Lentokoneen vessassa kävijät

meitsi 58

Taas viime lennolla ihmettelin samaa, kun kone noussut ja turvavyö valo sammutettu niin alkaa heti trafiikki vessaan. Eikö voi käydä asemalla vessassa, aikaa ainakin on kun täytyy olla paljon ennen koneen lähtöä asemalla. Ja sit ne samat tyypit käy vessassa vähän väliä, ja nytkin oli vain 4h lento.

50

2676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmojen halki

      Toisilla rakko toimii, kaikilla näemmä ei.
      Pitää hyödyntää niin kauan kun on vielä ilmaista :)

    • Samaa ihmetellyt

      Tuo tosiaankin on outoa, jos ei muutamaa tuntia pysty olemaan pissimättä. Lapset ja ripulista kärsivät ymmärrän, mutta terveet aikuiset ihmetyttää.

      • elämä on ihmeellinen

        Eihän toisten vessassa käymisessä pitäisi aikuisilla, fiksuilla ihmisillä olla mitään ihmettelemistä.

        Terveelle aikuisellekin käy helposti vaikka näin: lyhennetty työpäivä matkan takia, kaffet työpaikalla lounaan päälle, taksi kentälle, turvatarkatus ja portille asiallisesti ajoissa. Sitten suusta kiinni tuttavien kanssa, joku keksii skumpan tai hyvän punaviinin samalla ja pitääkin boordata. Alla siis lounasjuomat, kahvia, annos alkoholia. Sitten pitäisi muita matkustajia miellyttääkseen istua penkissä rakko puolitäynnä. Miksi..?

        Sitten on eturauhasvaivaiset, vessassa pitää käydä usein. Sama koskee naisia, eri elämänvaiheissa voi haluta varmuudeksi käydä useammin.

        Luuletko tosiaan, että porukka tankkaa ja panttaa maissa vessassa käymistä päästäkseen käytävälle jonottamaan?

        Tämän ketjun ihmettelijät ovat varmasti samaa jengiä, jotka eivät ymmärrä miksi kallistuvaksi tehtyä penkin selkänojaa ei saisi tarjoilujen välillä käyttää ja miksi koneessa on lapsia ja miksi ei tarjoiltu sitä kuudetta olutta.


      • elämä on ihmeellinen

        Näistä voit opiskellä elämää:

        http://www.yliaktiivinenrakko.fi/ukk.html
        "Mikä on ihmisen normaali virtsaamistarve vuorokaudessa?
        Normaali virtsaamistarve on neljästä kahdeksaan kertaa vuorokaudessa."

        = 8x/vrk on 3h välein ja vielä "normaalia".

        Kannattaa lukea noi muutkin kohdat jos ihan uusia asia.

        http://www.mehilainen.fi/eturauhasen-liikakasvu-varttuneen-miehen-vaiva
        "60 vuotta täyttäneistä miehistä lähes joka toisella esiintyy eturauhasen liikakasvun aiheuttamia virtsaamisoireita."

        http://www.porinlaakaritalo.fi/fi/artikkelit-/98
        "Erityisesti virtsankarkailusta eli inkontinessista kärsii jopa 20 % 25 – 55-vuotiaista naisista."

        Ripulin taisit itsekin jo tietää. Mutta eikö olekin kivaa viisastua!


      • äitimarja
        elämä on ihmeellinen kirjoitti:

        Näistä voit opiskellä elämää:

        http://www.yliaktiivinenrakko.fi/ukk.html
        "Mikä on ihmisen normaali virtsaamistarve vuorokaudessa?
        Normaali virtsaamistarve on neljästä kahdeksaan kertaa vuorokaudessa."

        = 8x/vrk on 3h välein ja vielä "normaalia".

        Kannattaa lukea noi muutkin kohdat jos ihan uusia asia.

        http://www.mehilainen.fi/eturauhasen-liikakasvu-varttuneen-miehen-vaiva
        "60 vuotta täyttäneistä miehistä lähes joka toisella esiintyy eturauhasen liikakasvun aiheuttamia virtsaamisoireita."

        http://www.porinlaakaritalo.fi/fi/artikkelit-/98
        "Erityisesti virtsankarkailusta eli inkontinessista kärsii jopa 20 % 25 – 55-vuotiaista naisista."

