ajaa ittensä konkkaan 45€ tunti 5-akselisella. Kesällä tekee sit sen mitä on pakko järkevällä hinnalla.
- TransPena
Taas väkeä lähtenyt.
- erkki pena
Täällähän on asiantuntevaa porukkaa tietää talon asioita paremmin kun osakkeenomistajat
- 3007200/1500
Minulle tulee etuveto vanaja ropsonilla ja vielä kun laitetaan Jokisuuntien pajalla joutsalainen katolle, Posti ja Lennätinlaitokselle marraskuussa ajoon. On muuten myös ammattikätevyys hankittuna vuoteen 2559 saakka kahdella direktiivipäivällä Sysmän voimistelukeskuksen liikuntasalilla jossa oli vetäjänä Jorma Pulkkinen. Ja rupee muuten kontin ajustaki saamaan tes palkkaa ja ehkäpä laitan uuden kanjan fullerin hytil ja robsonin vaihteistolla. perään uusi umpikaappi konttilärri koko aukeeval kylmäkoneen telivedolla.
- ajua!!!!!!
Lienee tulossa vaikeat muutostyöt ajoneuvoosi, kuinka noin fiksu ihminen ei tee niitä itse, niin se jäkälä vaan meinaa ajua saada ja työtä tehdä.Hatun-nosto paikallaan.
- hool
Nuija.
- hool
Lisään tosi nuija
- että semmoista
Ktkoot pitäisi palauttaa takaisin sinne minne kuuluivat, kirkon tornin juurelle! Kun lupakäytäntö vapautettiin, pääsi em. lauma kilpailemaan rahtitasosta..alentamaan pitkänlinjan ajoja. Toinen syöpä on Itella/Transpoint, sekä Gombitrans, joitten rahdin kilpailutus on mennyt poskettomaksi, jopa 10..15% alekilpailua, muihin rahtitalojen tarjouksiin.
Tämä kilpailutus ei kestä päivänvaloa, koska tällä tulon muodostuksella ei kaikki lakisääteiset maksut ole hoidettavissa, esim kuskien palkat.
Otetaanpa 20 vuoden takaa rahtitasoja, jotka oli n. 5mk/km, mitä se on tänä päivänä, alle euron! Että kusessa on koko ala tällaisella hinnan polkemisella!
Sitten lisänä nämä itäplokin koijarit vievät tuhkatkin, kun suomalaiset viranomaiset hyväksyvät tämän rumban, kundit suhaavat täällä, osoite on Virossa, mitenkähän sitä veroa pidätetään, kun perheillekin maksetaan lapsilisät ym tukia sinne!
Voi sitä naurun määrää, kun virolaiset käkättävät tyhmille finskeille! - Kotisaari rules!
Nyt tässä jutussa jokin mättää. Puhuuko joku porukka aidoista, toiset pylväistä????
Tässä edellinen puhui Transpointista ja gombitransista joka minulle alan ammattilaiselle on tyystin vierasfirma. Itellakin on syöpä alalla. En ymmärrä.
Ei tällaisten KTK-yhdistysten päätarkoitus ole toimia kuluttajien tilauskeskuksina.
Eli kun mummo haluaa toimittaa ylimääräisen sohvan lapsenlapselle tai joku firma haluaa toimittaa jotain lähetyksiä asiakkailleen satunnaisesti.Niin siellä on auto valmiina palvelemaan. Minun mielestäni tällainen sopimusliikenne jota esim.Transpoint harjoittaa ei kuulu KTK-hommiin mitenkään.KTK eli
Kuorma-autojen tilauskeskus tarkoittaa nimenomaan satunnaista kuljetuksen tilausta
ei vakioajoa. Tiedän KTK -autoilijan jolla meni H:gin KTK todella lujaa . Hän keskittyi viikonloppukeikkoihin joista tuli tuohta tosi hyvin kun nuoremmat ei halua ajaa
viikonloppuna. Ihan hyviä eläkepäiviä hänelle. Ne on ansaittu.- Kotisaari rules!
Kirjoitusvirhe edellisessä. Tarkoitin KTK yhdistysten päätarkoitus on toimia kuluttajien eli peruskansalaisten kuljetustarpeiden tilauskeskuksina ja toteuttajina.
