Sly trilogy

Slyn ostaja

Nonii olis nyt tässä tarkoitus ostaa toi Sly trilogy mutta ei näytä netistä mistään löytyä ei ees käytettynä,
Yks päikka mistä löyty oli Coolshop mutta en oikeen usko että niitä on sielläkään vaikka niin siinä lukee että on varastossa
Mutta jos joku löytää jonkun hyvän luotettavan sivun missä niitä on ni vois linkin laittaa kiitos.

11

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

Storessa 19,95, "mut en oikeen usko et sieltäkään saa",
      ei ainakaan käytettynä!

• trdfgnhj

Storesta saa tosiaan halvalla. 20€ storessa on jo hyvä hinta kun otetaan huomioon että se sisältää kaikki 3 osaa, toki saa ne osat erikseenkin ostettua jolloin hinta tipahtaa mutta sinä päätät.

• vitun homo jonne

Ja mikshän niitä ei ois Choolshopissa. Ne päivittävät sivuston ainakin kerran päivässä...

• vccvcv

Ei löydy? Ja paskat

• pekaaah

´tietääkö kukaan saako mistään sly trilogyä suomenkielisenä käytettynä/uutena

• HHeeeeeeeeeeeeeeeeee

Samaa minäkin mietin..... Löytyykö enään mistään kaupoista? Olen käynyt prismasta ym. kattelemassa, muttei ole näkynyt. Tarvitsisi joululahjaksi hommata, mutta tää turha etsiminen vaan turhauttaa! Ihmettelen miksei jouluksikaan voisi niitä varastoja täydentää>:(

• poika920

Oon hommaamassa Sly Trilogya ps3:lle Playstation Storesta.. Onko sieltä ostettuna sly 2 & 3;ssa Suomenkieliset duppaukset?

• poika920

up..

• 344343

Kyllä on suomidubit

• poika920

thx bro!

• Sly

Multa taas katosi sly trilogy eikä niitä enää myydä kun vaan jossain playstation network kaupassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe