Hei!
Tarvitsetko lapselle/lapsillesi kotiin lastenhoitajaa osa-tai kokopäiväisesti? .
Olen 17 vuotias tyttö, täytän joulukuussa 18.
Pidän toista välivuotta, sillä opiskelut ei nyt tällähetkellä oikein maistu ja etsin töitä nimenomaan lastenhoitajana, sillä lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni.
Olen siis erittäin lapsirakas, oma-aloitteinen, päihteetön ja ennenkaikkea luotettava!
Nautin paljon lasten kanssa vietetystä ajasta ja olen motivoitunut antamaan lapselle mahtavia muistoja lapsuudestaan.
Pidän myös ulkoilemisesta säällä kuin säällä!
Työkokemusta minulla on paljon, lastenhoidon parista nekin.
Olen hoitanut naapuriperheessä n.yli vuoden verran viittä iältään 1-6 vuotiasta lasta, sekä n. puoli vuotta toisessa perheessä kahta alle kouluikäistä lasta.
Minulla on myös paljon kokemusta monista, monista
tuttavaperheistä, joissa olen kaikenikäisiä, pieniä sekä isompiakin lapsia
hoitanut ja tiedän miten pienten, sekä isompien lasten kanssa toimitaan.
Tulen siis hyvin toimeen kaikenikäisten lasten kanssa!
Voin tarvittaessa antaa suosittelijoiden yhteystiedot.
Otathan pian yhteyttä, niin kerron lisää! :)
sofku_94@hotmail.com
Lastenhoitaja- Riihimäki!
sssofku
2
162
Vastaukset
- äitees
Mee takas koulun penkille lintsari.Ei kukaan halua tollasta, joka ei kouluaan käy loppuun.
- sssofku
Itseasiassa sain jo töitä!:) eise koulunkäynti aina merkkaa joka asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4264978Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262033- 1461690
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751385Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151316Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801221Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181209Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701138- 701118
- 381060