onko Blue1 kovinkin tarkka matkalaukkujen koon suhteen? pitävätkö aikataulut paikkansa? kuinka paljon kannattaa varata aikaa lähtöselvitykseen?
kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
Blue1
10
1299
Vastaukset
- plop
Blue1 on ihan ******stä... Kahdesti olisi pitänyt lentää sillä, ja molemmilla kerroilla lennot peruttiin. Ilmeisesti olisi ollut liian vähän matkustajia tai jotain... Onneksi päästiin SAS:n kyydillä, kun ne ovat samassa allianssissa.
- SRu
Minusta Blue1 on vakuuttanut minut erinomaisesti. Lennot ovat pysyneet ajallaan, henkilökunta on erittäin ystävällistä ja kaikki on sujunut erinomaisesti, hieman mukavampaa siis, kuten Blue1 itseään mainostaakin.
- blue 1
Moro
Muutaman kerran lentänyt Blue1:lla. Tavaraa ollut mukana paljon ja kaikki mahtuneet kyytiin.
Lennot olleet ajallaan ja mukavat uudet tilavat Avro -koneet, joissa matkustaminen on mukavaa. Itse yli 185 cm pitkä, mutta Blue1:n Avroissa ainakin tilaa riittämiin. Mainostavat "hieman mukavampaa" ja tuo pitää kyllä paikkansa.
Toki on paljon mukavia lentoyhtiöitä olemassa Blue1:n lisäksi.- Frequent Traveller
..sen verran, että itse olen 184cm pitkä, ja Avrossa polveni ottavat edessä olevan istuimen selkänojaan kiinni. Muuten koneet ovat suht hyviä, he..tin pieniä tosin.
- travellerille
Frequent Traveller kirjoitti:
..sen verran, että itse olen 184cm pitkä, ja Avrossa polveni ottavat edessä olevan istuimen selkänojaan kiinni. Muuten koneet ovat suht hyviä, he..tin pieniä tosin.
Oikaise ne jalkasi edessä olevan penkin alle
äläkä väkisin yritä koukussa pitää niin johan
mahtuu.
- vikke
Koska lennän usein Turusta mailmalle ei paljon muita vaihtoehtoja ole kuin Blue1 ja Finnair. Kokemukseni on että lennot kyllä ovat ajallaan. Ainoastaan kerran lentoni on peruutettu, ja se oli joulun lumimyrskyjen aikaan jolloin kaikki lennot Turusta, Helsingistä, Tampereelta ja Tukholmasta perutettiin.
Lisäksi Blue1 on Finnairia paljon halvempi.Blue1 on alianssissa SASin kanssa eli jatkolentoja saa halvalla SASin kanssa.- SAS
Itse asiassa SAS omistaa Blue1:n.
- kwi
Itse lensin viime kuussa oulu-hki valin ja matkalaukkuni paino oli 24 kg vaikka 20kg on sallittu eika tullut mitaan sanomista. Lahtoselvityksessa kannattaa olla jotain puolta tuntia aiemmin. Lento meni ihan mukavasti, olihan se vahan ahdas kun se 'lehtitasku' lerpatti edessa olevissa istuimissa niin se pienensi tilaa, mutta ei tuskaista missaan nimessa.. hinta-laatusuhde on hyva.
- häh
En tiennytkään, että Suomen sisäisillä on painorajat, Finnairille ei nimittäin ole, ainoastaan rajoituksena 3 laukkua, jotka saavatkin sitten painaa mitä vain. Näin vastaanottovirkailija kertoi. Blue1 varmaan eri systeemit.
- Anzee
Blue1:lla lensin toukokuussa Berliiniin ja takaisin. Kaikki muu toimi loistavasti paitsi että koneesta loppui haarukat ja veitset kesken tarjoilun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814