tekeekö 150cc mönkijäl mitää? kulkeekohan lumes?
mönkijä 150cc
5
1670
Vastaukset
- dfhh
No ei niillä kuutioilla ole merkitystä lumessa kulkemiseen.
-Umpihangessa ei mene edes neliveto
-Kevyt pysyy hangenpäällä helpommin
-Renkaiden koolla on merkitystä (pintapaine)- mika
jos on minkälainen onks mönkiälhelppo ajaa en oo ennen ajanu
- amis
mika kirjoitti:
jos on minkälainen onks mönkiälhelppo ajaa en oo ennen ajanu
Olen ite ajanut Yamaha Kodiak 450:tä. Eihän siinä ajamisessa tarvitse muistaa muuta kuin että säilyttää koneen tasapainon kalllistelemalla ylävartaloa aina oikeaan suuntaan... Todella helppo ajaa, ainakin jos on selvä polku... Talviajosta en osaa sanoa mitään...
- LC 150
Moro
Riippuu hieman mitä 150cc mönkijää tarkoitat.
Eli kokoeroja noissakin on. Ehdottomasti kannataa olla pakillinen. Yksi halmimmista ja samalla suurirunkoisimmista/renkaisimmista on
Allaolevan maahantuoma mut lienee myyty loppuun koska ei löydy enään valikoimista:
http://www.glanspower.fi/index.php
Täältä löytyy viel ainaskin netin perusteella sama vehje:
http://sivut.koti.soon.fi/taistot/monkijat.html
Minulla on tu ollut nyt 2,5kk toiminut täysin ongelmitta. On ok yksin ajaessa myös suolla menee suht hyvin. Välitykset hyvät tielle mut maastoon sais olla tiheämmät. Lumesta ei kokemusta. Minulla on tuohon puskulevy 100cm sekä itse tehty laitesoviterunko edessä. Ketjut ja takapaino on viel tekemättä talveksi. Varaosien saatavuus voi olla vaikeaa. Mm hammasratas ja ketju ei vastaa länsimaisia standardeja ja niitä on vaikea saada mistään ellei vaihda kaikkia kerralla. Itse mm. tein itse kiinnityisreikien osalta Honda 600:sen takarissasta uuden isompipiikkisen, viel pitäs jatkaa ketjua 4pykälää lähin länsimaalainen ketju on muuten 525 mutta senkään ketjujako ei ole täysin sama.
Moottorin osia ei saane mistään eli kun kone hajoo se täytyy vaihtaa uuteen!!!
Glansiin ei kauppiaana kannata luottaa lupaa vaikka kuun taivaalta mutta toimitusajat jopa 4kk ennenkun tavara on sinulla kotona perii kyl mielellään ennakkomaksua yms...- mika
piti olla pakki mut ei ollukkaaa höh toimiskohan jos rakentas siihen mönkijää takalanan mönkijäni on variaattori vaihteinen kaasuttaminen hoituu vivulla onko hassuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847