        Ripulin taisit itsekin jo tietää. Mutta eikö olekin kivaa viisastua!

        niin, eli 3 tunnin lennon pitäisi suurin osa matkustajista pärjätä, ilman vessaravaamista. Herääköhän nämä ihmiset yölläkin 3 tunnin välein? Luulenpa, että heillä on sitten muitakin ongelmia, tarkoitan kroonista väsymistä.


      • nöjcd
        elämä on ihmeellinen kirjoitti:

        Eihän toisten vessassa käymisessä pitäisi aikuisilla, fiksuilla ihmisillä olla mitään ihmettelemistä.

        Terveelle aikuisellekin käy helposti vaikka näin: lyhennetty työpäivä matkan takia, kaffet työpaikalla lounaan päälle, taksi kentälle, turvatarkatus ja portille asiallisesti ajoissa. Sitten suusta kiinni tuttavien kanssa, joku keksii skumpan tai hyvän punaviinin samalla ja pitääkin boordata. Alla siis lounasjuomat, kahvia, annos alkoholia. Sitten pitäisi muita matkustajia miellyttääkseen istua penkissä rakko puolitäynnä. Miksi..?

        Sitten on eturauhasvaivaiset, vessassa pitää käydä usein. Sama koskee naisia, eri elämänvaiheissa voi haluta varmuudeksi käydä useammin.

        Luuletko tosiaan, että porukka tankkaa ja panttaa maissa vessassa käymistä päästäkseen käytävälle jonottamaan?

        Tämän ketjun ihmettelijät ovat varmasti samaa jengiä, jotka eivät ymmärrä miksi kallistuvaksi tehtyä penkin selkänojaa ei saisi tarjoilujen välillä käyttää ja miksi koneessa on lapsia ja miksi ei tarjoiltu sitä kuudetta olutta.

        MIelestäni penkin voi kallistaa/pitää kallistettuna myös tarjoilun aikana. suurimmassa osassa(ellei kaikissa) koneita pöytä ei ole kiinni selkänojassa vaan akseloitu istuimeen. Eli selkänojan kulma ei vaikuta pöydän kulmaan, se on ja pysyy vaakasuorassa.

        Ja tuohon ihmettelijälistaan lisään vielä: varmaan sama jengi jonka on pakko päästä kiinni matkalaikkuhihnaan ja estään muita näkemästä omia laukkujaan. Ihan kuin oma laukku karkaisi ohi jos seisoo siina viivalla noin 1,5m hihnasta.


      • Maailman ärsyttävin
        nöjcd kirjoitti:

        MIelestäni penkin voi kallistaa/pitää kallistettuna myös tarjoilun aikana. suurimmassa osassa(ellei kaikissa) koneita pöytä ei ole kiinni selkänojassa vaan akseloitu istuimeen. Eli selkänojan kulma ei vaikuta pöydän kulmaan, se on ja pysyy vaakasuorassa.

        Ja tuohon ihmettelijälistaan lisään vielä: varmaan sama jengi jonka on pakko päästä kiinni matkalaikkuhihnaan ja estään muita näkemästä omia laukkujaan. Ihan kuin oma laukku karkaisi ohi jos seisoo siina viivalla noin 1,5m hihnasta.

        Pöytä pysyy kyllä vaakatasossa, mutta selkänoja on sitten siinä tarjottimen päällä. Yritä siinä syödä kun saat olla miljoonalla mutkalla että edes näet mitä ruokaa tarjotaan.

        Kaikista röyhkein matkustaja on kyllä ollut sellainen hiustenpidennys neitokainen, jonka piti huolehtia, että hiukset pysyvät suorana lennolla. Selkänoja alas, hiukset selkänojan yli - ja kappas vaan, pasta-annoksessani oli miljoona karvaa. Ja luonnollisesti se oli minun syyni, että neidin hiukset olivat ruoassani.


      • 68-v
        nöjcd kirjoitti:

        MIelestäni penkin voi kallistaa/pitää kallistettuna myös tarjoilun aikana. suurimmassa osassa(ellei kaikissa) koneita pöytä ei ole kiinni selkänojassa vaan akseloitu istuimeen. Eli selkänojan kulma ei vaikuta pöydän kulmaan, se on ja pysyy vaakasuorassa.

        Ja tuohon ihmettelijälistaan lisään vielä: varmaan sama jengi jonka on pakko päästä kiinni matkalaikkuhihnaan ja estään muita näkemästä omia laukkujaan. Ihan kuin oma laukku karkaisi ohi jos seisoo siina viivalla noin 1,5m hihnasta.

        Toivottavasti eteesi osuu joskus itsesi lailla ajatteleva tyyppi!

        Tuossa toisessa osassa olen täysin samaa mieltä kanssasi!


      • Anonyymi

        Mistähän päättelet että nämä ovat 'terveitä'?


    • Hankkikaa...

      Mistä sinä kenenkään terveydentilaa tiedät? Eivät kaikki tututkaan avaudu toisilleen jokaikisestä asiasta, ja hyvä niin.

      On siinä ja ihmisellä elämä, jos pitää toisten vessassakäyntejä vahtia...

      • 22

        Komppaan Hankkikaa... -nimimerkkiä
        "Mistä sinä kenenkään terveydentilaa tiedät? Eivät kaikki tututkaan avaudu toisilleen jokaikisestä asiasta, ja hyvä niin."

        Esimerkiksi MS-tauti voi lisätä virtsaamistarvetta eikä tauti alkuvaiheessa näy päällepäin. Jos itse on säästynyt terveenä, voi silti koettaa asettua muiden asemaan ja olla hieman suvaitsevaisempi.

        Mitä turhaan kyttäämään muiden vessakäyntejä? Ota lehti tai kirja käteen, nauti mukava juoma ja rentoudu.


      • EI USKALLA!!!
        22 kirjoitti:

        Komppaan Hankkikaa... -nimimerkkiä
        "Mistä sinä kenenkään terveydentilaa tiedät? Eivät kaikki tututkaan avaudu toisilleen jokaikisestä asiasta, ja hyvä niin."

        Esimerkiksi MS-tauti voi lisätä virtsaamistarvetta eikä tauti alkuvaiheessa näy päällepäin. Jos itse on säästynyt terveenä, voi silti koettaa asettua muiden asemaan ja olla hieman suvaitsevaisempi.

        Mitä turhaan kyttäämään muiden vessakäyntejä? Ota lehti tai kirja käteen, nauti mukava juoma ja rentoudu.

        Tuskin uskaltaa ottaa sitä mukavaa juomaa, voi tulla vaikka yllättäen vessahätä eikä koneessa sitten saa vessassa käydä.


    • komppaan sinua

      Samaa olen pitkään ihmetellyt. Kuinka paljon mukavampi on hoitaa homma terminaalissa ilman jonoja ja ahtautta. Eikä jonottaa 5-15min seisten ahtaalla käytävällä, haitaten henkilökunnan työntekoa. Ja on se kumma jos isot ihmiset ei osaa sen vertaa ajankulua huomioida, ettei muka sitä minuuttia ehdi veskissä käymään vaikka kuin olis jäänyt kielestä liekaan "skumpalle" tuttuin kanssa.

      Nimimerkillä "toistasataa lentoa pitkälti, ja vielä en ole koneen vessaa tarvinnut"

    • pattaya

      et sitten varmaan ole lentänyt kuin väliä turku-vantaa?

      • No, pääasiassa

        Kyllä ne lennot on ollut 1,5-3h lentoja Eurooppaan useimmat, muutama pidempi hyppy etelään, viimeksi Kreeta ja Kypros. Toki voisi tuonne Pattijoelle mennessä jo tulla tarvekin, mutta ei olekaan kyse enää mistään max. 3-4h legistä, vaan 3 kertaa pidempi aika. Turku-Vantaa välin lennot jää noin10 kappaleeseen, tiedän sen varmaan paremmin kuin joku muu ulkopuolinen.


    • kikkakkare

      "jos ei muutamaa tuntia pysty olemaan pissimättä. Lapset ja ripulista kärsivät ymmärrän"

      Miten ripuli vaikuttaa k*semiseen?? Meillä muilla tulee ihan toisesta rööristä silloin.

