no niin puolanka näyttää mallia lipposen kokeilulle joka oli alusta asti per........tä.
muilla ei ollut kanttia. en itse ole puolangalta mutta toivotan teille hyviä vuosia eteenpäin ja paskakan puhujille jauhoja suuhun. hyvä . hyvä !!
hyvä puolanka
nikke nakkerton
3
194
Vastaukset
- PÄIVÄN PARAS VITSI
NO NIIMPÄ VISSIIN HEH HEH
- Syöksy alkanut!
Väkiluku on pudonnut nopeasti alle 3 tuhannen, veroprosentti nousi juuri 21een. Saa lähes eniten valtionosuuksia maassamme. Köyhäinavun varassa siis vahvasti. P-lävestä koko kunta! Tulevaisuutta EI ole. Ei noilla luvuilla!
- pessimisti1
Yhtä preseaukisia kaikki kainuun kunnat ,osa huomattavasti persaukisempia kuin Puolanka. Maalaisjärjellä ajateltuna siitä ei saa rikasta,vaikka koko kainuu lyödään yhteen.Pitäisi liittyä Kauniaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823