kuinka moni on tutustunut poika/tyttöystäväänsä netin välityksellä? Onko teidän mielestä noloa/epätoivosta seuranhaku netistä? kuhan kyselen...
nettisuhteet...
7
840
Vastaukset
- 16v poika
Itse olen juuri hakemassa seuraa täältä netistä. Tuntuuhan se vähän epätoivoiselta, kun kukaan ei oikein kiinnostu - ja ne jotka kiinnostuvat, eivät sovi minulle.
Olen Suomi24 Treffeissä nimimerkillä Poika -88, jos jotakuta sattuisi kiinnostamaan... - nettityttöystävä
mä olen tavannut poikaystäväni netissä.
ja kavereitakin olen saanut netissä.
mun mielestä siinä ei ole mitään noloa tai epätoivosta...
mut ihmiset luulee et netissä on vaan jotain valehtelevii hulluja :O
netistä sitäpaitsi löytää paljon kiinnostavampia ihmisiä mun mielestä.... on helpompi tutustua jne...- tyty
tapasin kanssa poikaystäväni netissä.. tarkemmin sanottuna ircissä. aivan mahtavasti menee ja oon kyl samaa mieltä "nettityttöystävän" kanssa siitä, että on helpompi tutustua netissä ku muuten.
eikä todellakaan kaikki netissä oo halpamaisia, rumia tai ällöttäviä huijareita jotka haluaa vain... noh, kyllä varmaa tiiätte. mutta on tää nettirakkaus hankalaa, ku kulta asuu niin kaukana.. :/
- seuraa löytänyt
Juuh. Todellakin oppii netin kautta tuntemaan ensin ihmisen, eikä niin et ulkonäöllä on väliä kenen kans juttelen. Eli minulla on myös kaksi ystävää netistä poimittuja, toinen yksi parhaimmista ystävistäni ja toinen on poikaystäväni. Mutta mielestäni tuo seuranhaku on kuitenkin noloa ja epätoivoista.... Vaikka ei sen pitäisi olla niin! Ja kun kattelette sinne, miettikää moni suomalainenkin sinne ilmoituksen laittaa! Ollaanko me niin useat sitten epätoivoisia..
- poju
onha se vähä noloo tavallaan, mut jos esim. asut pienellä paikkakunnalla, nii sit sul ei oo hirveeti vaihtoehtoi......
mullaki on nyt varmaa yli 10 kamuu netis ja tyttöystäväänki tutustuin netissä...... - Mutta aina kannattaa yrittää
Mut loppujen lopuks kannattaa olla varovainen keneen ihastuu Chatissä.
Mä juttelin kerran yhden mua kaks vuotta vanhemman pojan kanssa. (Olen tyttö)...
Sit se kysy et olenko sinkku (olen myös sitä)
Ja sit se kysy jos alan sen tyttöfrendiks...
Ja sit se pyysi panoa... :/
Mä olin hiukan hämilläni...
Toinen hiukan samanlainen juttu, kun olin jutelut noin viikon mailien välityksellä sen kanssa ja sit se sano et se rakastaa mua ja sit et haluanko olla sen tyttöystävä... Nyt se ei ole mailanut kuukauteen vaikka mitään ei ole tapahtunut..
Sanoisin kummaa puuhaa... :P
No, voisi melkein sano että se on epätoivoista..
Sillä mä olen ikisinkku ja välillä menee chattiin juttelee ihmisille ja toivois et se ainoa oikea olis siellä... mutta... yleensä sieltä tulee vaan pelkkiä pervoja vastaan... :/
Lopputulos on epätoivoista, enkä ole tavannut... - jätkä.
Kun nykyään noita netti treffejä on niin paljon ja näyttää olevan suht suosittujakin niin en sanoisi sitä noloksi tai epätoivoiseksi. Mielummin löydän seuraa netistä selvinpäin kun baarista kännissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292342Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri301659Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241433- 891422
- 1321095
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240891IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl30879kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!15789