- että semmoista
Kotisaari rules! kirjoitti:
Kirjoitusvirhe edellisessä. Tarkoitin KTK yhdistysten päätarkoitus on toimia kuluttajien eli peruskansalaisten kuljetustarpeiden tilauskeskuksina ja toteuttajina.
Kyllä kuule KTK:n torpparit tunki nokkansa pitkänlinjan/ruotsin liikenteen kilpailuttamisiin, kun liikenneluvat vapautettiin! Ennen kirkontorni piti näkyä, oman läänin alue oli rajana!
Että aidat ovat nurin ja tolpat pätkitty takkapuiksi! Eli jos et tunne edellisiä firmoja, niin minkähänlaisessa umpiossa olet ammattiasi harjoittanut? Ei stadi ole koko maa.
Eikä näillä nuppiajoilla enää ole mitään mahdollista tienata, kyllä se on historiaa.
- ojalanlaskuoppinipärjää
No mite stadin kotskissa nykyään menee,onko niillä mitään tunneli prokkiksia auki.
- ojalanlaskuoppinipärjää
Ei vastauksia........
- vastuksiahaetaantähän
Tänä päivänä taitaa olla joka ktk:lla kireet ajat.kilpailu on kovaa ja autoja tuntuu tulevan pk-seudulle sieltä sun täältä,osalla on kuitenkin se rahat pois ja uutta pystyyn.
Maksut voi jäädä maksamatta.
Ne joilla laskento oli koulussa 10 ja uskonto 4 pärjää jotenkin ja suurin sairaus joka on suomalainen kansantauti kateus ei vielä ole iskenyt täysillä pääkoppaan,terve kilpailu on ihan ok asia mutta onko sitä siinäpä pähkinä eteen ja avaataan ilman purematta. - Hienoa1
Ainakin nykyään Helsingin KTK:n murkku logolla olevia autoja näkyy paljon Pääkaupunki seudun alueella ja ympäristössä.
- vehkeethomees
Ihmelaitos joko on kuopattu?
- ReinoHuhta
Hienoa1 olet ihan oikeassa. Kivikossa on teollisuusalueella ihan uudet hulppeat toimitilat Lahden moottoritien kupeessa. Mistä tämä negatiivinen asenne kyseistä yritystä kohtaan joka sentään takaa leivän tosi monelle yrittäjälle. Kysyn vain????
Jos siellä Kotisaarenkadun surkeassa loukossa kateus ja selkään puukotus rehoitti 1980-luvulla niin nyt eletään vuotta 2017 ja kuljetusyrittäjien asenne ja kalusto on ihan eritasolla. Ne vanhat punaisella Nortilla kyllästetyt jermut on haudattu jo aikaa sitten. - Repsalainen
Samaa olen ihmetellyt itsekin, että mistä tuo huono asenne ktk:ta kohtaan. Muutama tuttu toimii liikennöitsijänä Helsingin Ktk:lla ja olen kuullut pelkkää positiivista heidän toiminnasta nykyään. Ilmeisesti uudet ja paremmat tuulet puhaltaa kuin 80-luvulla.
- Anonyymi
Kyllä ihmettelen tätä Helsingin KTK yrityksen toimintaa. Olen seurannut hyvin tiivisti tämän KTK-yhdistyksen toimintaa jo vuoden 1979 alusta. Yritys sijaitsi silloin Kotisaarenkadulla Kotisaaren leipomon/meijerin takana. Vieressä nökötti stop-rust ruosteenestoyritys. Kun Leipomoon tarvittiin kuljetusapua niin ainoa autoilija oli
Laine Helsinki joka saapui punaisella MB - 307 pakettiautollaan. Särmä yrittäjä jolle kelpasi kaikki keikat myymälän avajaisiin tarkoitetuista jättikakuista mitä erikoisempiin keikkoihin. Hyvät rahat kääri. Ei kiinnostanut ketään muuta hyvät keikat
pakettiauto autoilijoita.Hän aina kommentoi " ei ne pojat ole kiinnostuneita näistä keikoista" ne on niin mukavuuden halusia. Ei perhana ei ajeta lauantaina ei sunnuntaina.No minä ajan mikä ettei. Todella hyvä kaveri tämä Laine.Vanhanajan karpaasi hyvän palvelun veteraani. Tavaratilan lattialla oli aina todella puhtaita räsymattoja joiden päälle esim. avajaisiin tarkoitetut jätti suuret kakut aseteltiin . Mutta missä on Helsingin KTK:n mainostus nykyään. Miten yritys mainostaa palveluita suurelle yleisölle eli kuluttajille. Niin todellisuus on todella karu. Tämä yritys ei mainosta kuluttajille mitenkään palveluja. 99% kuluttajista ei edes tiedä ,että tällainen yritys on olemassa jonka kautta saa kuljetuspalveluita ihan tavallinen kuluttaja. En ole nähnyt yhtään mainosta netissä, radiossa enkä muualla mitä tällainen yritys tarjoaa. Onko tässä yrityksessä H:gin KTK edes sellaista henkilöä töissä joka vastaa markkinoinnista. Ottakaa mallia yrityksestä 100:sen lava.
