no niin puolanka näyttää mallia lipposen kokeilulle joka oli alusta asti per........tä.
muilla ei ollut kanttia. en itse ole puolangalta mutta toivotan teille hyviä vuosia eteenpäin ja paskakan puhujille jauhoja suuhun. hyvä . hyvä !!
hyvä puolanka
nikke nakkerton
3
254
Vastaukset 3
- PÄIVÄN PARAS VITSI
NO NIIMPÄ VISSIIN HEH HEH
- Syöksy alkanut!
Väkiluku on pudonnut nopeasti alle 3 tuhannen, veroprosentti nousi juuri 21een. Saa lähes eniten valtionosuuksia maassamme. Köyhäinavun varassa siis vahvasti. P-lävestä koko kunta! Tulevaisuutta EI ole. Ei noilla luvuilla!
- pessimisti1
Yhtä preseaukisia kaikki kainuun kunnat ,osa huomattavasti persaukisempia kuin Puolanka. Maalaisjärjellä ajateltuna siitä ei saa rikasta,vaikka koko kainuu lyödään yhteen.Pitäisi liittyä Kauniaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509