Nonii olis nyt tässä tarkoitus ostaa toi Sly trilogy mutta ei näytä netistä mistään löytyä ei ees käytettynä,
Yks päikka mistä löyty oli Coolshop mutta en oikeen usko että niitä on sielläkään vaikka niin siinä lukee että on varastossa
Mutta jos joku löytää jonkun hyvän luotettavan sivun missä niitä on ni vois linkin laittaa kiitos.
Sly trilogy
11
569
Vastaukset
- 13+7
Storessa 19,95, "mut en oikeen usko et sieltäkään saa",
ei ainakaan käytettynä! - trdfgnhj
Storesta saa tosiaan halvalla. 20€ storessa on jo hyvä hinta kun otetaan huomioon että se sisältää kaikki 3 osaa, toki saa ne osat erikseenkin ostettua jolloin hinta tipahtaa mutta sinä päätät.
- vitun homo jonne
Ja mikshän niitä ei ois Choolshopissa. Ne päivittävät sivuston ainakin kerran päivässä...
- vccvcv
Ei löydy? Ja paskat
- pekaaah
´tietääkö kukaan saako mistään sly trilogyä suomenkielisenä käytettynä/uutena
- HHeeeeeeeeeeeeeeeeee
Samaa minäkin mietin..... Löytyykö enään mistään kaupoista? Olen käynyt prismasta ym. kattelemassa, muttei ole näkynyt. Tarvitsisi joululahjaksi hommata, mutta tää turha etsiminen vaan turhauttaa! Ihmettelen miksei jouluksikaan voisi niitä varastoja täydentää>:(
- poika920
Oon hommaamassa Sly Trilogya ps3:lle Playstation Storesta.. Onko sieltä ostettuna sly 2 & 3;ssa Suomenkieliset duppaukset?
- poika920
up..
- 344343
Kyllä on suomidubit
- poika920
thx bro!
- Sly
Multa taas katosi sly trilogy eikä niitä enää myydä kun vaan jossain playstation network kaupassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34822Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743