Taloyhtiöihin suunnattu yrityskohtainen markkinointi 100 eur/lava joka ei todellisuudessa ole satasen lava vaan paljon enemmän., silti taloyhtiöt valitsee 100:sen lavan. Kas näin mrkkinatalous toimii. H:gin KTK voisi ottaa mallia.- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu ja ihan totta joka sana. Miksi Helsingin KTK ei markkinoi itseään mitenkään. Kyseessä nykyisin on "muumilaakso" Kivikon teollisuusalueella joka on piilossa kaikelta. Onko siellä pelkkiä nuuska muikkusia töissä.Piilossa kaikilta hyviltä työtehtäviltä. Miksi markkinointi ei pelaa ei ole raväköitä radiomainoksia vaikka radio- Novalla (oiva kohde ryhmä juuri niitä ihmisiä jotka ajokeikkoja tilaavat ) ei ole sosiaalisen median mainontaa ei yhtään mitään. Ei nyky-yhteiskunnassa pärjätä jos ei saa itseään koko kansan tietoisuuteen.
Tarjontaa on niin paljon,että 1960 -luvun ajattelulla ja toimintatavoilla työmahdollisuudet loppuvat ihan kuin itsestään. "Jotain pitäis tehdä" Mauno Koiviston legendaarinen heitto pätee tähänkin yritykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu ja ihan totta joka sana. Miksi Helsingin KTK ei markkinoi itseään mitenkään. Kyseessä nykyisin on "muumilaakso" Kivikon teollisuusalueella joka on piilossa kaikelta. Onko siellä pelkkiä nuuska muikkusia töissä.Piilossa kaikilta hyviltä työtehtäviltä. Miksi markkinointi ei pelaa ei ole raväköitä radiomainoksia vaikka radio- Novalla (oiva kohde ryhmä juuri niitä ihmisiä jotka ajokeikkoja tilaavat ) ei ole sosiaalisen median mainontaa ei yhtään mitään. Ei nyky-yhteiskunnassa pärjätä jos ei saa itseään koko kansan tietoisuuteen.
Tarjontaa on niin paljon,että 1960 -luvun ajattelulla ja toimintatavoilla työmahdollisuudet loppuvat ihan kuin itsestään. "Jotain pitäis tehdä" Mauno Koiviston legendaarinen heitto pätee tähänkin yritykseen.Olihan heillä muistaakseni mainokset Valkeakosken Hakan treenikasseissa tai jotain sen suuntaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan heillä muistaakseni mainokset Valkeakosken Hakan treenikasseissa tai jotain sen suuntaista.
Melkoinen vitsi tämäkin "markkinointi" mistä lie näinkin mahtava idea keksitty..
- Anonyymi
Erittäin hyvä keskusteluketju, joka valottaa hyvin ko. yrityksen toimintakaarta. Sijoitin 11 vuotta sitten riihikuivat rahat yhteen kuorma-autoon, sopimuspohjaiseen jakelukuljetuksiin Postille, KTK:n osakkeisiin 1500 e, toiminnanvarausmaksuun 1500 e sekä annoin ns. sopimuksen mukaisen liikennöitsijälainan 3500 e. Tänä keväänä työt loppuivat seinään, eikä mitään uutta ollut tarjolla tai tarjottu. Auto seisontaan, tili lähes tyhjä ja nyt roikun löyhässä hirressä ja anon antamaani lainaa (ilman korkoja tietysti) takaisin, jotta voisin lopettaa osakeyhtiön sekä tämän kaikin tavoin ’takkiin’ tulleen ”liikennöitsijäuran”. Mutta ei minua roikotetaan Helsingin KTK:n taholta tässä tilanteessa, vaikka osakeyhtiö selvitystilassa. Eikä tässä tienannut typerä suomalainen kuljetusyrittäjä. Verojen jälkeen sain maksettua 13 tuntipalkan itselle ja toisinaan en sitäkään, koska auton yllättävät korjaukset veivät joka vuosi jonkun kuukauden palkan. Valitettavasti en suosittele tätä yritysmuotoa kenellekään. Sijoita mielummin säästösi pitkiin korkorahastoihin ja mene normaaliin palkkatöihin. KTK:han on nykyään (ja ilmeisesti kaikki muutkin) osakeyhtiöitä, joiden toiminta on tosiaan jäänyt sinne Kekkosen kauteen. Pieni sisäpiiri pyörittää ’taloa’ ja vuodesta toiseen samat nimet hallituksessa. Itse jäin liian pitkäksi aikaa, lähteminen oli mielessä jo pari viime vuotta. Vaikka saan tällä hetkellä kokea vain kyykytystä Helsingin KTK:n taholta, niin hyvin roponi heille näiden vuosien aikana kelpasi. Nylkekööt nyt sitten vielä lopuksi oman selkänahkani lisäksi, perheenkin selkänahat ja työntäkööt ’luuta yrittäjän kurkkuun’ ihan viimeiseen saakka. Kyllä tämä paska loppuun saakka katsotaan ja kestetään. Eli suosittelen miettimään kahdesti mihin yrittäjä kätensä laittaa ja välttämään tätä ”yhteistyökumppania” jos haluat, että yrittäjäurastasi ei jää paskan maku suuhun ... pahoittelut etten voi suositella tätä toimintamuotoa mutta sen voinee ymmärtää, eikö totta?
- Anonyymi
nuo maksamasi 3500e saat takaisin vuoden kuluttua juuri niinkun sopimuksessa lukee. tosin se summa on kyllä 4500 mutta enivei..se on toimintavakuusmaksu mikä on pidätyksenä ktklla jos vaikka heille tulee liikennöitsijän toiminnasta aiheutuvia kuluja.
1500e llä ostamasi osakkeet on ihan vapaata kauppatavaraa ja niitten hinta on se millä onnistut ne myymään. ainoa minkä otat takkiin on 1230e liittymismaksu se on kertaluontoinen.
kyllä noi kaikki sopimuspareissa ihan kerrotaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nuo maksamasi 3500e saat takaisin vuoden kuluttua juuri niinkun sopimuksessa lukee. tosin se summa on kyllä 4500 mutta enivei..se on toimintavakuusmaksu mikä on pidätyksenä ktklla jos vaikka heille tulee liikennöitsijän toiminnasta aiheutuvia kuluja.
1500e llä ostamasi osakkeet on ihan vapaata kauppatavaraa ja niitten hinta on se millä onnistut ne myymään. ainoa minkä otat takkiin on 1230e liittymismaksu se on kertaluontoinen.
kyllä noi kaikki sopimuspareissa ihan kerrotaan.Kirjoitusvirhe eli todellakin 4500 euroa ja enivei todellakin, nuo osakkeet, joista maksettu tuo 1500 euroa, niin hyvä jos niistä saa tänään 350 euroa mutta kuten sanoin, kannattaa luetuttaa sopimusasiakirjat ja miettiä miten rahansa sijoittaa. Tämä toimintamuoto ei ole suositeltava ja sen voinee ymmärtää, eller hur?
- Anonyymi
Ette taida tietää mikä KTK:n toiminta on.
Se on KULJETUSTEN TILAUSKESKUS.
Sieltä välitetään kuletuksia kuormas-autoille pakettiautoille yms. kuljetuspalvelua. Osakeyhtiö jonka osakas on oikeutettu ajovälitykseen.
KTK:lla on oma henkilökuntansa töissä jotka hoitaa ajovälitystä ja laskutusta.
Siis autoilija ei ole KTK:lla töissä vaan sieltä välitetään autoilijoille kuljetuksia. Melkein samanlailla kuin takseille taksitolppa välittää takseille keikkoja.
Että sillee....- Anonyymi
Osa "johtajista" ihan turisteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa "johtajista" ihan turisteja
Helsingin KTK on kuljetusyrittäjien omistama ajotilausten välitysyritys. Yrityksellä on toimitusjohtaja , mahdollisia muita johtajia ja toimistohenkilökuntaa. Kuljetusyritykset jotka ovat osakkaita tässä yrityksessä ajavat heille tarjottuja ajotehtäviä. Kaikissa yrityksissä on myös hallitus joka tekee yritystä koskevat tärkeät päätökset esim. talousasioissa jne. Miksi nämä kuljetusyritykset jotka ovat KTK:n hallituksen jäseniä eivät puutu tällaiseen asiaan ,että osa yrityksen päättäjistä on ihan " turisteja"?? Niin se on yrityksen hallituksen tehtävä valvoa osakkaiden eli tässä tapauksessa kuljetusyrittäjien etua ja näin ollen koko KTK toiminnan edellytyksiä toimia tuottavasti osakkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin KTK on kuljetusyrittäjien omistama ajotilausten välitysyritys. Yrityksellä on toimitusjohtaja , mahdollisia muita johtajia ja toimistohenkilökuntaa. Kuljetusyritykset jotka ovat osakkaita tässä yrityksessä ajavat heille tarjottuja ajotehtäviä. Kaikissa yrityksissä on myös hallitus joka tekee yritystä koskevat tärkeät päätökset esim. talousasioissa jne. Miksi nämä kuljetusyritykset jotka ovat KTK:n hallituksen jäseniä eivät puutu tällaiseen asiaan ,että osa yrityksen päättäjistä on ihan " turisteja"?? Niin se on yrityksen hallituksen tehtävä valvoa osakkaiden eli tässä tapauksessa kuljetusyrittäjien etua ja näin ollen koko KTK toiminnan edellytyksiä toimia tuottavasti osakkaille.
Joku perkele laittoi ihan laki tekstiä. Hyvä niin.............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku perkele laittoi ihan laki tekstiä. Hyvä niin.............
Kas kummaa samat lainalaisuudet pätevät niin asunto-osakeyhtiöissä kuin yritysmaailmassa. Asuntoyhtiössä voidaan olla hyvinkin riitaisia mm. remonttien tärkeydestä, mutta kun yritysmaailmassa toimitaan niin kaikkien osakkaiden tärkein tavoite luusisi ainakin oleva menestyminen kireillä markkinoilla. Mahdollisimman monta euroa osakkaiden kukkaroon. Ymmärrän että KTK yhdistysten merkitys tänä päivänä ei ole sellainen kuin se oli 1960-80 luvulla. Itse olen ollut alalla 42 vuotta ja hyvin harvoin nykyisin näen H:gin KTK tarralla varustettuja autoja liikenteessä. Mitä olen aina ihmetellyt niin H:gin KTK ei ole koskaan luonut isoa mainoskampanjaa tavallisille kuluttajille palveluistaan se sitä kyllä ihmettelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa "johtajista" ihan turisteja
Ja juuri tähän suurimmat ongelmat Hgin KTK:lla kulminoituvatkin. Johdolta puuttuu näkemys ja osaaminen myynnistä ja markkinoinnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja juuri tähän suurimmat ongelmat Hgin KTK:lla kulminoituvatkin. Johdolta puuttuu näkemys ja osaaminen myynnistä ja markkinoinnista.
Olen ihmetellyt samaa asiaa vuosikymmenet, miten Vantaalla toimiva Rahtikeskus Oy (KTK yritys) toimii joka osa-alueella kuljetusalalla. 3 lämpötila kuljetukset, rahti ja maansiirto. Kaikilla alueilla tosi aktiivinen toimija. Missä näet Suomen pääkaupungin Helsingin KTK toiminnan , niin et missään, et näe Helsingin KTK autoja missään. Missään ei myöskään markkinoida kyseistä yritystä ja heidän palveluita. Ei perinteistä printti mainontaa , ei digitaalista mainontaa. Yksikään suomalainen ei tiedä, mitä Helsingin KTK tarjoaa??? Jos elintarviketehdas pääkaupunkiseudulla tarvitsee nyt heti työtehtävään kylmäkuljetusauton alle vuorokauden niin ei varmasti saa tästä yrityksestä.