    • kusi kus

      Aloittajalle lisää ihmeteltävää; itse käyn vessassa eka kerran yleensä jo ennen kuin edes käsketään vyöttäytyä, amatöörit hiipii vasta nousun jälkeen. Hui, menikö nyt pasmat ihan sekaisin..?

    • urea jacta est

      Ja aloittelijalle lisää. Käyn vessassa myös jaloittelun takia, vaikkei kauhea hätä olekaan. Lisäkis käyn ennen laskeutumista siellä vähän kuin varmuuden vuoksi, ettei tule hätä passijonossa.
      Taidat kuulua niihin "kyttääjät-ry:n" porukoihin :O)

    • 15F

      Yleensä myös heti kun lentoemännät saavat vaununsa käytävälle, on joku yrittämässä vessaan. Eikö aikuiset ihmiset näe, että juuri silloin ei käytävällä pääse eteenpäin. Eikö olisi järkevämpää odottaa, että tarjoilu on ohi? Voisi myöskin hieman kunnioittaa henkilökunnan työtä, ettei heti ole joku niskaan hengittämässä. Ja kun sitten on vessassa käyty, voisi lähtiessään laittaa pytyn kannen kiinni, laskea käsienpesuveden pois lavuaarista ja laittaa käytetyt käsipyyhkeet niitä varten olevaan roskikseen. Ihan vain seuraavaa wc:n käyttäjää ajatellen.

      • epäviihtyisiä koppej

        Voisi myös olla pissimättä lattialle, kun ylilihava ihminen peruuttaa pikkukoppiin niin ei näe kannen olevan kiinni vaan lorottaa kannelle ja sitten lattia lainehtii, vai miehilläkö ei osu. Sitten ne jotka kävelee siinä lillussa sukkasillaan tai avojaloin. lillu kulkee jaloissa käytäville ja haju on sen mukaista.


    • greahhiinghhh

      joo olen ihmetelleyt samaa, mutta en enää nämä vessassa trmppaajat varsinkin martat sotaveterani miehineen syövät ja juovat mitä eteen kannetaan , varsinkin kaikki mitkä kuuluvat lipun hintaan....

      • Marttoi vastaa

        Juuu kyllä minunnii mielestä marttoin ja sotaveteraaniloihe ei pittääs syyvä ollenkaa konneessa, vaan että antaasva ruokasa tualle nimmarille greahhiinghhh, ko se raukka kuola valuve kyttääp muihe syömisii ja vessas käymisii. Ei aenakkaa sais syyvä sitä mikä lipun hintaa kuuluup. Jos eriksee tilloovat ja maksoovat ni siit suavat syyvä.


    • Reijoreissari

      Kyllä useimmat tottuneemmat matkustajat ottavat kentällä
      ennen koneeseen nousua muutaman paukun ihan fiiliksen mukaan.

      Joskus voi sattua, että koneen kuulutus tuleekin jo ja kun menee veskiin, niin siellä on kaikkipaikat täynnä ja varattuja. Silloin on mentävä vaan täydessä lastissa koneeseen ja toivottava, että liikkeellelähtö tapahtuu nopeasti.

      Siihen eka veskijonoon ei yleensä tarvi pitkään jonotella ja helpotuksesta huokaisten voikin sitten istahtaa omalle paikalleen odottelemaan juomakärryjä.
      Yleensä siinä vaiheessa tilaan parit konjamiinit ja parit punkut, jotka
      jäävät odottamaan ruokailua.

      Jos lentoaikaa on vielä niiden nauttimisten jälkeen runsaasti, voi itse käydä hakemassa koneen perältä lisää juotavaa. Ja tärkein vaihe tulee sitten kun
      laskeutumiseen on noin puoli tuntia aikaa. Silloin käyn veskissä, ettei tarvi
      siellä passijonossa seistä jalat ristissä vanhana eturauhasvaivaisena.

