Nonii olis nyt tässä tarkoitus ostaa toi Sly trilogy mutta ei näytä netistä mistään löytyä ei ees käytettynä,
Yks päikka mistä löyty oli Coolshop mutta en oikeen usko että niitä on sielläkään vaikka niin siinä lukee että on varastossa
Mutta jos joku löytää jonkun hyvän luotettavan sivun missä niitä on ni vois linkin laittaa kiitos.
Sly trilogy
11
473
Vastaukset
- 13+7
Storessa 19,95, "mut en oikeen usko et sieltäkään saa",
ei ainakaan käytettynä! - trdfgnhj
Storesta saa tosiaan halvalla. 20€ storessa on jo hyvä hinta kun otetaan huomioon että se sisältää kaikki 3 osaa, toki saa ne osat erikseenkin ostettua jolloin hinta tipahtaa mutta sinä päätät.
- vitun homo jonne
Ja mikshän niitä ei ois Choolshopissa. Ne päivittävät sivuston ainakin kerran päivässä...
- vccvcv
Ei löydy? Ja paskat
- pekaaah
´tietääkö kukaan saako mistään sly trilogyä suomenkielisenä käytettynä/uutena
- HHeeeeeeeeeeeeeeeeee
Samaa minäkin mietin..... Löytyykö enään mistään kaupoista? Olen käynyt prismasta ym. kattelemassa, muttei ole näkynyt. Tarvitsisi joululahjaksi hommata, mutta tää turha etsiminen vaan turhauttaa! Ihmettelen miksei jouluksikaan voisi niitä varastoja täydentää>:(
- poika920
Oon hommaamassa Sly Trilogya ps3:lle Playstation Storesta.. Onko sieltä ostettuna sly 2 & 3;ssa Suomenkieliset duppaukset?
- poika920
up..
- 344343
Kyllä on suomidubit
- poika920
thx bro!
- Sly
Multa taas katosi sly trilogy eikä niitä enää myydä kun vaan jossain playstation network kaupassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194