Omistan kyseisen romaanitaitelian Järvimaisemataulun koko 130x90cm se on ostettu 1970 ja oli hänen viimeisiä maalauksiaan ennen kuolemaansa, tietojeni mukaan hän asui tampereella ja oli alallaan tunnettu taiteilia, myyn taulu saatuani sen perintönä ja suuren koon takia ei ole sille paikkaa, kysyn bugowskilta taulun hintaa ja siellä sanottiin että yli 1000€ on sen arvo, joten arvoisat ROMAANIT nyt olis teidän sukulaisen maalaama taulu myynnissä, ottakaa yhteys niin kerron lisää! p. 0503091861 ps. taulu on huippu hieno ja virjeetön!
WILLE SALONEN
11
5836
Vastaukset
- Voi sinua
tietämätöntä. Romaani on laaja proosamuotoinen, sepitteellinen kirjallinen teos. Romani- Nyt puhutaan Suomen etnisestä vähemmistöryhmästä.
- tunsin hänet
ville oli valkolainen
- mais...
no sitten minulle on kerrottu väärin, mutta tilannehan ei muutu mikskään kiitos tiedoista!
- maesemii..
mais... kirjoitti:
no sitten minulle on kerrottu väärin, mutta tilannehan ei muutu mikskään kiitos tiedoista!
oliko willellä sitten vaimona kaale joten se varmaan sotkettu siinä asiat väärin, kertoite ken tietää kiitos!
- tuttu wille
tunsin willen hyvin hän oli valkolaisia mutta oli naimisissa romanin kanssa joka oli minun serkku olen kiinostunut ostamaan taulun mikäli päästään hinnasta sopuun wille asui muuten ruotsissa hänen vaimonsa nimi oli hilja
- päästään, päästään
1200 €.
- maise...
päästään, päästään kirjoitti:
1200 €.
oliko tämä tarjous taulusta? 1200€ jos on niin aika lailla lähellä olemme hintaa!
- eläpä innostu
Kyllä oli. Mutta siitä vähennetään vielä matkakulut ym, kun tuo "viinijärvi" on niin kaukana.
- taulukauppias1
meilläkin roikkuu seinälle salosen willen yksi iso taulu joka olis kaupan..
löytyy huutonetistä w salonen haulla!!!!
todella upea maisemakuva onkin.
taitaa olla kyllä huutonetissä liian halvalla kaupan,ku osta heti hinta ompi vain 600€.
soittaa saa jos haluu taulun ostaa numeroon 0402412038.
t.jarno kaukonen - behm
Minulla olisi seinällä Ivan salosen maalaus,eikö hän ole Villen poika? Kiinnostaisi saada tietää tämän taulun hinta arvio.
- ramonaaa
Minulla riippuu seinälä möhö maha mertsin avanne pussi nauraaaaa tarjotkaa tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789