Iloinen Joulukonsertti tulee taas!

Finkkujen ja 7 seinähullun veljeen yhteinen joulukiertue tulee taas joulukuussa 2012. Mitä mieltä ootte muuten konsertista? Oletteko pitäneet konsertista? Mä ainakin olen-mutta toivoisin enemmän uutuuksia konserttiin.
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Ihan hauska on , mutta kun kerran on mukana ollut se riittää.Kovasti on toisintoa vuodesta toiseen.
Ilmianna
Jaa
Kun on kerran nähnyt, niin toista kertaa ei tarvitse mennä. Mitään uutta ei kuitenkaan tule.
Ilmianna
Jaa
Jos nyt menis..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tanssiorkesteri on parhaimmillaan lavoilla. Ei sitä jaksa istua vaan pitäis päästä jorailee. No, konserttiväellekin pitää jotain olla. Joskus minulta kysytään miksi en käy konserteissa. Miksi kävisin, kun pari-kolme kertaa viikossa kesäisin tansseissa käyvänä riittää sitä musiikkitarjontaa reilu viisi tuntia illassa kahdelta orkesterilta. Siinähän sitä riitämiin piisaa myös sitä konserttiantia :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tynläkonsertilta näytti. Miehiä on taidettu vähentää??? Onko rahanhimo iskenut vai eikö homma elätä? Oli ennen tosi monipuolinen iso pumppu, mutta tuntui että puolet puuttui väestä. Esim. muhkeaäänistä Jakerottia jäin kaipaamaan. Taisi olla säästöt seinähullujen veljesten kustannuksilla??? Taidot sinällään kohillaan edelleen, mutta monipuolisuus nimenomaan laulusolisteissa on kärvähtänyt. Noita muutamaa pääsen halvemmallakin kuuntelemaan - jos haluan. Ja miksi seinähulluista on karsittu just ne laulajat, jotka oli hyviä ja toi hommaan muutakin kuin loppuun käytettyjä finkkuääniä? Ahneuttaanko?
Ilmianna
Jaa
Tänä vuonna oli kaikkien aikojen viimeinen Iloinen Joulukonsertti-kiertue. Tulee ilmeisesti Alfatv:ltä joskus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
http://www.finlanders.fi/uutiset/iloinen-joulukonsertti-2017/
Totta se on - Viimeinen tilaisuus nähdä Iloinen Joulukonsertti !
https://youtu.be/T6jwWmNCLqM
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Iloinen Joulukonsertti tulee taas!

Finkkujen ja 7 seinähullun veljeen yhteinen joulukiertue tulee taas joulukuussa 2012. Mitä mieltä ootte muuten konsertista? Oletteko pitäneet konsertista? Mä ainakin olen-mutta toivoisin enemmän uutuuksia konserttiin.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta