onko kellään tietoa kyseisestä asiasta. miltä tuntuu ja mitä maksaa ja onko paikka tiedossa.
tantra seksiä tai tantra hierontaa
18
44030
Vastaukset
- sivulta
löydy aiheesta käyty lyhyt keskustelu
- Tantrahieroja
Tantraloven suomenkielisiltä sivuilta löytyy aika kattavasti tietoa tantrahieronnasta ja myös Suomessa olevista hierojista. Suosittelen kokeilemaan. http://kiss.to/tantralove
- kadunmies
aika kovalta vaikuttavat hinnat. 'normaalin' rentouttavan hieronnan saa huomattavasti edullisemmin. mikähän tästä tekee niin kalliin ??
- Maksaa
kadunmies kirjoitti:
aika kovalta vaikuttavat hinnat. 'normaalin' rentouttavan hieronnan saa huomattavasti edullisemmin. mikähän tästä tekee niin kalliin ??
Kyllä se on tässäkin asiassa laatu, joka maksaa. Olen ollut tantrassa, ja kyllä täytyy sanoa, että on hintnsa väärtti.
- hieroja
Maksaa kirjoitti:
Kyllä se on tässäkin asiassa laatu, joka maksaa. Olen ollut tantrassa, ja kyllä täytyy sanoa, että on hintnsa väärtti.
ja laadun lisäksi kaikki seksipalvelut ovat tunnetusti aika hinnakkaita :)
- kadunmies
hieroja kirjoitti:
onko tässä hieronnassa myös tarjolla myös seksiä, ja missä muodossa ? normaalissa eroottisessa hieronnassa ( noin 60 Euroo ) saa kyllä aika mukavaa palvelua..
- yks vaan
hieroja kirjoitti:
kerrotko, mitä kaikkea kuuluu tähän hierontaan, kun kerran mainitsit seksipalvelutkin ??
- hieroja
yks vaan kirjoitti:
kerrotko, mitä kaikkea kuuluu tähän hierontaan, kun kerran mainitsit seksipalvelutkin ??
niin, hieroja on lihashuoltaja ja terveydenhoidon ammattilainen, ei tosiaankaan mikään seksityöntekijä. Tantrahieronnasta sinun pitää kysyä tantrahierojalta.
- maiju
hieroja kirjoitti:
niin, hieroja on lihashuoltaja ja terveydenhoidon ammattilainen, ei tosiaankaan mikään seksityöntekijä. Tantrahieronnasta sinun pitää kysyä tantrahierojalta.
Olen samaa mieltä tuon hierojan kanssa, että joillain miehillä näköjään on hieronnasta vain tiettyjä mielikuvia.
Ajatelkaa miltä tuntuu siitä naishierojasta, joka saa satoja puheluja, että annatko eroottista hierontaa. Mielestäni se on kyllä aikamoista seksuaalista häirintää tätä naishierojaa kohtaan.
Olen joskus keskustellut aiheesta naishierojan kanssa. Jotkut ovat sanoneet, että eivät mielellään ota miesasiakkaita kun suurimmalla osalla on aivan muut jutu mielessään. Todella säälittävää.
Minäkin suosittelisin tällaisella miehelle, että ottaisi yhteyttä siihen seksityöläiseen eikä hierojaan. - Anonyymi
Maksaa kirjoitti:
Suomessa ei juuri hyvää tantraa saa, monet ilmoittavat tarjoavansa tantraa ( ja hinnat sen mukaiset ), mutta homma on kaukana tantrasta. Ulkomailla homma toimii paremmin. Näin se nyt vaan on , vuosikymmenten kokemuksella voin sanoa.
- Simi
Eli Saako Helsingin lisäksi missään muussa kaupungissa? Esim. Oulussa, Jyväskylässä, Vaasassa, Tampereella, Turussa jne.
- tietoa
Minun tietojen mukaan saa ainakin Helsingin lisäksi myös ainakin Joensuussa.
Oulusta en ole varma, mutta ainakin oululainen hieroja toimii Hesassa. - kokenut
tietoa kirjoitti:
Minun tietojen mukaan saa ainakin Helsingin lisäksi myös ainakin Joensuussa.
Oulusta en ole varma, mutta ainakin oululainen hieroja toimii Hesassa.Jep.Tantrahierontaa saa kyllä mistä vain isommasta kaupungista isolla rahalla.Näitä seksuaalisuuden väärin ymmärtäneitä asiakkaita tulvii munkin hieroja gimmakaverille puhelimen kautta yhtenä tulvana.Jos haluutte oikeeta tantrahierontaa,älkää kuvitelko saavanne seksiä.Tantra hieronta antaa sitä mitä te oikeesti kaikki haluatte eli rakkautta.sitä miehet metsästää oikeesti, jolleivat ole aivan patologisia seksiriippuvuudessaan.Jos haluutte maksaa 150 egee et joku runkkaa teitä,siitä vaan,mutta jos haluutte jotain sisältöökin niin käykää toki tantrassa.Oikeempaa ja aidompaa rakkautta saa kyllä ilmaiseksi mut kukapa sitä antais luusereille jotka haluu maksullista pikaruokaa.
- todiste
kokenut kirjoitti:
Jep.Tantrahierontaa saa kyllä mistä vain isommasta kaupungista isolla rahalla.Näitä seksuaalisuuden väärin ymmärtäneitä asiakkaita tulvii munkin hieroja gimmakaverille puhelimen kautta yhtenä tulvana.Jos haluutte oikeeta tantrahierontaa,älkää kuvitelko saavanne seksiä.Tantra hieronta antaa sitä mitä te oikeesti kaikki haluatte eli rakkautta.sitä miehet metsästää oikeesti, jolleivat ole aivan patologisia seksiriippuvuudessaan.Jos haluutte maksaa 150 egee et joku runkkaa teitä,siitä vaan,mutta jos haluutte jotain sisältöökin niin käykää toki tantrassa.Oikeempaa ja aidompaa rakkautta saa kyllä ilmaiseksi mut kukapa sitä antais luusereille jotka haluu maksullista pikaruokaa.
niin, tämäkään ulospäinsuuntautunut tantra-hieroja tuskin tarjoaa seksiä
http://www.forwo-men.fi/hoidot-tantra-
hierojat.html
hmm...samalla sivustolla haettiin töihin mies ja nais-strippareita. - Anonyymi
kokenut kirjoitti:
Jep.Tantrahierontaa saa kyllä mistä vain isommasta kaupungista isolla rahalla.Näitä seksuaalisuuden väärin ymmärtäneitä asiakkaita tulvii munkin hieroja gimmakaverille puhelimen kautta yhtenä tulvana.Jos haluutte oikeeta tantrahierontaa,älkää kuvitelko saavanne seksiä.Tantra hieronta antaa sitä mitä te oikeesti kaikki haluatte eli rakkautta.sitä miehet metsästää oikeesti, jolleivat ole aivan patologisia seksiriippuvuudessaan.Jos haluutte maksaa 150 egee et joku runkkaa teitä,siitä vaan,mutta jos haluutte jotain sisältöökin niin käykää toki tantrassa.Oikeempaa ja aidompaa rakkautta saa kyllä ilmaiseksi mut kukapa sitä antais luusereille jotka haluu maksullista pikaruokaa.
Ei kaikki saa rakkautta. Ja jos näitä maksupalveluita käyttää ei siihen ole kenelläkään mitään napisemista. Hyytävä olo tulee jälkeen päin. Se on maksu hetkestä. Parasta on unohtaa koko juttu. Kissan kans asustella.
- Anonyymi
Petkutusta monesti koko tantra, enempi on pelkkää sivelyä ja hieronnan tapaista.
Lopuksi munan sivelyä ja tumputus mällit ulos. - Anonyymi
onhan tuo lähes seksiä kun alasti ja genialueita käsitellään, orgasmi ehkä sallittu muttei ejac.
- Anonyymi
Onko kokemuksia esim de armourista? Tuleeko vahinko ejacceja vai millaista nipistelyä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123856Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313240Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2973222Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82050- 2541911
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81858Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2461476- 811411
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431214Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133