MYYDÄÄN: Kimmo Kaivannon grafiikka ja Risto Vilhusen oljyvärityö

Kimmo Kaivannon grafiikka on vuodelta 1969 ja Risto Vilhusen maalaus on vuodelta 1966 - hyvin varhainen Vilhunen siis.

Teosten tarkemmat tiedot ja kuvat löytyvät Keltaisesta Pörssistä, jonne laitoin myynti-ilmoitukset eilen ja tänään. Toki voin lähettää kiinnostuneille tietoja suoraan sähköpostiinkin.

6

1673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peterp59

      Kävin katsomassa kuvat keltaisesta pörssistä, hienoja töitä nuo joita myyt! Erityisesti kiinnosti tuo Kaivanto - olen itse keräillyt hänen töitään jo pitkään, siis juuri grafiikkaa. Minulla on tuo sama "Säilyttäjä" -grafiikka. Tiesitkö, että tämä työ oli esillä Kaivannon suuressa näyttelyssä Helsingin Taidehallissa vuonna 1982, kun Kaivanto valittiin Juhlaviikkojen vuoden taiteilijaksi. Siitä näyttelystä alkoi minun kuvataiteen keräämiseni ja taidesijoittamiseni. Kaivanto kuoli viime keväänä, joten hänen töidensä hinnat ovat varmasti nousujohteisia.

      • Tarja

        Hei, olisin muuton vuoksi myymässä Kimmo Kaivannon grafiikkatyön "pensseli", joka on isoissa kehyksissä. Kiinnostaako?

        Tarja
        050 5161716


      • birdyjh

        Hei! Minulla on Kimmo Kaivannon työ vuodelta 1975, Teos on kooltaan kehyksineen85x67 ja kuva 60x43. Teos on samanlainen kuin Kaivannon Kun meri kuolee mutta siinä on vasemmalla reimari. Ostin teoksen Kalevi Heinäsen ( Iittalan naivistinäyttelyn pitäjä) liikkeestä 1980. Jos kiinnostaa laita viestiä.


      • Jamblaya
        birdyjh kirjoitti:

        Hei! Minulla on Kimmo Kaivannon työ vuodelta 1975, Teos on kooltaan kehyksineen85x67 ja kuva 60x43. Teos on samanlainen kuin Kaivannon Kun meri kuolee mutta siinä on vasemmalla reimari. Ostin teoksen Kalevi Heinäsen ( Iittalan naivistinäyttelyn pitäjä) liikkeestä 1980. Jos kiinnostaa laita viestiä.

        Hei, Vieläkö sinulla on Kimmo Kaivannon työ myynnissä? Olisin kiinnostunut.

        Kimmo
        0408678584


    • Taiteen ystävä

      Lieneekö myynyt Vilhusen, en löydä ilmoitusta Pörssistä?

    • MET

      Hei, vieläkö Kimmon Kaivannon grafiikka kiinnostaa. Minulla olisi myytävänä Ikaros vuodelta 1984.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe