Koirani on pian 4kk tarpeet osuu suurimmaksi osaksi ulos, mutta jos joskus sattuu kakka tulemaan sisälle kun ollaan poissa siit on vaan jämät jäljellä.
kokemuksia? menneekö ohi iän myötä.
Ulkoillaan useita kertoja päivässä, mutta joskus näin sattuu:(
Koiranpentu syö ulostettaan!
4
120
Vastaukset
- Minpin4Ever
Ulosteensyönnille on yleisesti kaksi syytä: ravinnollinen tai ympäristöllinen. Eli joko pentu ei saa tarpeeksi tarvitsemiaan ravintoaineita ruuastaan ja siksi syö ulostettaan. Tai sitten kasvattaja ei ole siivonnut pentujen tiloja tarpeeksi usein jolloin pennut ovat päässeet syömään ulosteita ja siitä on tullut opittu tapa.
Kieltäminen kun saatte rysän päältä kiinni on selviö :)
Toinen vinkki on että syötät tuoretta ananasta pennulle. Ananaksen entsyymit saavat ulosteen haisemaan ja maistumaan koiran mielestä todella pahalle ;) - -------------
Ihan syö laadukasta nappulaa joten uskoisin koiran saavan tarpeeksi ravinteita. Ihan siisti kennelikin on. kokeilen vinnkkiäsi
- Kapo__
Kokeileppa juuri ananasta taikka ruisleipää....
- kokemus2
Menee ohi iän myötä. Meillä loppu vasta reilu vuoden ikäisenä. Aivan normaalia, mutta jos saat pennun rysän päältä kiinni niin älä anna sen syödä sitä loppuun vaan yritä ottaa se pois sen suusta tai ohjata se vain pois kakan luota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984