sain vast ikään tuon puhelimen tuttavaltani, ja tosin akkuhan tossa on oikein onneton. Eli kysymys kuuluu saako viellä gigantista tai muista tälläsisä paikoista nienään tohon malliin sopivia akkuja?
Laittakee myös vaik jotain linkkejä joista voi tilatakkin.
Sitten mietin, että kun nokian E7:kassahan on ominaisuus mobiilidata, jonka voi sulkea, ettei se tykitä ylimääräistä laskua kun kerrran kävi niin kun se oli päällä. Onko tässä mitään sellaista ettei se tykitä ylimääräisiä, tosin nyt mulla on liittymäni lisänä 4.99€ hintainen pikkunetti yhteys, mutta pelottaa silti jos alkaa tulemaan hirveitä laskuja. Neuvoa kaipailisin. En oo tekniikan ihmelapsi :)
Sony ericsson mini pro/akku jne
4
198
Vastaukset
- akkuliinit
kyse on xperia mini prosta sitten
Gigantista ei saa tuohon malliin sopivaa tehokkaampaa akkua.
Mutta näissä nettikaupoissa näyttäisi olevan siihen sopivia akkuja myynnissä:
http://www.subtel.fi/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&artnum=100974&adword=fi-google/Adwords FI/100974/xperia mini pro akku&amktid=4226522697183310
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=sony xperia mini pro battery
Laadusta tai turvallisuudesta en osaa sanoa.
Kyseisessä mallissa on datansulkemis toiminto. Se löytyy Androidin yläpalkista.- akkuliinit
kiitoksia sinulle avusta :) linkit tulee tarpeen
- China Tehoakku!
Akku on puhelimissa käyttötavaraa, ikävä vaan että uusimmissa ja vanhoissakin iphoneissa se on niin paska vaihtaa itse!
Ps. kiinasta saa nykyteknologian akkuja kohtuu hintaan posteineen!
kestää jopa tuplat siihen orginaalin verrattuna!
mm Xperia Ray saa puhua kohtuu puheluja ja normaalia käyttöä viikon yhdellä latauksella!
se alkaa olla ihan kohdallaan!
Vieläpä kun se on orginaalin kokoinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673