Piippuja

Herrasmiestupruttaja

Tupakkalain kiristymisen myötä ovat kaikki välineet menneet tiskin alle, eikä esim. piippuja saa enään mistään. Tietääkö joku, onko niitä vielä jossain myynnissä?

14

3919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokujostaivaa

Netistä olen itse tilannut.

Toimitus saattaa sivustosta riippuen kestää viikosta neljään, mutta kaikki ovat tulleet. Ja plussaa tekee etenkin Kiinasta tilattaessa että 50e piippuja saa sieltä 4-8 eurolla.

Googlaamalla tobacco smoking pipes pääsee pitkälle. En viitsi linkkiä laittaa kun en tiedä saako tänne laittaa. Tai no poistakoon ylläpito.
      Dealextreme. Com esimerkiksi.

• Retkitupruttelija

Joo, netistä googlaamalla. Itse törmäsin piippuihin kotitavarakaupassa hintaan 19e.

• Herrasmiestupruttaja

Kiitos. Näyttävät kotitavarakaupan lahjatavaraosaston koristepiiput ihan aidoilta briar piipuilta. Ilmeisesti niistä saa jotain poistamalla ihan oikean.

• =DW=

Jokunen tupakkakauppa voi olla vielä jäljellä. Yks mistä kannattais kysyä on tietenkin Stocmann, sieltä yleensä saa kaiken, mitä herrasmies tarvitsee.

=DW=

• kaksi puupäätä...

Ainakin Helsingissä Stockmann ja saman kadun varrella Havanna Aitta.

Tai, ainakin ennen myivät...;)

Minä olen ostanut piiput ja kessut täältä: http://www.danpipe.de/

• sumbleupon

Netistä ite oon ostanut. tämmönen on löytynyt ku iisisti.com
      sivut näyttää käteviltä ja paikka luotettavalta. toimittaa espanjasta käsin mutta sivut suomeks joka tekee shoppailusta helpompaa niin tietää mitä sieltä sitten tulee. kandee tsekkaa, ite jumiuduin sivuille parikskymmeneks minuutiks selailemaan.

• SAS*

Muistui mieleeni aika kansakouluajoilta, kun tein itse piipun. Piipun pesä porattiin tuuman terällä. Varsi pitkällä pienellä terällä. Muutama ilta siinä vierähti, kun piti salaa tehdä. Jymyä siinä poltettiin ja pahalta maistui.
      En muistaakseni jäänyt kiinni sen verran varovainen olin. Nuorena aloitin tupakkakokeilut, nuorena myös lopetin, 23 vuotiaana.

• tuhnu, sano!

Eikös tuo herrasmiestuhnuttelu olekin kielletty?

• Eräs123

Kotitavarakaupan piiput ovat aitoja Briarpiippuja, tupakan mainontakiellon takia myyvät ne koristepiippuina.

• rip kirby

En jaksa uskoa että olisivat aitoa briaria.

Jos ovatkin niin ovat huonolaatuista. Laadukasta ei hiekkapuhalleta tai lakata kuten nuo piiput.

Muualla briar piippujen hinnat on 50 eurosta eteenpäin.

Briar, eli puu-tai valkokanerva alkaa käymään aika vähiin ja hinnat vaan nousee.

• Jamsx
        rip kirby kirjoitti:

En jaksa uskoa että olisivat aitoa briaria.

Jos ovatkin niin ovat huonolaatuista. Laadukasta ei hiekkapuhalleta tai lakata kuten nuo piiput.

Muualla briar piippujen hinnat on 50 eurosta eteenpäin.

Briar, eli puu-tai valkokanerva alkaa käymään aika vähiin ja hinnat vaan nousee.

Euroopassa on vain yksi isompi tehdas jossa tehdään aitoja Briar piippuja. Esim.
        Dunhill merkkisiä. Ko. tehdas sijaitsee Tsekin tasavallassa, on ollut siellä vuosikymmeniä. Tehdas tekee myös halvempia piippuja samasta materiaalista,
        mutta koska niissä ei ole bändin statusta, ne ovat halvempia. Kotitavarakaupan
        briarit ovat Bonanza merkkisiä.
        Imukappaleita (bakeliittia?) valmistaa euroopassa myös vain yksi tehdas, joka taas on italiassa.
        Halpuus johtunee siitä että ne ovat jo muutaman vuoden vanhaa varastoa. Briarin hinta on tosiaan moninkertaistunut parissa kymmenessä vuodessa. Piiputhan tehdään kyseisen pesaskasvin juuresta.

• sweet killarney
        Jamsx kirjoitti:

Euroopassa on vain yksi isompi tehdas jossa tehdään aitoja Briar piippuja. Esim.
        Dunhill merkkisiä. Ko. tehdas sijaitsee Tsekin tasavallassa, on ollut siellä vuosikymmeniä. Tehdas tekee myös halvempia piippuja samasta materiaalista,
        mutta koska niissä ei ole bändin statusta, ne ovat halvempia. Kotitavarakaupan
        briarit ovat Bonanza merkkisiä.
        Imukappaleita (bakeliittia?) valmistaa euroopassa myös vain yksi tehdas, joka taas on italiassa.
        Halpuus johtunee siitä että ne ovat jo muutaman vuoden vanhaa varastoa. Briarin hinta on tosiaan moninkertaistunut parissa kymmenessä vuodessa. Piiputhan tehdään kyseisen pesaskasvin juuresta.

Tanskassa valmistetaan Stanwell merkkisiä laatu piippuja, Peterson piiput valmistetaan Irlannissa, Savinelli Italiassa....

• Piiput piilossa

Tallinkin Baltic Princess laivalla oli piippuja myynnissä ja luulisi suurimpien
      tavaratalojen tupakkaosastolla löytyvän, tai sitten kauppias tilaa tukusta.

• Anonyymi

usegele Mansessa myy stanwellpiippuja
      Löytyy niiden sivuilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe