Kun ajellaan maanteillä 100-80 nopeusrajoitus alueella. Polosta oli tuulilasissa testi ja siitä ei oikein päässyt jyvälle semmoisia äärikulutusten rajoja.
Kulutus näyttelee myös tärkeää osaa valinnassa ja ehkä myös 1,6tdi tulee kyseeseen mutta en oikein pidä dieseleistä. Millähän annoksella ne kulkee?
Jakoketju vidduilijat älkööt vaivautuko, osaan vaihdattaa ajoissa ketjun ihan omasta pussista kun hetki tulee jos tulee.
1,2tsi 77kw pääseekö alle5L?
3
240
Vastaukset 3
- uusi poloilija
Minulla on 1,2 51 kW, jolla pari kertaa päässyt 5,0-alkuiseen lukemaan. Toisaalta ei tule ihan koko ajan kulutusta mitattua. Ajelen ennakoiden ja muutenkin taloudellisuutta korostaen, joskin otan nopeusmittariin 10 rajoitukseen nähden. Renkaina kaiketi mahdollisimman pihit matalan vierinvastuksen kumit 175/70R14-koossa, kapeampia ei taida saadakaan.
Ylimääräistä tavaraa ei ole mukana ja ajan aina yksikseni.- enkelipirulammasleij
Aika eri maailmasta 51kw ja 77kw ei oikein ole mitään yhteistä asialla.
Osto hinnassa tietysti eroa ja vakuutuksessa mutta hermo palaa täydellisesti voimattoman auton ratissa . Kuklutus on kuitenkin samaa tasoa ilmeisesti voimattomassa autossa. - uusi poloilija
enkelipirulammasleij kirjoitti:
Aika eri maailmasta 51kw ja 77kw ei oikein ole mitään yhteistä asialla.
Osto hinnassa tietysti eroa ja vakuutuksessa mutta hermo palaa täydellisesti voimattoman auton ratissa . Kuklutus on kuitenkin samaa tasoa ilmeisesti voimattomassa autossa.Minulla on kokemusta 51 kW:sen Polon ratissa yli 100 tkm, eikä voimattomuuden takia ole "hermo palanut" kertaakaan. Auto ei ole minulle raivoamisen väline ja kilpa-ajon jätän suljetuille radoille asiasta kiinnostuneille. Millä kilometreillä sinulla paloi, vai oliko väitteesi vain kuvitelmaa (kuten olettaa sopii)?
Aloittaja oli erittäin kiinnostunut kulutuslukemista, joten kerroin asiallisesti omastani. Eipä tässä ketjussa ruuhkaksi asti niitä tsi:n kulutuslukemia ole kirjoitettu. Luulisi ettei viestini kovasti häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651161Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513567Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437