Mulla on esitehtävänä tehdä ammattihaastattelu, noin 10 sivua, apuna käyttäen alakirjallisuutta! Miten haastattelusta voi tehdä analyyttisen koknaisuuden? Olen tässä ihan tumpelo. Miten kirjallisuudesta tehdään analyyttinen kokonaisuus?
Mistä tuollaisen tekstin tunnistaa? Eli miten osaan tehdä tuollaisen?
apuaaaaaaaa! analyyttiseen työhön?
pliiiiiiisäkkiä
1
236
Vastaukset
- maisterishenkilö
Vaikka olen parikin lopputyötä itse kirjoittanut, en ymmärrä kysymyksestäsi pätkääkään. Mikä ihmeen ammattihaastattelu?
Ensimmäinen asia analyyttisen (ja muunkin) teksin kirjoittamisessa olisi miettiä, mille kohderyhmälle sen kirjoittaa, ja miettiä, mitä esitietoja tekstin aiheesta kohderyhmällä on. Mitäs jos miettisit noita asioita suhteessa kysymykseesi täällä suomi24-palstalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377