Hyvä päätös illalle...

Saunassa on ihanaa

Olin juhlinut poikaystäväni ja muiden ystävieni kanssa iltaa kotona. Ilta venyi venymistään aamu kolmeen asti. Muiden väsyttyä ja lähdettyä kotiin, jäin kahden poikaystäväni Noelin kanssa. Molemmat olimme ottaneet sinä iltana muutaman, oikeastaan vähän enemmänkin. Musiikki jatkaa soittoaan spotify:n kautta. Noel istuu tuolilla ja nautiskelee kaljastaan. Kävelen viettelevästi häntä kohti, ja istun hänen syliinsä. Suutelimme pitkään ja useasti. Jossain vaiheessa Noel pysäyttää suutelun ja käskee minua vaihtamaan johonkin pieneen mekkoon päälleni.

Tein työtä käskettynä ja vaihdoin vihreän, vartaloa myötäilevän, lyhyen kesämekkoni päälle. Kävelen olohuoneeseen hiukset auki ja suuri hymy huulillani. Noel söi minua silm,illään kuin kermakakkua. Silmät kävivät kasvoissa, kaulallani, terhakkailla rinnoillani, venusmaisessa vyötärön- ja lantionkaaressa että pitkissä säärissäni. Hän rakasti näkemäänsä ja sen huomasin pullottavista housuista. /*Pidän siitä itse henkilökohtaisesti kun minua katsotaan sillä mielellä, koska tiedän olevani kiihottava. Tosin haluan kiihottaa vielä lisää, kiusoittelemalla asusteilla ja hyvin huomaavilla eleillä*/

Siinä minut tarkastettuaan ja hyväksyttyään minun pienoisen mekkoni hän veti minut takaisin syliinsä ja katsoi silmiin. Palava halu kaikui Noelin silmissä. Se hehkui kasvoillenikin niin, että poskeni alkoivat helottamaan. Sitten painoimme huulemme yhteen ja tunsin kuinka oma vereni alkoi ryöppyö mirrini huuliin. Noelin kädet vaeltivat vartalollani musiikin tahdissa. Sitten minä pysäytin hetkeksi ja ehdotin saunan päälle laittamista. Sehän sopi mainosti. Laitoin saunan päälle ja jäimme pukutilaan odottaman sen lämpeämistä. Noel tuli lähelleni ja avas niskassa olevan rusettini ja hivutti toisella kädellä selässäni olevaa vetoketjua. Hän laskeutui polvilleen eteeni ja veti mekkoni pois päältä, hellästi ja hyvin varovasti.. Siinä samalla hän hiveli sileitä sääriäni... Aloin mumista jotain pientä, että tuntuupa hyvältä...

"Teeppä pieni kävely näyttö mulle..." Olin tässä vaiheessa alusvaatteillani. Kävelin käytävää pitkin, keikuttaen lantiotani, jotta peppuni näyttäisi oikein herkulliselta ja hyvältä. . "Oih...." Taitaa tykkää näkemästään, mietin. Palasin takaisin hänen luokseen ja seuraava siirto olikin ihana! Noel nostaa minut pukuhuoneen pöydälle ja nojautuu minua päin niin että hänen vatsansa koskee minun mirriäni. "Sä oot niin kaunis...." Kiedon käteni hänen ympärilleen ja vedän lähelleni. Pitkään ja hartaasti hapuilen hänen paitaansa pois, jotta pääsisin hivelemään Noelin ihania selkälihaksia. Hän avaa liivini ja ottaa ne päältäni. Kovettuneet nännini nöpöttävät hänen silmien korkeudella ja ahnaasti niitä katselee. Ei kauaankaan kun hän painaa huulensa rintoihini ja nuolee nännejäni.. "Tuntuu hyvältä, älä lopeta..." Siinä hetken hän minua hyväilee pehmeillä huulillaan, kielellään ja nostaa minut takaisin pois pöydältä. Sauna oli valmis.

Suihkussa peseydyimme puhtaiksi, päästä varpaisiin. Saunassa istuimme vierekkäin, käteni Noelin haarjoen välissä, kovettunut varsi kädessäni. "Jos tehtaisiin nyt niin että asetut lauteille niin, että saan maistaa sua..." /*En tietenkään tuollaisessa tilaanteessa väitä vastaan, vaikka haluaisin itsekki tehdä jotain..*/ Asetuin lauteiden reunalle ja hän levitti jalkani eteensä ja painautu kiinni... Oli niin lämmin ilma että suu melkeinpä tuntu kylmältä... Huolellisesti Noel nuoli minua huulilta ja työnsi kielensä minun sisälleni.. "Mmmmhh aah..."

Ei mennyt kauaan niin minä tulin ja tukistin Noelia hiuksista. Hän piti siitä, koska tunsin kovan puristuksen lantiossani.

Nousin ylös lauteelta ja otin Noelia kädestä kiinni. Menimme suihkun puolelle ja polvistuin hänen eteensä. Otin koko mitaltani varren suuhuni, oikein kiima nesteet valuivat leukaani pitkin.. "Sä oot niin hyvä tässä.. mmmhhh oih..." Edestakas liikkeellä kasvatin varren mittaa siinä touhussa ainakin 3cm!!


Noel otti minua leuasta kiinni, nosti ylös, lantiosta käänsi minut toisin päin. Hän painoi selkääni alemmas ja kumarruin.. Tunsin kuinka sykkivän tulikuuma varsi työntyi sisälleni.. ei siinä voinut olla huokailematta. Niin suureksi kuin olikin paisunut, sitä paremmalta se vain tuntui.

Saunan ovi oli lasia joten menimme sen eteen ja katselimme kuinka Noel otti minua takaan päin. Ei voi muuta sanoa, etää, JUMAKAUTA! Näyttää Niin seksikkäältä että oksat pois! Tahti vain kiihtyi ja niin minukin ähkimiseni.. "Kovempaa...kovempaa..." Vaihtu kiihtyi niin ettei Noel voinut enään pidätellä.. "Mä tulen...NYT..." Kova purkaus sisällä pisti vartaloni ihan sekaisin.. tärisin ja hengitin raskaasti..

Homman jälkeen menimme suihkuun ja siistimme toisemme..
Seuraavana aamuna heräsinkin siihen että joku on peittoni alla maistelemassa minua.... mmm

3

8163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hätäisesti kirjoitettu ja juuri ne tapahtumakohdat kuin zipattuina! :/

    • biggy232

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

      • 15v haluaa naista

        Missäs päin asustelet? Biggy232?

        Where do you live biggy232?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe