1,2tsi 77kw pääseekö alle5L?

Bensa 1,2tsi 120hv

Kun ajellaan maanteillä 100-80 nopeusrajoitus alueella. Polosta oli tuulilasissa testi ja siitä ei oikein päässyt jyvälle semmoisia äärikulutusten rajoja.
Kulutus näyttelee myös tärkeää osaa valinnassa ja ehkä myös 1,6tdi tulee kyseeseen mutta en oikein pidä dieseleistä. Millähän annoksella ne kulkee?

Jakoketju vidduilijat älkööt vaivautuko, osaan vaihdattaa ajoissa ketjun ihan omasta pussista kun hetki tulee jos tulee.

3

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi poloilija

      Minulla on 1,2 51 kW, jolla pari kertaa päässyt 5,0-alkuiseen lukemaan. Toisaalta ei tule ihan koko ajan kulutusta mitattua. Ajelen ennakoiden ja muutenkin taloudellisuutta korostaen, joskin otan nopeusmittariin 10 rajoitukseen nähden. Renkaina kaiketi mahdollisimman pihit matalan vierinvastuksen kumit 175/70R14-koossa, kapeampia ei taida saadakaan.

      Ylimääräistä tavaraa ei ole mukana ja ajan aina yksikseni.

      • enkelipirulammasleij

        Aika eri maailmasta 51kw ja 77kw ei oikein ole mitään yhteistä asialla.
        Osto hinnassa tietysti eroa ja vakuutuksessa mutta hermo palaa täydellisesti voimattoman auton ratissa . Kuklutus on kuitenkin samaa tasoa ilmeisesti voimattomassa autossa.


      • uusi poloilija
        enkelipirulammasleij kirjoitti:

        Aika eri maailmasta 51kw ja 77kw ei oikein ole mitään yhteistä asialla.
        Osto hinnassa tietysti eroa ja vakuutuksessa mutta hermo palaa täydellisesti voimattoman auton ratissa . Kuklutus on kuitenkin samaa tasoa ilmeisesti voimattomassa autossa.

        Minulla on kokemusta 51 kW:sen Polon ratissa yli 100 tkm, eikä voimattomuuden takia ole "hermo palanut" kertaakaan. Auto ei ole minulle raivoamisen väline ja kilpa-ajon jätän suljetuille radoille asiasta kiinnostuneille. Millä kilometreillä sinulla paloi, vai oliko väitteesi vain kuvitelmaa (kuten olettaa sopii)?

        Aloittaja oli erittäin kiinnostunut kulutuslukemista, joten kerroin asiallisesti omastani. Eipä tässä ketjussa ruuhkaksi asti niitä tsi:n kulutuslukemia ole kirjoitettu. Luulisi ettei viestini kovasti häiritse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe