Kun ajellaan maanteillä 100-80 nopeusrajoitus alueella. Polosta oli tuulilasissa testi ja siitä ei oikein päässyt jyvälle semmoisia äärikulutusten rajoja.
Kulutus näyttelee myös tärkeää osaa valinnassa ja ehkä myös 1,6tdi tulee kyseeseen mutta en oikein pidä dieseleistä. Millähän annoksella ne kulkee?
Jakoketju vidduilijat älkööt vaivautuko, osaan vaihdattaa ajoissa ketjun ihan omasta pussista kun hetki tulee jos tulee.
1,2tsi 77kw pääseekö alle5L?
3
191
Vastaukset
- uusi poloilija
Minulla on 1,2 51 kW, jolla pari kertaa päässyt 5,0-alkuiseen lukemaan. Toisaalta ei tule ihan koko ajan kulutusta mitattua. Ajelen ennakoiden ja muutenkin taloudellisuutta korostaen, joskin otan nopeusmittariin 10 rajoitukseen nähden. Renkaina kaiketi mahdollisimman pihit matalan vierinvastuksen kumit 175/70R14-koossa, kapeampia ei taida saadakaan.
Ylimääräistä tavaraa ei ole mukana ja ajan aina yksikseni.- enkelipirulammasleij
Aika eri maailmasta 51kw ja 77kw ei oikein ole mitään yhteistä asialla.
Osto hinnassa tietysti eroa ja vakuutuksessa mutta hermo palaa täydellisesti voimattoman auton ratissa . Kuklutus on kuitenkin samaa tasoa ilmeisesti voimattomassa autossa. - uusi poloilija
enkelipirulammasleij kirjoitti:
Aika eri maailmasta 51kw ja 77kw ei oikein ole mitään yhteistä asialla.
Osto hinnassa tietysti eroa ja vakuutuksessa mutta hermo palaa täydellisesti voimattoman auton ratissa . Kuklutus on kuitenkin samaa tasoa ilmeisesti voimattomassa autossa.Minulla on kokemusta 51 kW:sen Polon ratissa yli 100 tkm, eikä voimattomuuden takia ole "hermo palanut" kertaakaan. Auto ei ole minulle raivoamisen väline ja kilpa-ajon jätän suljetuille radoille asiasta kiinnostuneille. Millä kilometreillä sinulla paloi, vai oliko väitteesi vain kuvitelmaa (kuten olettaa sopii)?
Aloittaja oli erittäin kiinnostunut kulutuslukemista, joten kerroin asiallisesti omastani. Eipä tässä ketjussa ruuhkaksi asti niitä tsi:n kulutuslukemia ole kirjoitettu. Luulisi ettei viestini kovasti häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673