Piippuja

Herrasmiestupruttaja

Tupakkalain kiristymisen myötä ovat kaikki välineet menneet tiskin alle, eikä esim. piippuja saa enään mistään. Tietääkö joku, onko niitä vielä jossain myynnissä?

14

4376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokujostaivaa

      Netistä olen itse tilannut.

      Toimitus saattaa sivustosta riippuen kestää viikosta neljään, mutta kaikki ovat tulleet. Ja plussaa tekee etenkin Kiinasta tilattaessa että 50e piippuja saa sieltä 4-8 eurolla.

      Googlaamalla tobacco smoking pipes pääsee pitkälle. En viitsi linkkiä laittaa kun en tiedä saako tänne laittaa. Tai no poistakoon ylläpito.
      Dealextreme. Com esimerkiksi.

    • Retkitupruttelija

      Joo, netistä googlaamalla. Itse törmäsin piippuihin kotitavarakaupassa hintaan 19e.

      • Herrasmiestupruttaja

        Kiitos. Näyttävät kotitavarakaupan lahjatavaraosaston koristepiiput ihan aidoilta briar piipuilta. Ilmeisesti niistä saa jotain poistamalla ihan oikean.


    • =DW=

      Jokunen tupakkakauppa voi olla vielä jäljellä. Yks mistä kannattais kysyä on tietenkin Stocmann, sieltä yleensä saa kaiken, mitä herrasmies tarvitsee.

      =DW=

    • kaksi puupäätä...

      Ainakin Helsingissä Stockmann ja saman kadun varrella Havanna Aitta.

      Tai, ainakin ennen myivät...;)

      Minä olen ostanut piiput ja kessut täältä: http://www.danpipe.de/

    • sumbleupon

      Netistä ite oon ostanut. tämmönen on löytynyt ku iisisti.com
      sivut näyttää käteviltä ja paikka luotettavalta. toimittaa espanjasta käsin mutta sivut suomeks joka tekee shoppailusta helpompaa niin tietää mitä sieltä sitten tulee. kandee tsekkaa, ite jumiuduin sivuille parikskymmeneks minuutiks selailemaan.

    • SAS*

      Muistui mieleeni aika kansakouluajoilta, kun tein itse piipun. Piipun pesä porattiin tuuman terällä. Varsi pitkällä pienellä terällä. Muutama ilta siinä vierähti, kun piti salaa tehdä. Jymyä siinä poltettiin ja pahalta maistui.
      En muistaakseni jäänyt kiinni sen verran varovainen olin. Nuorena aloitin tupakkakokeilut, nuorena myös lopetin, 23 vuotiaana.

    • tuhnu, sano!

      Eikös tuo herrasmiestuhnuttelu olekin kielletty?

    • Eräs123

      Kotitavarakaupan piiput ovat aitoja Briarpiippuja, tupakan mainontakiellon takia myyvät ne koristepiippuina.

      • rip kirby

        En jaksa uskoa että olisivat aitoa briaria.

        Jos ovatkin niin ovat huonolaatuista. Laadukasta ei hiekkapuhalleta tai lakata kuten nuo piiput.

        Muualla briar piippujen hinnat on 50 eurosta eteenpäin.

        Briar, eli puu-tai valkokanerva alkaa käymään aika vähiin ja hinnat vaan nousee.


      • Jamsx
        rip kirby kirjoitti:

        En jaksa uskoa että olisivat aitoa briaria.

        Jos ovatkin niin ovat huonolaatuista. Laadukasta ei hiekkapuhalleta tai lakata kuten nuo piiput.

        Muualla briar piippujen hinnat on 50 eurosta eteenpäin.

        Briar, eli puu-tai valkokanerva alkaa käymään aika vähiin ja hinnat vaan nousee.

        Euroopassa on vain yksi isompi tehdas jossa tehdään aitoja Briar piippuja. Esim.
        Dunhill merkkisiä. Ko. tehdas sijaitsee Tsekin tasavallassa, on ollut siellä vuosikymmeniä. Tehdas tekee myös halvempia piippuja samasta materiaalista,
        mutta koska niissä ei ole bändin statusta, ne ovat halvempia. Kotitavarakaupan
        briarit ovat Bonanza merkkisiä.
        Imukappaleita (bakeliittia?) valmistaa euroopassa myös vain yksi tehdas, joka taas on italiassa.
        Halpuus johtunee siitä että ne ovat jo muutaman vuoden vanhaa varastoa. Briarin hinta on tosiaan moninkertaistunut parissa kymmenessä vuodessa. Piiputhan tehdään kyseisen pesaskasvin juuresta.


      • sweet killarney
        Jamsx kirjoitti:

        Euroopassa on vain yksi isompi tehdas jossa tehdään aitoja Briar piippuja. Esim.
        Dunhill merkkisiä. Ko. tehdas sijaitsee Tsekin tasavallassa, on ollut siellä vuosikymmeniä. Tehdas tekee myös halvempia piippuja samasta materiaalista,
        mutta koska niissä ei ole bändin statusta, ne ovat halvempia. Kotitavarakaupan
        briarit ovat Bonanza merkkisiä.
        Imukappaleita (bakeliittia?) valmistaa euroopassa myös vain yksi tehdas, joka taas on italiassa.
        Halpuus johtunee siitä että ne ovat jo muutaman vuoden vanhaa varastoa. Briarin hinta on tosiaan moninkertaistunut parissa kymmenessä vuodessa. Piiputhan tehdään kyseisen pesaskasvin juuresta.

        Tanskassa valmistetaan Stanwell merkkisiä laatu piippuja, Peterson piiput valmistetaan Irlannissa, Savinelli Italiassa....


    • Piiput piilossa

      Tallinkin Baltic Princess laivalla oli piippuja myynnissä ja luulisi suurimpien
      tavaratalojen tupakkaosastolla löytyvän, tai sitten kauppias tilaa tukusta.

    • Anonyymi

      usegele Mansessa myy stanwellpiippuja
      Löytyy niiden sivuilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe