Sly trilogy

Slyn ostaja

Nonii olis nyt tässä tarkoitus ostaa toi Sly trilogy mutta ei näytä netistä mistään löytyä ei ees käytettynä,
Yks päikka mistä löyty oli Coolshop mutta en oikeen usko että niitä on sielläkään vaikka niin siinä lukee että on varastossa
Mutta jos joku löytää jonkun hyvän luotettavan sivun missä niitä on ni vois linkin laittaa kiitos.

11

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

Storessa 19,95, "mut en oikeen usko et sieltäkään saa",
      ei ainakaan käytettynä!

• trdfgnhj

Storesta saa tosiaan halvalla. 20€ storessa on jo hyvä hinta kun otetaan huomioon että se sisältää kaikki 3 osaa, toki saa ne osat erikseenkin ostettua jolloin hinta tipahtaa mutta sinä päätät.

• vitun homo jonne

Ja mikshän niitä ei ois Choolshopissa. Ne päivittävät sivuston ainakin kerran päivässä...

• vccvcv

Ei löydy? Ja paskat

• pekaaah

´tietääkö kukaan saako mistään sly trilogyä suomenkielisenä käytettynä/uutena

• HHeeeeeeeeeeeeeeeeee

Samaa minäkin mietin..... Löytyykö enään mistään kaupoista? Olen käynyt prismasta ym. kattelemassa, muttei ole näkynyt. Tarvitsisi joululahjaksi hommata, mutta tää turha etsiminen vaan turhauttaa! Ihmettelen miksei jouluksikaan voisi niitä varastoja täydentää>:(

• poika920

Oon hommaamassa Sly Trilogya ps3:lle Playstation Storesta.. Onko sieltä ostettuna sly 2 & 3;ssa Suomenkieliset duppaukset?

• poika920

up..

• 344343

Kyllä on suomidubit

• poika920

thx bro!

• Sly

Multa taas katosi sly trilogy eikä niitä enää myydä kun vaan jossain playstation network kaupassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1909
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1037
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      854
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      769
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      666
    9. 68
      665
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      664
    Aihe