      Tämä järjestely sopii yleensä maksimi kuuden tunnin lentoihin. Sitä pitemmillä matkoilla ei yleensä jaksa sen enmpää maistella väkeviä, ei edes vaikka
      aamiaisella tarjoiltaisiinkin väkeviä, kuten joissakin maissa on tapana. (Tai oli ainakin ennenvanhaan)

      Kaikkein ikävintä on silloin, kun vatsataudin vuoksi joutuu kesken ruokailun lähtemään vessaan ja itse istuu ikkunapaikalla ja kaksi muuta henkilöä minun ja käytävän välissä. Siinäpä sitten lastataan kahden hengen ruokailukamppeet minun tarjottimelleni ja molemmat vierushenkilöt joutuvat kesken oman ruokailunsa nnousemaan käytävälle päästäkseen minut pois.

      Riippuen vessassakäynnin pituudesta sama toistuu sitten takaperin uudestaan vessasta palatessani. (Oletteko huomanneet, että kun ihminen tulee vessasta ja vaikka hän on pessyt voimallisesti saippuata käyttäen kätensä niin, että saippuan tuoksu tuntuu kauas, niin kuitenkin henkilön hiuksista ja vaatteista voi aistia ihan selvän paskan hajun?)

      Tällaisia kokemuksia kertynyt kun paljon olen matkustellut.

    • pattaya

      sen verran tämä otti päähän!! ,miksi luulette vessoja siellä olevan? koristeena vai.....? miksi luulette penkkien olevan....? voi.......

    • phantom shitter

      Jos imaisee pari tuopillista tuulensuojaan kentällä ennen koneen lähtöä, niin ei se välttämättä ehdi laskeutua rakkoon asti ennen boardausta. Parempi siinä on hoitaa asiat koneessa ennen kuin ruokatarjoilukärryt tukkivat käytävät. Jollain muulla voi olla joku muu syy, ja suosittelenkin että alkuperäinen kysyjä kysyy henkilökohtaisesti kaikilla koneen vessaan meneviltä, että miksi menevät juuri nyt vessaan. Näin saa varmasti hyviä vastauksia uteliaan mielen tyydyttämiseksi.

      • loistoidea!

        Tämä oli muutnn asiallinen ehdotus. Mitä sitä täällä ihmettelemään?! Tyypillistä suomalaista. Suu auki koneessa, alat kysellä mitä siellä vessassa pitää käydä. Ehkä aloittajasta tuntui jotenkin fiksummalta kysyä täällä. Mutta onko täällä kysymisessä eroa...


    • Reissarin ohje

      Nuku aina kun voit, syö aina kun voi juo aina kun voit JA KÄY KUSELLA AINA KUN VOIT.

      Ja toinen ohje: Mitä vittua se toisten rakon toiminta sinulle kuuluu HANKI OMA ELÄMÄ

    • tämävielä:

      Se vessajonohan venyy jossain vaiheessa niin pitkäksi, että jos jättää oman käyntinsä viime hetkeen, voi todella olla jo hätä kädessä, kun jono täyttää puoli käytävää eikä juuri etene. Siksi se on aivan järkevää, että hoitaa oman asiansa ennen pahinta ruuhkaa vaikkapa jo heti nousun jälkeen.

    • izonenä

      Eikös se yksi filmitähtikin kusaissu paikalleen kun ei vessaan päässyt.

    • kuseksija

      Mulla on yliaktiivinen rakko ja voin käydä veskissä 1-3 krt/h. Öisin herään 1-2 krt veskiin, ei voi mitään! Jos olen matkalle lähdössä, niin käyn ennen koneeseen menoa veskissä, mutta mutta...pakko käydä 3h lennolla kerran, ei pysty pidättään. Toki odotan, että tarjoiluvaunu on mennyt ohi tai ei ole vielä liikkeelle lähtenyt, jotta en estäisi sen kulkua ja valitsen käytävänpuoleisen penkin tästä syystä. Enkä ole vielä jonoja veskiin huomannut...
      Ihmeellistä, että tällainen asia vaivaa ihmisiä, tietäisivät vain kuinka paljon vaiva vaivaa itseä!

      • ananias6

        Hei, ks*********ja 18.10. 2013, 12.31.

        Olen myös yliaktiivisen rakon omistja. Yön aikana ajaa wessaan 2-3 kertaa, vaika ei illala juo mitenkään runsaasti. Ja jos sitten menee lentään, ei vielä ole tarve ja
        lento kestääainakin yli 3 tuntia, on käytävä tyhjentämässä kohta rakko. On muuten pian housut ja penkkin märkänä. Ei tietysti ole mukavaa kanssa matkustaville kun ravaa käytävällä, sopeutmista toivon ,meitä ihmisiä on erilaisia. Yliaktiivinen rakko-han on osittain hermostollinen vaiva, nimittäin lääkärin artikkeleissa, mainitaan siitä, että rakon supistelu alkaa jo huomattavasti pienenmmällä virsamäärällä, kuin rakkoon vielä sopisi. Pakko on päästä W-seehen, jos pidättää pitkään ,voi vahinko tulla. Minulle määrätty siihen sopivaa lääkettä, joka auttaa hallitsemaan rakkoa paremmin. Se on ohjeiden mukaan kuuri aloitettava muutma pivä ennen, kuin ontilanne, jossa voitulla vaikeuksia. On hidasta vaikuttamaan. Kokemus-apua on! Kyllä sen kanssaa pärjjää.
        terv. sppo 78v.


    • bonerboner

      I have the weirdest boner right now.

    • naklua1

      matkustakaa enemmän ihmettelijät!

      • pois jaloista

        Minä toivon, että matkustavat vähemmän...


    • 1912

      No selvisihän se jatkuvan vessahädän syy tässäkin ketjussa.

      Jatkuva alkomahoolin kittaaminen joka alkaa kentällä ja jatkuu koko lennon ajan. Vähemmästäkin tulee rakko täyteen.

      • Lomafiilis

        Jos olisit lukenut ne muutkin viestit, olisit huomannut, että syitä on muitakin. Mutta sinänsä ihan sama, jokaisella on oikeus siellä vessassa käydä ihan niin monta krt kuin tarve vaatii. Enpä jaksa uskoa, että siellä kukaan ihan huvikseen tai muiden kiusaksi ravaa. Ei se niin miellyttävä paikka ole.

        Olisi mukavaa, että ihmiset olisivat vähän rennommalla mielellä, etenkin kun lomalennosta kysymys. Ettei ihan tällaisista asioista tarvitsisi nipottaa. Alkaa itselläkin loma mukavammin, kun ottaa vähän positiivisemman asenteen muihin ihmisiin. Sama ihan arjessa. Kokeilkaapa.


    • reilusti suomalainen

      Minä käyn usein lennolla vessassa päästämässä paineita pusseistani, lentoemot ovat vaan niin kuumottavia kun kyykkivät ahtailla käytävillä.

    • 68-v

      Mikä hemmetin hätä on vetää kaljaa naamaan jo kentällä ja varmuuden vuoksi jatkaa sitä koneessa?

      Vessajonot eivät häiritse minua koska iästäni huolimatta selviän 6:een tuntiinsaakka kusematta ja ehdin kyllä ryyppäämään määränpäässäkin aivan riittävästi.

      Mitä järkeä on mennä perille tokkurassa?

      Yhdellä Pekingin lennolla ikäluokkani mummeleista 3kpl ehti sammumaan kahdesti ennen perille pääsyä.
      Eli mummelit olivat perille tullessa unessa. Varmaan kiva aloittaa Pekingin matka aamulla tokkuraisena lakuhumasta herätettynä!

      • Reilurepe

        Lentäessä on aina mukavaa olla pikkusievässä. Nautin siitä aina, olinpa sitten lomalla tai työmatkalla. Et ole kai itse paljoa joutunut matkustelemaan.


    • ni hao

      Missäs tämmönen "lakuhuma" on? Vähemmän kaljaa naamaan ettei mee ihan höpinöiksi..

    • 10 kerho

      Onko joillain kokemuksia 10 kerhosta....?Itse aikoinaan palasin Kiinasta Sassin koneella Shanghain kautta Tukholmaan DC-10 joka oli silloin uusi kone,olin ollut paperitehtaan asennuksessa 3 kk Kiinassa ja olin viimeisenä päivänä huorissa niin että pallit oli ihan tyhjät.
      Sitten mulla ja kavereilla oli viimonen penkkirivi takana koneessa ja lentoemot kuuli kun vähän olimme juovuksissa että mä en ole vielä päässyt siihen 10 kerhoon ,no siinä oli yx ruotsalainen lentoemo myös joka ei vielä ollut siihen päässyt ja kun tuli se ns.hiljainen aika niin toiset patisti meitä siihen 10 kerhoon,menin vessaan ja tämä typy tuli mukaan kax muuta lentoemoa vahti ettei sinne muut ole pyrkimässä.
      Ahdasta oli mutta hän pääsi kyllä monet kerrat siihen kerhoon mutta kun mulla oli pussit tyhjät niin eihän sieltä tullut muuta kuin höyryä ja minun osalta jäi se organismi saavuttamatta siinä kerhossa..;-)

    • Joo on kyllä taas aihe valittaa.. Kehoja on erilaisia, ei kaikki pysty pidättämään neljää tuntia :D

      Sitä paitsi oman kokemuksen mukaan terminaalissa saattaa joutua odottelemaan pitkiäkin aikoja, jonottelua ja seisoskelua ja kahvittelua voi joutua tekemään suljetulla alueella aika pitkään, eikä kaikki limpparit sun muut välttämättä vaan ehdi laskeutua rakkoon asti ennen lentoa, vaikka kävis kuulutuksen aikana viimo kerran vessassa. ;P

      • ja tässä syy lisää

      • uutisen SISÄLTÖ:
        ja tässä syy lisää kirjoitti:

        http://yle.fi/uutiset/matkustajakone_rajussa_turbulenssissa_-_kymmenille_kolhuja/6382761?ref=leiki-es

        Siellä sitä taisi vessajonolaiset lennellä ympäriämpäri kabiinia. Varmasti penkeissä vöissä istuva heppu kiittää kun joku rojahtaa niskaan käytävältä.

        "Ilman turvavyötä istuneet matkustajat lennähtivät penkeiltä turbulenssin alettua, matkustaja kuvailee."

        Koneissa kehotetaan välttämään tarpeetonta oleilua käytävillä. Vessatarve lienee juuri oikeanlainen tarve olla käytävällä. Ja kyllä se vyötön penkissä röhnöttävä mätisäkkikin lentelee vöissä olijoiden päälle ja läikyttää lämpimät keput ympäri seiniä.


      • meikämatkustaja

        Eikös aloittaja kirjoittanut siitä, kun heti koneen noustua ja turvavyövalojen sammuttua kiire vessaan. Lue kunnolla ensin.Ei ollut kyse neljästä tunnista!! Paljon alle puoli tuntia.


    • ii88hkk

      Mitä se muitten vessassakäynti sinulle kuluu, ihme kyylääjä!

    • Pissattaako kovinkin

      No todennäköisesti haluavat käydä siellä ennen vessajonoa, joka alkaa tarjoilun jälkeen. Pidemmillä lennoilla on ihan hyväkin vähän jaloitella, käydä vaikka vessassa siinä samalla. En kyllä ymmärrä ketä voi muiden vessassakäynnit häiritä? Haluaisitko varata vessan itsellesi?

      • se on minä kun tuun!

        Tällainen ammattimatkustaja ei halua, että koneen vessoja käytetään, turistipuolella penkkejäkään ei saa kallistaa, ikkunapaikan varannut ei varmaan saa laskea ikkunaverhoa alas, lapsille matkustuskielto. Tupakkaa pitäisi varmaan saada polttaa kuten vanhoina hyvinä aikoina.


    • Anonyymi

      Joillekin ihmisille on kauheaa kun on muitakin. Se säätö ja/tai valittaminen alkaa jo lähtöselvityksessä. Luultavasti matkustamiskokemusten karttuminen ei auta urpoa. Netti menee kyllä sinne savupirttiin.

    • Anonyymi

      Kun ryystää kaljaa pari tuntia Oak Barrellissa ennen lentoa, niin se alkaa tulla ulos sopivasti nousukiidossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1822
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      123
      1377
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      878
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      401
      864
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe