Helminauha

menkää kattoo

Kannattaa käydä tsekkaamassa Helminauha niminen orkesteri. Aivan mahtavaa musiikkia ja laulaja osaa laulaa kuin mies eikä mikää vikisijä. Kitarasauditkin on suht kohdallaan. Ei tuu salsapaskaa eikä oikeen muitakaan lattareita. Ainakan kaiken iltaa. Tunnelma on ihan toista kuin pekkaniskasinitaivasfinkkuilloissa. Rehellinen aito tunnelma siis.

50

3629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekäettä

      Mä tykkään molemmista! Mitäs siihen sanot?

      • tytpy

        Tykkään makaronilaatikosta! MItäs siihen sanot! niih!?

        Vittumitäsakkiiiiii!


    • Teeriharjulle 12.10.

      Upea orkesteri on Helminauha. Sain tanssia aivan mahtavat rumbat, kun viimeksi olin heidän keikallaan. Ja mitkä hitaat valssit a la Kari Tapio, nam nam. Musiiikki on erittäin tanssittavaa ja monipuolista, joten suosittelen. Todella miehekäs ääni solistilla, vau!!!!!

      • Anonyymi

        Kyllä! Ne jotka tykkäävät/osaavat nauttia monipuolisesta tanssimusiikista. Varmasti nauttivat HELMINAUHAN soitosta


    • Yksi ääni

      molemille bändeille, aivan mahtavia molemmat.

    • tanssija-

      Oletteko eksyneet katsomaan KinoJakea...aivan mieletön musiikki ja tunnelman kohottaja kerrassaan ;F

      • Lisää KinoJakea

        Kerran kesällä 2010 eksyin ja senjälkeen aina kun vain säällisen matkan päässä soittaa (< 150 km) niin hakeudun paikalle, tottakai.

        Todella ammattimainen bändi joka soittaa monipuolista hyvää tanssimusiikkia pilke simissä. Ja viulu tanssibändissä on aivan ykkösjuttu, kaappaisivatpa vielä matkaan yhden fonistin niin pakka olisi täydellinen.


      • Ei enää ikinä
        Lisää KinoJakea kirjoitti:

        Kerran kesällä 2010 eksyin ja senjälkeen aina kun vain säällisen matkan päässä soittaa (< 150 km) niin hakeudun paikalle, tottakai.

        Todella ammattimainen bändi joka soittaa monipuolista hyvää tanssimusiikkia pilke simissä. Ja viulu tanssibändissä on aivan ykkösjuttu, kaappaisivatpa vielä matkaan yhden fonistin niin pakka olisi täydellinen.

        Melkosta kuraa on kyllä tuo soitto.


      • ei setapa onneksi
        Ei enää ikinä kirjoitti:

        Melkosta kuraa on kyllä tuo soitto.

        sulle, Ei enää ikinä...ite oot kuralla, ja mitähän sulle sais olla, et tuo kuratauti helpottais seuraaviin tansseihin


      • Kakkosbändinä menee
        Lisää KinoJakea kirjoitti:

        Kerran kesällä 2010 eksyin ja senjälkeen aina kun vain säällisen matkan päässä soittaa (< 150 km) niin hakeudun paikalle, tottakai.

        Todella ammattimainen bändi joka soittaa monipuolista hyvää tanssimusiikkia pilke simissä. Ja viulu tanssibändissä on aivan ykkösjuttu, kaappaisivatpa vielä matkaan yhden fonistin niin pakka olisi täydellinen.

        Joo, hyvin sanottu tuo ammattimainen. Ammattilaisiksi heitä ei tosiaankaan voi taitojen osalta sanoa. Eikä soittaminen kai olekaan kuin harrastus heille.


      • Anonyymi

        Kinojake on lopettanut valitettavasti.


    • Oltiin mukana..

      Joo. Olivat Kouvolan Kuntsilla viime la. Toisena orkesterina La Strada.
      Molemmat hyviä . Hyviä ja piristäviä orkestereita molemmat.
      La Stradalla hieman paremmat lattarit.
      Helminauhan loppuillalla kappaleita hieman liian taiteellisia tanssikappaleiksi mutta
      kauniita kappaleita kuitenkin ja upeita esityksiä.
      Kyllä näillä uudemmilla orkestereilla on raikasta esitystä verrattuna noihin
      jo vähän ummehtuneisiin ikuisuusporukoihin.

