WILLE SALONEN

maisemiin..

Omistan kyseisen romaanitaitelian Järvimaisemataulun koko 130x90cm se on ostettu 1970 ja oli hänen viimeisiä maalauksiaan ennen kuolemaansa, tietojeni mukaan hän asui tampereella ja oli alallaan tunnettu taiteilia, myyn taulu saatuani sen perintönä ja suuren koon takia ei ole sille paikkaa, kysyn bugowskilta taulun hintaa ja siellä sanottiin että yli 1000€ on sen arvo, joten arvoisat ROMAANIT nyt olis teidän sukulaisen maalaama taulu myynnissä, ottakaa yhteys niin kerron lisää! p. 0503091861 ps. taulu on huippu hieno ja virjeetön!

11

5836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sinua

tietämätöntä. Romaani on laaja proosamuotoinen, sepitteellinen kirjallinen teos. Romani- Nyt puhutaan Suomen etnisestä vähemmistöryhmästä.

• tunsin hänet

ville oli valkolainen

• mais...

no sitten minulle on kerrottu väärin, mutta tilannehan ei muutu mikskään kiitos tiedoista!

• maesemii..
        mais... kirjoitti:

no sitten minulle on kerrottu väärin, mutta tilannehan ei muutu mikskään kiitos tiedoista!

oliko willellä sitten vaimona kaale joten se varmaan sotkettu siinä asiat väärin, kertoite ken tietää kiitos!

• tuttu wille

tunsin willen hyvin hän oli valkolaisia mutta oli naimisissa romanin kanssa joka oli minun serkku olen kiinostunut ostamaan taulun mikäli päästään hinnasta sopuun wille asui muuten ruotsissa hänen vaimonsa nimi oli hilja

• päästään, päästään

1200 €.

• maise...
        päästään, päästään kirjoitti:

1200 €.

oliko tämä tarjous taulusta? 1200€ jos on niin aika lailla lähellä olemme hintaa!

• eläpä innostu

Kyllä oli. Mutta siitä vähennetään vielä matkakulut ym, kun tuo "viinijärvi" on niin kaukana.

• taulukauppias1

meilläkin roikkuu seinälle salosen willen yksi iso taulu joka olis kaupan..
      löytyy huutonetistä w salonen haulla!!!!
      todella upea maisemakuva onkin.
      taitaa olla kyllä huutonetissä liian halvalla kaupan,ku osta heti hinta ompi vain 600€.
      soittaa saa jos haluu taulun ostaa numeroon 0402412038.
      t.jarno kaukonen

• behm

Minulla olisi seinällä Ivan salosen maalaus,eikö hän ole Villen poika? Kiinnostaisi saada tietää tämän taulun hinta arvio.

• ramonaaa

Minulla riippuu seinälä möhö maha mertsin avanne pussi nauraaaaa tarjotkaa tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53