Kimmo Kaivannon grafiikka on vuodelta 1969 ja Risto Vilhusen maalaus on vuodelta 1966 - hyvin varhainen Vilhunen siis.
Teosten tarkemmat tiedot ja kuvat löytyvät Keltaisesta Pörssistä, jonne laitoin myynti-ilmoitukset eilen ja tänään. Toki voin lähettää kiinnostuneille tietoja suoraan sähköpostiinkin.
MYYDÄÄN: Kimmo Kaivannon grafiikka ja Risto Vilhusen oljyvärityö
6
2122
Vastaukset
- peterp59
Kävin katsomassa kuvat keltaisesta pörssistä, hienoja töitä nuo joita myyt! Erityisesti kiinnosti tuo Kaivanto - olen itse keräillyt hänen töitään jo pitkään, siis juuri grafiikkaa. Minulla on tuo sama "Säilyttäjä" -grafiikka. Tiesitkö, että tämä työ oli esillä Kaivannon suuressa näyttelyssä Helsingin Taidehallissa vuonna 1982, kun Kaivanto valittiin Juhlaviikkojen vuoden taiteilijaksi. Siitä näyttelystä alkoi minun kuvataiteen keräämiseni ja taidesijoittamiseni. Kaivanto kuoli viime keväänä, joten hänen töidensä hinnat ovat varmasti nousujohteisia.
- Tarja
Hei, olisin muuton vuoksi myymässä Kimmo Kaivannon grafiikkatyön "pensseli", joka on isoissa kehyksissä. Kiinnostaako?
Tarja
050 5161716 - birdyjh
Hei! Minulla on Kimmo Kaivannon työ vuodelta 1975, Teos on kooltaan kehyksineen85x67 ja kuva 60x43. Teos on samanlainen kuin Kaivannon Kun meri kuolee mutta siinä on vasemmalla reimari. Ostin teoksen Kalevi Heinäsen ( Iittalan naivistinäyttelyn pitäjä) liikkeestä 1980. Jos kiinnostaa laita viestiä.
- Jamblaya
birdyjh kirjoitti:
Hei! Minulla on Kimmo Kaivannon työ vuodelta 1975, Teos on kooltaan kehyksineen85x67 ja kuva 60x43. Teos on samanlainen kuin Kaivannon Kun meri kuolee mutta siinä on vasemmalla reimari. Ostin teoksen Kalevi Heinäsen ( Iittalan naivistinäyttelyn pitäjä) liikkeestä 1980. Jos kiinnostaa laita viestiä.
Hei, Vieläkö sinulla on Kimmo Kaivannon työ myynnissä? Olisin kiinnostunut.
Kimmo
0408678584
- Taiteen ystävä
Lieneekö myynyt Vilhusen, en löydä ilmoitusta Pörssistä?
- MET
Hei, vieläkö Kimmon Kaivannon grafiikka kiinnostaa. Minulla olisi myytävänä Ikaros vuodelta 1984.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605760Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064717En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164202Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k653699- 513671
- 113391
- 843371
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah673225- 332901
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342591