Tulosta ei tehdä ilman markkinointiponnisteluja ja valtavaa lobbausta yrityksiin joissa on potenttiaalinen asiakaskunta. Helsingin KTK on pohjanoteeraus jos puhutaan oman yrityksen markkinoinnista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa asiaa vuosikymmenet, miten Vantaalla toimiva Rahtikeskus Oy (KTK yritys) toimii joka osa-alueella kuljetusalalla. 3 lämpötila kuljetukset, rahti ja maansiirto. Kaikilla alueilla tosi aktiivinen toimija. Missä näet Suomen pääkaupungin Helsingin KTK toiminnan , niin et missään, et näe Helsingin KTK autoja missään. Missään ei myöskään markkinoida kyseistä yritystä ja heidän palveluita. Ei perinteistä printti mainontaa , ei digitaalista mainontaa. Yksikään suomalainen ei tiedä, mitä Helsingin KTK tarjoaa??? Jos elintarviketehdas pääkaupunkiseudulla tarvitsee nyt heti työtehtävään kylmäkuljetusauton alle vuorokauden niin ei varmasti saa tästä yrityksestä.
Tulosta ei tehdä ilman markkinointiponnisteluja ja valtavaa lobbausta yrityksiin joissa on potenttiaalinen asiakaskunta. Helsingin KTK on pohjanoteeraus jos puhutaan oman yrityksen markkinoinnista.Eväitä olisi vaikka mihin asti; hyvät myyjät, hyvät liikennöitsijät ja jopa onnistunut logo. Yrritys on nyt 10 vuotta polkenut paikoillaan eikä minkaanlaista kehitystä ole tapahtunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eväitä olisi vaikka mihin asti; hyvät myyjät, hyvät liikennöitsijät ja jopa onnistunut logo. Yrritys on nyt 10 vuotta polkenut paikoillaan eikä minkaanlaista kehitystä ole tapahtunut..
Todella surullista toimintaa jos suoraan sanon. Markkinoinnissa pitäisi olla agressiivinen.
Kuljetusala on nykyisin ikuisessa alennustilassa , jossa sopimus kuljetusyrittäjät jatkuvasti henkilöstö pulan vuoksi ja siihen vedoten eivät pysty hoitamaan omia velvotteitaan, mutta samaan aikaan Helsingin KTK yhdistys ei pysty paikkaamaan tätä asiaa ,koska heillä ei ole valmiutta tarjota asiakkaalle kuljetuksiin ajoneuvoa todella nopealla aikataululla. Niin se on joka kerta menetetty hyvä asiakas , mahdollisesti hyvä ,siis todella hyvä vakioasiakas joka käyttäisi palveluita jatkuvasti tulevaisuudessa ja jos puhutaan rahasta niin tällainen elintarvikealalla toimiva yritys voisi olla todella hyvä asiakas Helsingin KTK yhdistykselle.
Miksi Helsingin KTK ei panosta markkinointiin , ei voi kuin ihmetellä??
- Anonyymi
Oon kyllä kyseisen combinaatin osakas. Kai ollut jotain viistoista vuotta.
Toista yhtä loivasti tulevaisuuteen suhtautuvaa Oytä ei kohdalle ole osunut.
Olen tulkinnut asian niin, ettei tarvitse. Rahaa on ja jälkeläisille ei jätetä.
Ne on hukanneet mun yhteystiedotkin aikojen saatossa. Yhtiötiedotteet saan mutkan kautta!
Joskus muinoin oli ajatusta kehitellä yhteistä toimintaakin mutta nihkeä suhtautuminen liikeideaan johti nykyiseen ratkaisuuni. Teen sen homman kokonaan itse. Tai siis kirjanpitäjä on ulkopuolinen, laskutus yms. omaa.
Myynti ei oo mun vahvuus, kuski vaan oon.
Kotisivujakaan ei enää kun operaattorit vaihtuneet monta kertaa ja nykyinen ei tarjoa palvelua.
Puhelimella ja maililla ynnä asiakkaiden intraneteillä mennään.
9 tuntia/viisi päivää viikossa ajoa täyttyy, liikevaihto vajaa 0,2 k€ ja voittoa itselleni riittävästi.
Yhdellä kuustoistmetrisellä.
Tämä vain esimerkkinä aloittelevalle tallaajalle.
Rahtihomma ei ole avaruustiedettä.
Mutta homman pitää olla läpinäkyvää, joka suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256