    • Yksi ääni

      Kiitos vinkistä tanssija- ja Oltiin mukan nimimerkit. Itse olen KinoJakea ja La Strada bändejä vältellyt. Täytyy mennä katsomaan ja tanssimaan heti kun ovat täälä mansen suunnalla.

    • annastiina_567

      Mää tykkään. Hyvin soittavat ja Markus laulaa komiasti.

    • vaihtoehtoja on

      joo, kävin ja käyn vastakin , mut sun mielipide ei merkkaa täällä yhtään mitään ja sulle kerro mitkä muut on parempia ,tai huonompia, ja kuka nyt aina illasta toiseen tanssis yhen ja saman orkan tahtiin...pönttöpää

    • rinsessaruusunen_

      Se Markus on tosi komee

    • ~Katie~

      En kyllä sanoisi että lattarit on surkeita, itse pidän lattareista enemmän kuin vakioista. Mutta tietyn kanssa tykkään vetää ihan tavan foxtrottia, kun osaa tuoda siihen mukavan lisän..

      Sinitaivas on aivan mahtava bändi, ottaen huomioon sen että soittavat kaikille jotain. Mutta parhaat salsat tuovat lavalle FBI-Beat. ;)

      • hannu...

        Katien kanssa samaa mieltä. Sinitaivas on ehdottomasti yksi parhaita, siitä ei pääse mihinkään. Pijilla on rento ja iloinen ote soittamiseen, ja se tekee tanssimissesta hauskaa.
        Helminauhan soitto on aivan liian raskasta ja jäykkää, vaikka muuten hommansa osaavat.


    • Helmiäiset nähnyt

      Käyty katsomassa. Ei mitään ihmeellistä eikä mieleenpainuvaa.

      • Myös nähnyt

        Samanlaiset fiilikset jäi minulle. Ihan Ok tanssibändi, mutta ei mitenkään erityinen. Vahva vaihtoehto, jos kiinnostavampi orkka esiintyy liian kaukana. Kahden orkan tanssi-illassa oikein hyvä kakkosbändi.


    • latosaaressa

      Mielestäni aivan kelpo tanssiorkesteri, itse pidän tärkeänä hyvää laulajaa (esim. pekka niskan pojat, souvarit) ja helminauhaltakin semmoinen löytyy. soittivat ainakin lokakuussa pohjanmaalla selkeitä rytmejä, jotka sopi tavalliselle tallaajalle. itse jätänkin suosiolla sinitaivastyyppiset tanssi-illat väliin..

      • en usko korviani

        Siis ihan oikeasti sanot, että pnp:ssä ja souvareissa on hyvä laulu??? Voi jumalauta mitä puppua se on. Opetelkaa ihmiset kuuntelemaan, mikä on hyvää laulua. Huhhuh


    • Gisellelove
      • ..................

    • Marjaliina22

      Sunnuntaina paikallisella tanssitalolla nähty, ja tanssitettaviakin oli jopa yllättävän hyvin paikalla! Poikien musiikki oli mukavan monipuolista, ja volumet kohdillaan

      • nukahtanut

        Kyllä oli raskasta ja laahaavaa soitantaa.


      • kosti3
        nukahtanut kirjoitti:

        Kyllä oli raskasta ja laahaavaa soitantaa.

        siis aivan perseestä


      • peräheikki
        nukahtanut kirjoitti:

        Kyllä oli raskasta ja laahaavaa soitantaa.

        ja sinä olet homo


      • kosti joukolle
        peräheikki kirjoitti:

        ja sinä olet homo

        Helminauhahomo, taas on päästy asian ytimeen. Se, että ollaan eri mieltä ilmaistaan sanomalla, että sinä olet homo. Sinä olet romo.


      • sikatopi3
        kosti joukolle kirjoitti:

        Helminauhahomo, taas on päästy asian ytimeen. Se, että ollaan eri mieltä ilmaistaan sanomalla, että sinä olet homo. Sinä olet romo.

        Helminauhassa kaikki on homoja


      • Homo Sika Topi
        sikatopi3 kirjoitti:

        Helminauhassa kaikki on homoja

        Mutta kaikissa homoissa ei ole helminauhoja, Homo!!


