Kimmo Kaivannon grafiikka on vuodelta 1969 ja Risto Vilhusen maalaus on vuodelta 1966 - hyvin varhainen Vilhunen siis.
Teosten tarkemmat tiedot ja kuvat löytyvät Keltaisesta Pörssistä, jonne laitoin myynti-ilmoitukset eilen ja tänään. Toki voin lähettää kiinnostuneille tietoja suoraan sähköpostiinkin.
MYYDÄÄN: Kimmo Kaivannon grafiikka ja Risto Vilhusen oljyvärityö
6
1983
Vastaukset
- peterp59
Kävin katsomassa kuvat keltaisesta pörssistä, hienoja töitä nuo joita myyt! Erityisesti kiinnosti tuo Kaivanto - olen itse keräillyt hänen töitään jo pitkään, siis juuri grafiikkaa. Minulla on tuo sama "Säilyttäjä" -grafiikka. Tiesitkö, että tämä työ oli esillä Kaivannon suuressa näyttelyssä Helsingin Taidehallissa vuonna 1982, kun Kaivanto valittiin Juhlaviikkojen vuoden taiteilijaksi. Siitä näyttelystä alkoi minun kuvataiteen keräämiseni ja taidesijoittamiseni. Kaivanto kuoli viime keväänä, joten hänen töidensä hinnat ovat varmasti nousujohteisia.
- Tarja
Hei, olisin muuton vuoksi myymässä Kimmo Kaivannon grafiikkatyön "pensseli", joka on isoissa kehyksissä. Kiinnostaako?
Tarja
050 5161716 - birdyjh
Hei! Minulla on Kimmo Kaivannon työ vuodelta 1975, Teos on kooltaan kehyksineen85x67 ja kuva 60x43. Teos on samanlainen kuin Kaivannon Kun meri kuolee mutta siinä on vasemmalla reimari. Ostin teoksen Kalevi Heinäsen ( Iittalan naivistinäyttelyn pitäjä) liikkeestä 1980. Jos kiinnostaa laita viestiä.
- Jamblaya
birdyjh kirjoitti:
Hei! Minulla on Kimmo Kaivannon työ vuodelta 1975, Teos on kooltaan kehyksineen85x67 ja kuva 60x43. Teos on samanlainen kuin Kaivannon Kun meri kuolee mutta siinä on vasemmalla reimari. Ostin teoksen Kalevi Heinäsen ( Iittalan naivistinäyttelyn pitäjä) liikkeestä 1980. Jos kiinnostaa laita viestiä.
Hei, Vieläkö sinulla on Kimmo Kaivannon työ myynnissä? Olisin kiinnostunut.
Kimmo
0408678584
- Taiteen ystävä
Lieneekö myynyt Vilhusen, en löydä ilmoitusta Pörssistä?
- MET
Hei, vieläkö Kimmon Kaivannon grafiikka kiinnostaa. Minulla olisi myytävänä Ikaros vuodelta 1984.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4372809Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2402292- 641919
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3261464Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1651298Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal741156- 931097
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.341087Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121047K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81017