      • selvennystä kiitos;D
        Homo Sika Topi kirjoitti:

        Mutta kaikissa homoissa ei ole helminauhoja, Homo!!

        Millainen on itämainen eli ns mahatanssi?:)
        Trolleja hoomoilalle DX ()"#€%&/()=


    • GiselleLove

      Aivan ihana!!!!

      • sisilissko

        Tanssittavaa, toimii!! Kesän keikkoja jo odotellessa


    • Pekka Ö

      Tanssiorkesteri on parhaimmillaan ilman solistia ja taitavalla rumpalilla varustettuna.

    • Ei ihmeellinen bändi

      Minun mielestäni aivan yliarvostettu porukka. Ei pysy biiseissä temmot ja soitto ei muutenkaan ole mitenkään erikoista. Laulaja ihan ok.

      • Nils

        Aivan samaa mieltä ja eikä se laulajakaan nyt mikään erikoinen ole!


      • Kenen ihme

        Käyttötarkoitukseen nähden yksi parhaista bändeistå. "Asiantuntijat" haluavat luonnollisesti erottautua joukosta.


      • fanitustako
        Nils kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä ja eikä se laulajakaan nyt mikään erikoinen ole!

        No ainahan voit fanittaa juoppo-kyöstiä tai kimittävää kaikki kelpaa sinitaivasta. Tai ehkä haluaisit että potenssia kohottava syke tekisi paluun?


    • Lattareitaainakiitos

      Kerran kuultuna Helminauhasta jäi hyvinkin positiivinen mielikuva. Siksi että tuli myös salsaa ja täydellä kattauksella muita lattareita, jos ei bändiltä niin taukojen aikana. Silloin ei haittaa, vaikka tulee muiden iloksi yhdet humpat, tangot, polkat ja masurkat.

      • Tanssin Ystävä

        Parasta mitä tähän asti on kuultu, toiset niin jo kuluneita. Pidän heidän tyylistään esittää musiikkia suomen tanssivalle kansalle. Tsemppiä pojat


    • Solisteissa tasoa

      Koin talven parhaat tanssit Kartanokievarilla kun Helminauha ja In The Mood silistina Suvi Karjula oli esiintymässä. Koko ilta oli menoa ja meininkiä.

      Laulusolistit kummassakin orkesterissa aivan upeita - Ola ja Laila tasoa!
      Porukkaa oli pikkasen liikaa, ja lämminkin oli.

    • nainen 61+

      Helminauhan tansseissa oli "jalan alle menevästi" ihana cha-cha Perfidia, rumbaa, salsaa, uusia ja vanhoja tangoja, helposti tanssittavasti soitettuja hitaita valsseja-MONTA, jive perusvalsseja, foksia, buggia,triolimusiikkia, jopa masurkka. Kuinka ihmeessä kaikki se yhden tanssi-illan aikana.
      Kiitos Tyrnävä hienosta tanssi-illan järjestämisestä.

    • Äinään Miäs

      Nitrodiscoon eikä ikinä pois.

    • Kesäretkellä

      Mitenkään väheksymättä Niskoja ja Finkkuja niin joo-o, olen kuullut Helminauhaa yhden kerran toissakesänä ja olin intona hyvistä, raikkaista, uudenlaisista vanhojen biisien sovituksista. Se, että osaa soittaa toisella, uudella tavalla sitä vanhaa tuttua kamaa, mitä kaikki tanssiorkat veivaavat, on merkki osaamisesta, oikeesti osaamisesta.

      Hmmm, toivottavasti se nyt sitten oli po. orkesteri. Näitä nimiä kun on niin helwaatan paljon, ettei perässä pysy kun ei tanssipaikkojen kalustoon kuulu - enää.

    • Kalle fani
    • ripoffi

      Helminauha - Matka
      Yö - Kiitos ja kunnia

      • Kunnomiehentansseja

    • Anonyymi

      Oman kokemukseni mukaan orkesteri kaipaisi uusia biisejä ja hieman enemmän potkua esiintymisen. Ovat esittäneet jo vuosikausia samoja biisejä. Vanhusten iltapäivätansseihin sopivaa tuo nykymeno heillä.
      Siispä ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Eli perus naama nurrulla soittoa.
        Mitä sitä settiä vaihtamaan kun valtaosa vanhusväestä tuskin muistaa edellistä kappaletta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe